Новости Крымнаша. Выпуск #504 за 30.03.2016 «Кисельные берега»

Posted: 30.03.2016 in Дайджесты новостей Крымнаша

1. Знакомому, который ходил на оккупендум в 2014, недавно сожгли машину. Теперь возмущается: “Как можно просто так обосрать жизнь другому человеку?”
2. Ватники были убеждены, что можно безнаказанно бросаться камнями в других, живя в стеклянном доме.
3. Два года назад, глядя на все беснования, просто не хотелось жить. Теперь легче – верю в освобождение Крыма, а вату будем выдавливать!
4. Сегодня ночью очередной сухогруз “Sormovskiy-48” под флагом Сент-Китс и Невис едва не врезался в опоры технического моста через Керченский пролив. А если бы врезался, то стал бы турецким сухогрузом http://www.kerch.com.ru/articleview.aspx?id=56001
5. Оно устало: китайское судно, которое работает в Керченском проливе и прокладывает кабель для энергомоста, вышло из строя. Теперь это судно тягают буксиром, т.к. на ремонт нет времени http://fresh.org.ua/novosti/116281/vyshel-iz-stroya-prokladchik-energomosta-v-krym_2016-03-30
6. Мост “строим”, а дороги разрушаем: грузовики массово вывозят щебень с Крымской АЭС, разбивая дороги https://twitter.com/kazantip_region/status/715099712228036610 (скрин новости).
7. Утро в Ялте началось с отключения света на 5 минут.
8. В Евпатории пришли к выводу, что те, кто готов потерпеть без света, являются счастливчиками, кому свет не отключают. Все остальные сидят на веерных подачах https://twitter.com/KrimRt/status/715102221914996737 (скрин).
9. В Ялте решили поменять нумерацию троллейбусов. Напомню, скоро будет полгода, как они не ездят.
10. В Крыму появляются новые популярные персонажи – старожилы очереди: ватник выучился в автошколе, а теперь не может получить водительское удостоверение, т.к. практически невозможно достать талон в электронную очередь. Теперь ежедневно ходит в “ГАИ” с надеждой, но старожилы очереди говорят, что в ближайшие 2-3 недели ему вряд ли повезёт https://twitter.com/KrimRt/status/715151271263674368 (прочтите скрин).
11. После того, как оккупанты снова начали угрожать репрессиями за украинские автономера, крымчане вновь выстроились в очереди в оккупационные “МРЭО” http://kerch.fm/2016/03/30/v-mreo-kerchi-ne-umenshaetsya-ochered-iz-zhelayuschih-pomenyat-nomera-na-avto.html (фото и видео из Керчи), https://twitter.com/Crimea_Ukr/status/714741632499892224 (фото из Симферополя).
12. Крымская вата в ужасе: по телеку сказали, что на Перекопском перешейке “нацисты” проверяют паспорта и обыскивают!!! Ужас!!! Кошмар!!! Сезон на носу же!!!
13. Крым-2016. Новые аттракционы для туристов-патриотов: “Собери Калаш!”, “Метание гранат”, “Твой уютный окоп”, “Ныряние с боевыми дельфинами”!
14. Предпринимателям Севастополя орки не разрешили устроить митинг в защиту своих прав. Предприниматели решили пожаловаться в оккупационную полицарию. Какие же они смешные… Митинги закончились в марте 2014, когда вы были массовкой и потенциальным пушечным мясом для путина и его пропагандистов! http://www.sobytiya.info/news/16/61473
15. Крымчане стали активнее регистрировать детей на материковой Украине после введения упрощенной процедуры выдачи свидетельства о рождении украинского образца. За последний месяц более 100 обращений http://podpricelom.com.ua/read/krymchane-aktyvno-oformlyayut-ukraynskye-svydetelstva-o-rozhdenyy-detej.html
16. Севастопольцы возмущены тем, что в городе ведётся активная продажа уже ставшей популярной настойки Боярышника. Бомжи и алкоголики стоят в очереди за этим напитком с самого утра. А почему вас возмущает неотъемлемый атрибут “родной гавани”? http://news.sevas.com/politics/ocheredi_za_boyaryshnikom_na_ostryakova
17. В Керчи уже месяц в море стекает канализация. И ничего никому не мешает. Гавань же http://kerch.fm/2016/03/30/v-kerchi-v-more-stekaet-kanalizaciya-chitatel.html (фото).
18. Ещё 2 года назад Джанкой был воротами Крыма, где кипела жизнь. Сегодня город стал тем местом, на котором сидят https://twitter.com/KrimRt/status/715131473205047297 (гнетущее фото пустого ЖД вокзала. Рельсы пока на месте).
19. Ржавое корыто ЧФ рф “Новочеркасск 142” бесславно вернулось из Сирии https://twitter.com/mathematic1313/status/715172676055252993 (фото).
20. Меняйло (читай – путин) хочет без конкурса отдать землю Ротенбергу в Севастополе. А давайте ему сразу весь Крым отдадим и превратим полуостров в страну-ротенбергию! http://www.sobytiya.info/news/16/61475
P.S. Предатели 23 года смотрели российский телевизор и видели кисельные берега. Но, столкнувшись с реалиями, многие уже поняли, что берега оказались киселёвскими.

КРЫМский бандеровец @CrimeaUA1

Ссылка на твиттер https://twitter.com/CrimeaUA1/status/715222245199716353

Помощь блогу: Perfect Money U10841992 (доллар), E10191179 (евро) https://crimeaua1.wordpress.com/2015/11/04/financehelp/

Коментарі
  1. Приветствую, друзья! Ровно два года назад Донецк ещё был таким, как на этом видео. Теперь нет того жизнерадостного украинского свободного города, нет аэропорта и тысячей жизней. “Русский мир” шагает по планете. Но верю, что скоро всё изменится. Хорошего вечера!

    Вподобано 111 people

    • цадик Nachmann коментує:

      ¡ ¡ іǹn̯іdɯ n̯іmdǝu ʎ ʁ оm qɯʎжɐʞ
      ¡ dіҺǝʚ n̯иdƍоɓ

      Вподобано 36 people

      • imahno коментує:

        Шалом!

        Вподобано 26 people

      • andrewbilatserkva коментує:

        цадик Nachmann: друже, що занадто то не здраво… завжди читав з задоваленням ваші пости..зараз ні… тут досить багато інформації крім того , щоб кожен раз ….. ся з перекладом ваших текстів…. задумайтесь … з повагою до всіх нас

        Вподобано 30 people

        • цадик Nachmann коментує:

          ¡ ¡ ¡ иwɹінǝ їоʞɔнїɐdʞʎ dȸиm wɐɓон іƍоɯ ʁ ¡ иɯиҺʁɐwоu інǝw mǝжоw оɹонниm ʁvіƍ ¡ ʎvіƍ εǝdǝҺ іmǝɯ оɓ иɯɐхї oıǹинɯʁ , u ʎ ʎɓʎƍ ¡ oıіdɓнɐ

          Вподобано 3 people

          • Алексей коментує:

            Энигму М4сломали еще в в декабре 1942г. Поэтому ваши тексты легко читаются.

            Вподобано 4 people

          • цадик Nachmann коментує:

            ¡ ʚіεʎdɓ іvоʞ ʎwоmɐн ʎ иниʚɐɯɔƍо иɯиніwε ихоdɯ ʚіɯох оɯɔоdu
            ˙ ˙ ˙ ˙ ʚіdɐɯɔɐε ǝжʎ інɓоɹоqɔ qɯʎƍɐw n̯иʞʁ ‘ ʎ ɔ ɐ ǹ ˙˙˙˙˙хɐȸ oıɐw ɐҺох ¡ qɔоɹоʞ ɓіʚ qɔиɯɐʚʎdȸиm оvʎƍ ǝн і ʁннɐɓʚɐε ɐ ¡ іҺǝd оɓ

            Вподобано 5 people

          • Рома коментує:

            Ни малейшего желания читать вашу писанину через жопу. Лично меня это раздражает.

            Вподобано 18 people

          • цадик Nachmann коментує:

            так не читай! чи тут хтось тобі до скроні АК-100 прикладає?
            ви так сильно не переймайтесь! я особисо знаю Анатолія Кашпіровського! можу рекомендувати як видатного псіхотерапевта Вінницької клініки…..

            Вподобано 4 people

          • alex коментує:

            цадик, ваша писанина схожа на хамство

            Вподобано 15 people

          • Olesya коментує:

            прикольно, але великі тексти читати важко 😦

            Вподобано 5 people

          • цадик Nachmann коментує:

            Олесю! я надав багато підказок!
            може запізніще надам повне посилання на……
            а зараз із 20ти відгуків як мінімум 7% прийшлось в смітник викинути, не вірні! в розвідку не візьму, нервують, народ підбурують! таких на горі Калагарі!!! не поважали, і досі теж! то не був прикол! то була перевірка… я вибачаюсь не попередив усіх! але список уже формується як опара у моєї покійної бабусі!

            Вподобано 3 people

          • Александр коментує:

            Безобразие не совсем подходящее слово, но это первое, что приходит в голову. Хотя, может я где-то пропустил весомые мотивы писать верх ногами?

            Вподобано 6 people

          • irina коментує:

            Цадик, записывайте и меня. Свои правила будете устанавливать у себя в блоге. У КБ я таких правил, чтобы читать вверх ногами, не видела.

            Вподобано 6 people

          • Та ОДЕССА коментує:

            Прости их Господи! Они не ведают, что творят!
            Просто в них не читав креслення незабутній Натан Оттович Севастопольський!
            Після його навчання навіть самі відсталі були “богами креслення”!

            Вподобано 1 особа

      • alexgizmo коментує:

        Добрий вечір шановному КБ і всій “кровожерливій” незламній хунті! Шалом, Цадику! Знов випробовуєш новий антимоскальський шифр?))) Чудово читається, як на мене))))
        КБ, дякую за цікавий випуск!
        пп.16-18 – логічне відлуння “кримської вєсни”
        А ви чули, що в Уютному (Судак) санаторій “Львівський залізничник” так назвали – “Кримская вєсна”? Спочатку зробили просто “залізничник” без “львівського” (ну як же ж це припустити – осквернити бандерівською назвою такий поважний заклад! А потім і зовсім… хотів сказати, що з глузду з’їхали, но про що я говорю!!!… Вата задиміла – вийшла “Кримская вєсна”.
        Всім миру та добробуту! Молимося за наших хлопців на передовій та віримо у нашу перемогу! Крим – це Україна!
        П.С.Сьогодні в новинах знову було про звіт кабміну. Дивлячись на задоволене обличчя Сені, чекав фразу: “Я зможу відзвітуватись за кожний зароблений мною мильярд, крім першого….”

        Вподобано 17 people

        • цадик Nachmann коментує:

          Дякую Сашко! то Є unicode!

          Вподобано 3 people

          • Таня коментує:

            Цадик, а як його поставити, цей юнікод? Хочу з мами пожартувати)))

            Вподобано 1 особа

          • цадик Nachmann коментує:

            Добрий вечір!
            тільки для Вас та Кб! здаю усю малину із явками та паролями:
            http://unicode-table.com/ru/tools/flip/

            Вподобано 2 people

          • Таня коментує:

            Дякую! спробую розібратися….

            Вподобано 1 особа

          • Таня коментує:

            Цадик, а Ви справді знаєте Кашпіровського?

            Вподобано 2 people

          • цадик Nachmann коментує:

            У 81-му я був !!!! якби то сказати, у нього на сцені тіпа загіпнотизованим!!!, це була весна, точніше весінні канікули, де я у нього за 4-ри концерти цілих 15 рублів заробив…..
            я не брешу, та не приколююсь, я тоді ше піонером був, в комсомол наступної весни один “поц” на прийняв із першого разу, який нещодавно був представником президента Ющенко в АРК!, зустрічав його біля 5-го Елементу, і кажу йому! Толік, а ви мене пам’ятаєте! він, НІ, на що я йому кажу що я його добре запомнив ще з 1982….
            Короче! Танюш! багато чого я бачив! і Єльцина 19 серпня 91-го….. у Москві…

            Вподобано 1 особа

          • Таня коментує:

            так Ви на сцені просто “підігравали” загіпнитизованого?? а насправді він не впливав так на людей? Бо я у нього колись теж була на сеансі, і мене не взяло….

            Вподобано 2 people

          • цадик Nachmann коментує:

            Хєлоу! Танюшо!
            тільки но що Я добрався до клави та цивілізації!!!!
            особисто Я підігрував! в усьому, на спинках стула Я не стояв…., але дещо у Михалича виходило, я ж тоді геть пацаном був, ну не зовсім затурканим, у мене тоді уже 2-а роки був калькулятор Електроніка кажись Б3-34г, десь валяється, можу фоту приліпити!, якщо вам цікаво…

            Вподобано 1 особа

          • Таня коментує:

            Привіт, Цадик! Дякую за історію! А я думала, він справді щось міг…
            Фото калькулятора не треба)))

            Вподобано 1 особа

          • цадик Nachmann коментує:

            Можливо і міг!!!!
            тому що Я будучи пацаном на сцені більше години…, що я там творив я не пам’ятаю! на бильцях стулів в горизонтальному положенні Я не лежав, але команди як корова чи кінь на його “вимогу” чи прохання Я виконував, так як була маленька усна домовленність між ним та мною, а потім після вдалого ЙОГО виступу, мене та моїх рідних потім запрошував безкоштовно на його виставу, я правда не ходив, я мої рідні були…, що там як не пам’ятаю…

            Доброго вечора Танюш, із св’ятом будьте здорові! до речі! Ви із “моїми” юнікодами розібрались?

            Вподобано 2 people

          • Таня коментує:

            Так! Розібралася, дякую!))) я думала, їх треба буде якось на комп встановлювати)))

            Вподобано 1 особа

          • цадик Nachmann коментує:

            Прювэт Танюші!
            Ви єслі шо звертайтеся!, я нє волшебнік, але де що знаю, правда ВордПресс не дає писати курсівом та жирним шрифтом!!!, можете в ютьюб *_попробувати вставити_* оцей текст, і він буде курсівом та жирним, тільки копіюйте увесь текст включно із зірочками та підчерунуть, ці знаки мають бути обов’язково бути до, та після тексту, думаю у фейсбук в ОК чи ВК теж так буде, але я не пробував тому що в соцмережах не реєструюсь принципово!, да іще! якщо Ви хочете мати -перечеркнутий текст- треба ставити до та після тере!
            Усього Вам та КБ найкращого! я думаю Він точно прочитає те що я на шкрябав!!!

            Вподобано 2 people

      • Aazz коментує:

        צדיק ערב טוב
        טוב ש יכול לכתוב מה איך אני רוצה
        עכשיו אני גם לפרסם את הבלוג ב עברית))))

        Вподобано 2 people

    • Тетяна коментує:

      Добрий вечір добрій Хунті)) Пам’ятаю цю подію – одночасне виконання гімну Євросоюзу (бетховенська Ода к радості) здається в чотирьох українських аеропортах. І досі не можу без болю дивитись на виконання в Донецькому аеропорту – стільки надії було тоді і люди із синьо-жовтими прапорами; і інтер’єри аеропорта, який менше, ніж за рік окупанти перетворять на руїни, окропивши їх кров’ю наших Героїв(((
      Коли-небудь ми всією Україною відбудуємо новий Донецький аеропорт і на його відкритті знов лунатиме Ода к радості!

      Вподобано 47 people

      • Україночка зі сходу коментує:

        Добрый вечер, всем! Да, когда-нибудь мы отстроим Донецкий аэропорт и вся Европа в прямом эфире будет слушать Бетховена из нашего аэропорта! Так хочется в это верить!!! Иногда такая тоска накатывает от безысходности и отчаяния. Но все долдно быть хорошо! Ведь не может быть по-другому? И Крым, и Донецк будут украинскими.

        Вподобано 37 people

      • julydon коментує:

        Добрий вечір усім! Також вірю в це, і назвемо його іменем кіборгів.

        Вподобано 32 people

    • Донецкий коментує:

      и донецка нет.
      “тьма, пришедшая со Средиземного моря, накрыла ненавидимый прокуратором город. Исчезли висячие мосты, соединяющие храм со страшной Антониевой башней, опустилась с неба бездна и залила крылатых богов над гипподромом, Хасмонейский дворец с бойницами, базары, караван-сараи, переулки, пруды… Пропал Ершалаим — великий город, как будто не существовал на свете. Все пожрала тьма, напугавшая все живое в Ершалаиме и его окрестностях. Странную тучу принесло с моря к концу дня, четырнадцатого дня весеннего месяца нисана. “

      Вподобано 60 people

      • bbalkov коментує:

        “Мастер и Магарита” Булгаков М. А. Любимейшая моя книга. Всем ХЖМБ наилучших пожеланий. КБ – низкий поклон за Ваш титанический труд!!!

        Вподобано 6 people

    • Ирусик коментує:

      Доброго вечора всім !

      Вподобано 29 people

  2. imahno коментує:

    Добрый вечер!

    Вподобано 37 people

  3. imahno коментує:

    Комитет по иностранным делам Верховной Рады Украины одобрил проект постановления №4221 о прекращении дипломатических отношений с Российской Федерацией.
    http://interfax.com.ua/news/political/334394.html

    Вподобано 42 people

  4. Украина forever коментує:

    Добрым людям – добрый вечер 2 раза… за вчера и за сегодня 🙂

    Вподобано 37 people

  5. tane4kadnepr коментує:

    Добрый вечер 🙂

    Вподобано 36 people

  6. kaaham2015 коментує:

    всем привет , в отместку за вчерашнее КБ решил сегодня пораньше , ну тогда предлагаю поднять бокал , ЧТО Б ЭТО ВСЕ БЫСТРЕЕ ЗАКОНЧИЛОСЬ И МЫ СОБРАЛИСЬ В НАШЕМ КРЫМУ , БУДЬМО

    Вподобано 45 people

    • pro100 коментує:

      🙂 привіт всім хунтожидобандеровцям !!!
      КБ як добре що ти не став йогой як Цадік 🙂 бо я не знав як авто поворот екрана убрать 🙂

      Вподобано 33 people

    • цадик Nachmann коментує:

      01 ɐноɯɹніmɐʚ ˙жɓ іǹиvʎʚ ɐн іʚоʚqv ʎ оɯиvεоd іҺǝd оɓ ‘ оʞʚиu ɓіu ¡ ɯɔǝжɓn̯ɐɓ ǝнɓо ɐε oıɐɯиҺ ˙ ˙ ˙ иноdоʞ їоʞqǹиvɐɹ ʎʞҺǝmʁvu ʚиuʎʞ ¡ иɯɐʚʎvɐƍ оu ǝƍǝɔ інɓоɹоqɔ ʚиmіdиʚ ʁ ɐ
      ¡ ɐdоҺǝʚ оɹоdƍоɓ

      Вподобано 8 people

      • natalizhitomir коментує:

        Цадик, ну справа налево – это понятно )) А почему вверх ногами? Что это за пиво такое? 🙂
        )))

        Вподобано 11 people

        • Wolf2000 коментує:

          йирбод ондо есв річев ела ,місвоз юьп ен овип я а ,арочев огорбод

          Вподобано 14 people

        • цадик Nachmann коментує:

          ˙ ˙ ˙ ˙ ˙ іɯdоuɔɐu ʎwэоʚɔ ʎ qɯиɔон n̯ǝɓoıv хоqdɯ оɓ ǝжоw інїɐdʞʎ ʚ онn̯іǹіȸо нǝwі хиʞɐɯ ‘ інїɐdʞʎ ʚ хіɔʚ ʎ ʞʁ ǝʞɐɯ ǝн ʁ,wі qɯіʚɐн иниɯиɓ їэɐw ʎ ‘іɔʎ ʞʁ n̯иʞɐɯ ǝн ʁ ¡ іɓоɯ ɓіʚ ¡ ¡ ¡ ¡ хіɔʚ ʎ ʞʁ ʎʞɐɯ ɐvиuʎʞ ɐɯ ‘ ɐvиʚоwɓіʚ онɔіʚε інǝw ɐноʚ ‘ ʎʚоdqvоʞ ʎнdɐɹ ‘oıǹо иuʎʞ ¡ її ʎmоdu і ‘ ɐʚоdоqvоʞонεіd э оm ʎҺɐƍ ʁ ɐ ¡ ʎʞɯdʎʞ ʎʚэноvɐƍ oıниɔ эʎuʎʞ інǝw ɐноʚ і
          ¡ инǝɔо ʚ ǝжn̯ɐw ‘oıоvоʞm ɓǝdǝu оvʎƍ ǝǹ ‘dɐεɐƍ ɐн ноn̯ɐd ʚ oıоwɐw oıонn̯іʞоu oıэоw εі иw иvɐхїоu ‘ wиʞqнǝvɐw ‘ ʚʎƍ ʁ иvоʞ ‘ онʚɐɓ qɔиvоʞ
          ¡ qvиɯɔ n̯іw оɯ ¡ оʚиu ǝн оɯ ¡ін

          Подобається

          • цадик Nachmann, це вже занадто

            Вподобано 40 people

          • цадик Nachmann коментує:

            ¡ ¡ ¡ и ɓ о ʞ іɔʎ ɔɐʚ wɐɓε wіɯоu ɐ
            ¿ ʎɹиdɯні oıɐwиdɯ оu ихоdɯ ǝm ʁ ɐнжоw

            Вподобано 2 people

          • natalizhitomir коментує:

            Вы знаете, какая серьезная штука – женское любопытство. Теперь не засну, если не скажете, что же это за имя такое?! 😉

            Вподобано 5 people

          • цадик Nachmann коментує:

            Наталі! я просто дуже спостережливий! і усе “замічаю”, (колись був на конференції Майкрософт, там один “піндос” своїм Виразом заставив мене звертати на все увагу, це як розвідник) та цікавлюсь, колись на весні 14 року коли зелені з’явилися в Криму я надибав на цю прогу, до речі, я навіть давав КБ поради та посилання, як виділяти, курсів робити, перечеркувати текст….. але як Я зрозумів! мало хто звернув на ЦЮ ДРІБНИЧКУ увагу, це так само як на зєльоних человєчков…, прошу ВАС усіх хто читає мій пост, звертайте увагу на усе не звичне для Вас то чи інше….
            багато чого Вам може колись знадобитись…..

            Вподобано 7 people

          • Olesya коментує:

            цадик Nachmann:
            30.03.2016 в 21:14̶
            к̶о̶л̶и̶ ̶м̶е̶н̶і̶ ̶з̶н̶а̶д̶о̶б̶и̶л̶о̶с̶ь̶,̶ ̶я̶ ̶с̶а̶м̶а̶ ̶н̶а̶в̶ч̶и̶л̶а̶с̶ь̶ ̶т̶а̶к̶ ̶п̶и̶с̶а̶т̶и̶)̶)̶)̶ Але все одно дякую))

            Вподобано 5 people

          • цадик Nachmann коментує:

            -так правильно ?-

            Вподобано 4 people

          • Eka коментує:

            КБ) Ваша спільнота на усіляких людей багата)) Най розважаються хто як може;) Особисто я не розумію “розваги ” цадика, але .. Головне щоб не забували про людей що потерпають від кацапської шмоти . І допомагали людям хто як може.

            Вподобано 11 people

          • zababaxin коментує:

            Пропускаю всі його коментарі і навіть не хочу читати що там. Це неповага до людей звичайнісінька. Соромно має бути.

            Вподобано 4 people

      • Wolf2000 коментує:

        ņиdƍоɓ онɓо ǝɔʚ dіҺǝʚ ǝvɐ ‘wіɔʚоε oıqu ǝн оʚиu ʁ ɐ ‘ɐdоҺǝʚ оɹоdƍоɓ

        Вподобано 10 people

        • цадик Nachmann коментує:

          ¡ ¡ ¡ ¡ ʎɓоʚǝdǝu эɐwǝн іɓоd ʎwоmɐн ʎ оm ʚɐнε ʁ ‘ ǝнǝw ʚиɔʎʞεоd ‘ ɹ d о ƍ і ʞ

          Вподобано 3 people

          • Silver063 коментує:

            Ну можно поприкалываться немного – но не нужно блог превращать в помойку. Если нечем заняться или есть желание акцентировать внимание на своей уникальности – есть много других сайтов. Это раз. Второе – много флуда. Пишите или что-то конкретное и важное или просто промолчите если нечего сказать. Так будет вежливее к остальным читателям и писателям.

            Вподобано 5 people

        • natочка коментує:

          а вот, интересно! Ека 30.03.2016 в 23:38 часом не Згуладзе по фамилии? непобедимой хунте – ПРИВЕТ!

          Вподобано 3 people

      • Алексей коментує:

        А как же раки?

        Вподобано 2 people

      • ((( ¡ɐʚиu оɹоɯ oıɐʞʎmоu ‘ʚіʚqvʎ інɓіхиʚ ɐн ʎɓїоu ˙uuɐщɥɔɐu ʞиɓɐǹ іƍоɯ і ¡wіɔʎ ɯіʚиdu

        Вподобано 2 people

    • petrovalex330 коментує:

      КБ предупреждал, я помню, никаких претензий!

      Вподобано 4 people

  7. viktoriya64 коментує:

    Всем доброго вечера!

    Вподобано 29 people

  8. olmik коментує:

    Доброго вечора, бандерівці!
    Присвячується всім родичам з клятої московії…

    Вподобано 51 people

    • Ватніки! Ватніки! Де ж їх немає?
      “У нее ленточка желто-синяя, бейте с*ку», – в Харькове толпа “ватников” напала на волонтерку. ФОТО, ВИДЕО
      http://uainfo.org/blognews/1459277236–eto-maydanutaya-beyte-s-ku—v-harkove-tolpa-vatnikov-.html

      Вподобано 21 people

      • zloynodobriyukr коментує:

        вот тварьё… небось, мысленно ночью в туалете тоже про вовочку-спасителя мечтают и тешатся надеждой умереть в “русском мире”!

        Вподобано 17 people

        • Madman коментує:

          Тварье – самое правильное определения. Мне нравится,еще, істота . Такие существуют.

          Вподобано 8 people

          • Таня коментує:

            Так… мови вони такі кумедні бувають) у нас на Волині людину, яка трохи “тупить” називали “німець”))) коли я перший раз поїхала в Німеччину, я ще погано знала їхню мову… і по звичці, намагаючись їм щось пояснити (а вони, звичайно, мене дуже погано розуміли) говорила про себе “от німець!” ;))
            А пізніше я взнала, що німці на якусь задріпану провінцію чи село кажуть “Карпатен сіті” 😉

            Вподобано 10 people

      • Didugan Evgen коментує:

        Доброго здоров”я всім присутнім бандерівцям! Дуже важко вбити в голови Харків”янам що їх діди і баби мешкали в Люботині, Валках, Дергача та по селах навкруги, і розмовляли виключно українською мовою. І голодомор їм зробили з московії для знищення мови в т.ч. І заводи їм побудували для виробництва зброї, і москалів навезли на ті заводи, щоб українці розмовляли російською та забували свою особистість. І таки забули. Вчьора я писав, що не можна розслаблятися, і на жаль виявся правий. Тому треба вираховувати таку вату, шоб в першу чергу при бойових діях всім таким намазати лоба зельонкою та до стіни, шоб не отримати кулю в спину. А ментам провести ротацію з Рівним або Луцьком, якщо не навчаться патріотизму, також застосувати зельонку. З повагою…

        Вподобано 42 people

        • stlthom коментує:

          Як золочівський українець підтверджу етнічне наповнення сіл Харківської області, розбавлене навезеним робочим людом. Кількісно осілі в рідному селі з Франківської і Рівненської областей програють одному тільки Білгородському “десанту”. Ще й добрячий гурт обрусився в самому Харкові після отримання квартир в 70-80-х чи просто під час спілкування в робочому процесі на заводах-фабриках…

          Вподобано 16 people

          • Didugan Evgen коментує:

            Ще хочу добавити, добре що цей елемент у 80-ті не “об”в”єтнамився”. На ХТЗ, “СіМ” (в народі “смерть і голод”), різних №№№ заводах було завезено 52-54 тисячі бувших в”єтконговців. Зараз Харків місто в”єтнамців (хто не знає).

            Вподобано 5 people

        • barmalini коментує:

          так то і були ті завезені червонозаді комісари та їх нащадки

          Вподобано 6 people

        • Net коментує:

          Что за херню Вы несете? Или Вы не понимаете смысл и последствия написанного Вами?Оставив исторический контекст, который не изменит факт советского прошлого и поступоротого настоящего. Исходя из текста данного новостного ресурса, речь идёт о подозрении на мошенничество, качестве выполнения полицией своих должностных обязанностей, и хулиганстве с возможным нанесением повреждений. И все это касается ограниченного числа участников, а не города-многомиллионника. Все, кто лайкнул, думайте, блять, перед тем, как откровенно бессмысленную радикальность одобряете, подписываясь под глупостью, которую читают люди из других стран, и доверяют блогу.

          Вподобано 2 people

          • Net, я думаю, что фразу “всім таким намазати лоба зельонкою та до стіни” не стоит воспринимать буквально

            Вподобано 18 people

          • andreysevastopol коментує:

            Net 30.03.2016 в 22:01 –

            “…Тому треба вираховувати таку вату, шоб в першу чергу при бойових діях всім таким намазати лоба зельонкою та до стіни, шоб не отримати кулю в спину. А ментам провести ротацію з Рівним або Луцьком, якщо не навчаться патріотизму, також застосувати зельонку. З повагою…”

            Ну и где тут про город – миллионник? А можно без мата и истерики внимательно прочитать пост и изложить в чём собственно состоит ваше несогласие с написанным? Я правильно понимаю, что вы предлагаете любителей и последователей “оплота” гладить по голове и говорить а-та-тай?

            Вподобано 17 people

          • Net коментує:

            Нет, Андрей из Севастополя, фильтруйте свои предположения, аргументы против высказываний отписавшегося с резкими инотонациями- в изначальном посте, мне казалось, что крымчане, как никто, должны понимать, что неоправданные обвинения, как и обобщения в рамках регионов, ни к чему хорошему привести не могут. Извините, я больше не буду беспокоить. Спасибо.

            Вподобано 2 people

          • цадик Nachmann коментує:

            а що Вам не сподобалось у тому? тож було так! якщо ви Кримчанин то мабуть вам бабуся чи дідусь росказували! як тоді у ті часи було, що із Кримськими татарами, що із Українцями Слобожанщини чи інших тереторій!
            прохання до Вас! якщо ви чогось не знаєте до кінця!!! історії Українського села 1928-37 років, будь ласка не оборуйте старших чи пам’ятаючих розповіді своїх пращурів які пам’ятали правління Австро-Угорщини, Польсько-Литовського чи комуняцько-ленінського….і так дальше сталінсько…. іга!

            Вподобано 7 people

          • Didugan Evgen коментує:

            Шановний п. Нет, а Ви самі колись на Холодній горі, ну або десь там на Новожаново чи Баварії спробували ходити з жовтоблакитною стрічкою?. А може вишиванку вдягали на свята? То тільки про вовка промовка, шо Харків розуміє шо люди в ньому українці. Може афіші та вивіски поміняли на державну мову? І хто ж там волонтерів вбивав? Вам Гепа (ніяк інакше зека посадженого на 8 років за махінації не назву) 100 грн покаже, а собі мільони візме, а Ви і раді – ЗА кращого мєра!! Мені соромно за місто мого дитинства і юності…

            Вподобано 4 people

          • magrit69 коментує:

            Net! Браво!Спасибо Вам!Читаю всю эту хрень про мой родной город и диву даюсь! Харьков-один из самых проукраинских городов!И своё право быть Украиной он отстоял кровью! Вата говорите? А где её нет?!В Житомире? в Одессе? в Днепре? во Львове?ГДЕ?! А ну ка, хвастаните ка кто нибудь “чистотой” населения?! Вот уж чего точно не ожидала от КБешников!

            Вподобано 8 people

          • serg635 коментує:

            Добрий вечір шановний Net. Я, звісно, не підтримую радикалізма дідугана. Але в чомусь він має рацію, особливо, щодо кулі в спину. Іноді вата так дістає, що дуже хочеться натовкти пику і решту статевих органів.
            Мої вітання вельмишановній хунті!

            Вподобано 1 особа

        • magrit69 коментує:

          Didugan Evgen:А вам мне просто хочется плюнуть в..ну вы сами знаете куда!За те высеры про Харьков! Тупые и злобные высеры! КБ, вы ведь читаете ЭТОТ бред?! Вот если бы ЭТО(Didugan Evgen:) про Крым так писало,что бы вы ему ответили?

          Вподобано 2 people

          • irina коментує:

            Бідний КБ сьогодні)))) То “братан” виліз, Цадік чудить, а ще й про Харків зціпилися…
            Бандерівці!!! Давайте миритися!!!

            Вподобано 16 people

          • alina коментує:

            Ув irina:
            31.03.2016 в 01:21

            ПОДДЕРЖИВАЮ

            Вподобано 4 people

          • Иволга коментує:

            Полностью поддерживаю Вас. Не очень понятно, к чему этот высер про Харьков. Лечить ватность некоторых товарищей нужно. Но когда необходимо, здесь могут собраться и дать отпор неадекватам.
            Удивило, как много лайков поставлено под сообщением этого “дидугана евгена”.
            Зацепило.
            Вы очень удивились бы колличеству волонтёров, организаций(особенно спортивных клубов) и просто людей, помогающих нашим ребятам здесь, а Харькове.

            Вподобано 6 people

          • Иволга, некоторые люди ставят лайки всем, кто здоровается в блоге. Мой лайк такой же смысл имеет в данном случае. Это не значит, что я разделяю его мнение Didugan Evgen

            Вподобано 11 people

          • andreysevastopol коментує:

            magrit69 31.03.2016 в 00:55 –

            Марго, со всем к Вам уважением, но не понимаю почему так зацепило сказанное, что в Харькове есть ватники: сюжет был о Харькове, дедуля высказал своё отношение именно к ватникам, сам он родом харьковчанин, прекрасно знает историю своего города, поэтому боль его понятна и отношение к не до человекам, которых естественно полно во всех уголках Украины, где больше, где меньше, но Вы абсолютно правы, эти особи присутствуют везде, так вот это отношение лично мне тоже понятно и я его никак не осуждаю, а даже поддерживаю, если бы в Крыму вовремя провели работу со всеми не адекватными, то тысячи жизней по всей Украине были бы спасены и на что тут можно обижаться? Кстати, после де оккупации я не собираюсь обижаться, если и самому по-первой вручат паспорт не гражданина: быть гражданином цивилизованной страны заслужить надо, ИМХО.

            Вподобано 15 people

          • Таня коментує:

            а мені подобаються всі:
            1. дідуган Євген за те, що він цікаво пише про свої історичні спомини;
            2. всі, хто напав на дідугана, захищаючи своє улюблене місто! респект! так і треба любити свою землю)

            а щодо безватних місць – то я на Волині і Тернопільщіні жодного екземпляра ніколи не зустрічала!

            Вподобано 13 people

          • magrit69 коментує:

            andreysevastopol:ув.Андрей,меня зацепило не мнение,а то с какой злобой на второй по величине город была вылита вся это грязь!И волонтёров мы тут убиваем,и за 100 грн.мы продажные,и в вышиванках мы не ходим,а гепой так вообще уже достали ВСЕ! Для вас рассказываю и на Холодной горе,и на Новожаново,и на Салтовке,Баварии,Алексеевке,Павловом Поле,ХТЗ,Новых домахи т.д,и т.д.,и т.д. люди ходят с НАШЕЙ символикой,машины с НАШИМИ флажками,и в вышиванках и дети и взрослые.И никто их не убивает и вслед гадости не шипит.Про волонтёров надо рассказывать?Одно из крупнейших движений в Украине?А то,что на русском большинство говорят,так вы хотите за несколько лет всё 70-летнее наследие переделать? Увы.А знаете почему у нас так много русскоговорящих?Да потому,что в сссре Харьков был одним из самых многонациональных городов! Надеюсь не надо объяснять почему? Так вот мы-харьковчане наверное самые толерантные украинцы!А в совке международным был какой язык?Правильно русский.”Мені соромно за місто мого дитинства і юності…”Так и хочется ему ответить:да пошел ты….стыдливый ты наш! И ещё хочется добавит:как оказывается легко поселить в наших душах обиду,а дальше и вражду всего лишь одним тупым неуважением к соотечественникам,соседям.

            Вподобано 7 people

          • Didugan Evgen коментує:

            Шановний(на) п.МАГРіТ69, то що Ви не можете відповісти мені мовою своєї бабусі, хоча вік Ваш мабуть поважний, вже свідчить про русифікацію міста. В чому ж я не правий?? Но более того, Ваш уровень русского язика свидетельствует об оригінальности образования, “Тупие висери ” – наверное єто от Ваших проблем с желудком? А місто Харків повинно в решті решт стати символом незборимої України, незважаючи на таку ватяну підстилку як показано у відеофайлі. А п. МАГРІТ патріотизм пропоную доказувати десь там на проспекті ОРДЖОНІКІДЗЕ чи на вул. ФРУНЗЕ(відомі українськи діячи).

            Вподобано 2 people

          • yuigor коментує:

            magrit69:
            31.03.2016 в 00:55
            Вот если бы ЭТО(Didugan Evgen:) про Крым так писало,что бы вы ему ответили?

            Вже писали. Це всі вже розслабилися. І після патріотичного початку проковтнули узагальнення про ватність, про Харків, шовіністичний посил про “”в»єтконговців. Зараз Харків місто в»єтнамців (хто не знає)””. Причому для нього Харків місто дитинства і юності. Тепер він там не живе і при цьому так його хає, дивлячись на кліп є ютуба…
            А пропозиції посадити на баржі всіх “кримчан зрадників, бо вони там залишилися, значить зрадили” і втопити їх в морі вже були 😦 Тоді справа закінчилася баном від КБ.

            Вподобано 3 people

        • yuigor коментує:

          Didugan Evgen:
          30.03.2016 в 20:56
          “Тому треба вираховувати таку вату, шоб в першу чергу при бойових діях всім таким намазати лоба зельонкою та до стіни, шоб не отримати кулю в спину”.
          А може всіх в теплушки чи на баржі і в море (як варіант)?
          Щось знайоме… вже таке проходили… А для доведення вірності патріотизму треба з’їсти без запивання водою російський аусвайс, плюнути на портрет х@ла, витерти ноги російським прапором та 10 раз проспівати Український гімн, стоячи на колінах.

          А хто буде вирішувати ступінь ватності, хто буде зеленкою мазати і хто буде рострілювати???
          ЧК, трійки, чи позвемо кого? Бандюків завжди вистачало… У Сталіна таке добре виходило.

          Вподобано 4 people

          • magrit69 коментує:

            yuigor:Спасибо вам!)В полемику с ЭТИМ(Didugan Evgen:)больше не вступаю!Рідною мовою володію не гірше російського(это для особо одарённых),а ещё английским и немецким(это про образование)!Отныне человека с этим ником для меня больше не существует!Считаю ПОДОБНЫЙ патриотизм хуже вредительства!

            Вподобано 7 people

          • andreysevastopol коментує:

            yuigor 31.03.2016 в 11:42, magrit69 31.03.2016 в 13:42 –

            Ребят, по-моему дедуля хотел сказать нечто другое, не такое жесткое, как у вас сложилось мнение, вот как я это понял: когда был Евромайдан, у нас в Севастополе тоже проходили митинги, но против патриотов власти янучар всегда пригоняли массовку гопоты, задача которой была не митинг свой провести и что-то кому-то рассказать и доказать, а не дать провести нам митинг поддержки Евромайдана, происходили постоянные нападения и всякие разные мерзости на которые мусора не реагировали никак, так вот если бы каждый ватник за хулиганку сразу попадал бы под суд, то возможно и других бы трагических последствий не было, т.е. речь идёт о том, что должна быть адекватная реакция власти на бандитские проявления до того, как ситуация выходит из под контроля, ИМХО. Кстати, когда Севастополь называют ватостополем, кацабургом или москальградом, а его жителей ватопитеками мне тоже больно и неприятно, но “где-то там, в глубине души”(с) я понимаю, что и моя вина в чём-то присутствует.

            Вподобано 2 people

          • yuigor коментує:

            Можливо. Побачимо, що він думав. Час покаже.

            Вподобано 2 people

          • Didugan Evgen коментує:

            До Yuigor/ Шановний, я тільки констатував факти і особисті враження від недавньо перебування в Харкові. Ви не навели жодного прикладу де ж я був не правий. Тільки емоції. Ви вважаєте що є можливість толерантністю перевиховати цих людей? Щось ні де такого не чув. Приклад – Кривий Ріг зараз. І на Ваш погляд краще що ця 5-та колона буде стріляти в спину бійцям ВСУ, а Ви будете вмовляти їх цього не робити? (До відома 5 колона була задіяна генералом Франко в самому Мадриді, коли йшов наступ на місто чьотирма колонами, а 5-та проводила теракти та диверсії) Я поважаю Ваш пацифізм, тому прошу заспокоїтись. Час покаже. А покаже він все 8-9 травня, скільки людей буде ходити з колорадськими стрічками, порушуючи закон про декомунізацію.

            Вподобано 1 особа

          • yuigor коментує:

            Що пропонуєте??? І чому ж чекати, може зараз всіх і порішати? Зробити лагери, ну типу гетто. І нехай там подихають.
            Чим тоді в плані дій ми будемо відрізнятися від тих моральних уродів, що накинулися на дівчину з стрічкою? Тільки тим, щу у нас інші політичні уподобання? Фактично це і відбувається на Данбасі, де за укарїнські погляди можуть убити. То чому ми називаємо їх покидьками, а самі готові мазати зеленькою та рострілювати. В Німеччині свого часу зірки на євреїв чіпляли та мішені на спинах в лагерях малювали.
            За сепаратизм ніхто не відміняв кримінальну відповідальність. Ось інструмент один, держава повинна вести контрпропаганду проти Раша ТВ, бо тут провал був повний, коли на всю Україну Кисельов як не через спутник то чрез чабель брехав. Ну і нормальним життям виховувати, та й ми навіщо. Мордою в факти можна ще й як возити. Ну а клініка ніколи не лічиться, якщо в рамках законів, ну нарветься, дадуть в морду, переступив закон, то в тюрму. Але розстріляти за погляди це ніякими “благими” цілями не можливо виправдати.

            Вподобано 2 people

          • Lesya Savka коментує:

            Дуже рідко пишу, але зачепили слова ИВОЛГИ ” Но когда необходимо, здесь могут собраться и дать отпор неадекватам.”,бо після перегляду відео + розповіді харківянки, ці слова здаються просто балачками.Не хочу когось образити, чесно, але якщо ми будемо воювати за свої міста, рідну мові і за свою країну тільки поміж собою, то цим зробимо добру послугу москалям. Харків’янам пропоную розшукати цю мужню жіночку і допомогти їй боротися за праве діло.Як на мене це буде кориснішим , аніж воювати у сімейному колі КБ.

            Вподобано 1 особа

          • yuigor коментує:

            Lesya Savka
            Хоч мене позиціонують як пацифіста, я не можу погоджуватися на такі ідеї як рострілювати людей, бо вони вата. Тому що самі станемо як ті моральні уроди з відео. І не хотілося б замовчувати таке питання тільки тому, що це відбувається в “нашому” колі. Є загальнолюдські цінності, серед яких людське життя майбуть саме цінніше.
            Якось так.

            Вподобано 4 people

      • Лявон коментує:

        Всем доброго вечера

        Мне иногда кажется, что Крым после деокупации будет самым патриотичным регионом Украины.

        Вподобано 17 people

        • barmalini коментує:

          Не буде. Спочатку пройде де-окупація, потім де-рашизація вкупі з люстрацією і посадками всіх хто особливо відзначився, потім років на десять позбавлення всього населення окупованих територій права вибору у вищі органи влади, а потім повернення цього права в індивідуальному порядку і за власним бажанням, після складання іспиту на інтегрованість в українське суспільство.
          Донбасу це теж стосується.
          Тільки так можна гарантувати хоч якусь стабільність України і приведення окупованих територій в гармонію з рештою країни. Але я готовий сперечатися що такий процес ніколи не буде проведений, бо в Порошенка яйця тільки шоколадні є.

          Вподобано 19 people

          • Madman коментує:

            100000000000000% согласен. Но хочется верить.

            Вподобано 4 people

          • Romanoff коментує:

            Вьі верите, что шоколадная мразь способна на такиє изменения?

            Подобається

          • barmalini коментує:

            Я вірю що на нього можна правильно натиснути і він зробить все як нам треба. Але для того вже вчора треба було під прокуратурою палити шини.

            Вподобано 2 people

          • barmalini коментує:

            Під Одеською прокуратурою шини вже складено, якщо Пеця не повний ідіот, а він зовсім не ідіот, то мусить відмежуватися від всіх тих прокурорських дебілів. Повернутися з Америки на білому коні, здивовано так брову підняти. – А що це ви тут без мене робите, курвині діти? Спитатися.
            І розігнати всю ту шоблу, бульдозером в море скинувши.
            https://video-amt2-1.xx.fbcdn.net/hvideo-xtp1/v/t43.1792-2/12934806_1211591515520062_2138235340_n.mp4?efg=eyJybHIiOjE2NDcsInJsYSI6Mjc0NCwidmVuY29kZV90YWciOiJoZCJ9&rl=1647&vabr=1098&oh=9ea40a0e8ad422f36de3dfed43135bcc&oe=56FCD9AE

            Вподобано 1 особа

          • yuigor коментує:

            Доброго ранку шановні КБ та хунта!!!
            Багато я пропустив з вчорашнього вечора. Тут виявляється така рубка була, троля забили ногами 🙂 і відправлили в бан. Немає чого тут троялм шастати..
            Ну а про “понаєхавшіх” не треба так категорично їх звинувачувати в злих помислах. Запорізьку ГЕС будували ті ж селяни за кусок хліба, щоб з голоду не померти. Багато з них осіли в Запоріжжі, бо вертатися назад в село, в колгоспи було вірною смертю.
            Моя тітка приїхала в Київ в 60-х роках на Хімволокно ткачихою працювати. Родом з хутора, поїхала по комсомольській путівці, це тоді був шанс. Зараз її дочка рахує себе киянкою, бо народилася в Києві. Уже і в неї є діти, кияни в другому поколінні. І саме головне, щоб вони пам’ятали своє коріння і гордилися ним, а не кривили носа і говорили “сєло”. І якраз малі ростуть без столичних понтів.
            В Крим в 50-х роках вивозили добровільно – примусово селян. Чому примусово, бо обіцяли золоті гори, а вдома були важкі умови. Мізерні трудодні, безгрошів’я (в колгоспах тоді платилося за працю натурою. Уявляєте це було в сучасному світі!!!). Ось такий примус був. На переселенців в колгоспи рознарядки приходили. Переселяли разом з домогосподарствами, Така тоді була державна програма.
            Тому сьогодні сидячи ситими, в теплі, в комфорті, ми не маємо права засуджувати тих людей, яких держава кинула в такі умови, бо для них такі переселення були питанням лементарного виживання.
            Це я для Вас barmalini на репліку про потомків красних комісарів. :-).
            І ще до теми про сьогоднішню ситуацію в країні. Ми всі хочемо, щоб воно стало правильно і класно прямо завтра. І забуваємо при цьому, що в Україні ще сидять на своїх місцях полчища тих, хто цього не хоче, бо їм не дадуть красти, як вони крали раніше. Бо все, що вони вміють, це красти. Невже ви думаєте, що вони добровільно ось так візьмуть та віддадуть те, що мають. Невже прокурори, судді, високі чиновники з Інфініті добровільно пересядуть на ЗАЗ, відмовляться від своїх віл та відпочинків в Монако? Те, що ми бачимо, це їхній шалений спротив, то Шокіна, який має свої інтереси, то якихось міністрів від різних партій, яких послали вирішувати конкретні бізнесові питання. І не треба надіятися на “доброго царя” чи дядю, що він одним помахом пера на бумажці, підписавши ЗАКОН ПРО ЗАБОРОНУ КОРУПЦІЇ, подарує нам щастя. А коли такого не стається, то відразу починати називати його козлом і кидатися в нього какашками. А то в нас Порошенко стає таким собі Брюсом всемогутнім :-).
            Невже всі управлінці, депутати і влада лояльні до Порошенка і виконують тільки його накази? Не будьте такими наївними.
            Порошенко персонально кожному зранку не нарізає завдання на кожен день, Порошенко не контролює кожен пук кожного держслужбовця. Кожен з них повинен нести персональну відповідальність за свої дії. Не Порошенко заблокував закон про електронне декларування, закон про конфіскацію майна януковоща, а депутати. Тому давайте пам’ятати всіх “героїв”.

            P.S. Корупція є всюди в світі, з нею борються, корупціонерів саджають, але вони не переводяться. Але коли корупція стає загрозою для держави, то це може стати неминучим крахом держави. Тому в нашому випадку боротьба з корупцією це питання національної безпеки. І якщо ми будемо пасивні, то так воно і буде залишатися. Викриваймо казнокрадів, вимагаймо покарання!!! Я вірю, що ми доконаємо їх.

            Вподобано 15 people

          • yuigor коментує:

            Romanoff:
            31.03.2016 в 03:11
            “Вьі верите, что шоколадная мразь способна на такиє изменения?”

            Romanoff, чим же визваний твій такий “високий стиль” і де був твій “бойовий ентузіазм” та твій язичок при янику??? чи може тобі більш подобається ботоксний путя? що персонально ти зробив для України, що розводиш тут срач в таких виразах? А може це ти є мразь з Ольгіно?

            Вподобано 8 people

          • Romanoff коментує:

            >yuigor:
            Где б я не бьіл, ето вас совершенно не касается и не отменяет факта, что кремлевский шоколадньій колаборант обьікновенная мразь, ставшая президентом благодаря крови убитьіх украинцев

            Подобається

        • цадик Nachmann коментує:

          І Мойшу Губером поставить, а Гену Москаля головним копом!!! і більш ніякої матерекової швалі!

          Вподобано 1 особа

          • yuigor коментує:

            Наш піпл за 100-500 грн може і Допу і Гепу і Вілкула вибрати, тьфу. Ну як так безвідповідально можна жити!!!! Невже до сих пір не бачать, що так можна за гречку майбтнє своїх дітей та внуків проср..ти. Вибачте на слові.

            Вподобано 7 people

          • цадик Nachmann коментує:

            а Я телефонував своїм шо на Социк, шо на Долгінцево, шо на 95-й, казав зробіть у неділю акцію! вкрадіть у бабусів та дідусів АУСВАЙС!!! перевірено в Києві! діє безвідказно….

            Вподобано 1 особа

      • К сожалению Харьков город сепаров, я сам о туда и это вижу, большая часть уже бывших друзей послана мной, просто не находим общий язык, особенно когда выпьем, вся поднаготня вылазит. Вбыв би гадiв. А моя жена ездит на работу через весь город с ленточкой на сумке и не кого не боится!! Хотя она на вид щупленькая девочка, но вату порвёт!! Я бы и сам чот то в машину завесил патриотичное но стремно она стоит на районе просто во дворе. Мимо ходят толпы сепаров(((

        Вподобано 23 people

        • zzavorotniy коментує:

          “Город сепаров”. Странная формулировка. Особенно если учесть как харьковчане в 2014-м готовились дать отпор (и таки гоняли) рашистскую сепарню. К слову, Воржеинова свое уже отсидела? http://www.unian.net/society/1083593-sud-ostavil-v-sile-prigovor-medsestre-kotoraya-izbivala-nogami-ranennogo-aktivista-evromaydana.html
          Если же учесть историческое прошлое Харькова (да хотя бы то, что чуть ли не треть прекрасных зданий этого не менее прекрасного города построено известным украинофилом архитектором Бекетовым). Вспомним историю? Я ж могу…
          Единственное, что меня, крымчанина, всегда напрягало в этом городе, так это безграмотная якобы украиноязычная реклама в местном метро. В последние 2 года, надеюсь, исправились.

          Вподобано 7 people

          • харьков коментує:

            В последние 3 года украинская реклама почти вытеснена русскоязычной (. А ведь раньше была обязательной.

            Вподобано 3 people

          • zzavorotniy коментує:

            Абы грамотная была. В наше время у многих “деятелей” и один язык, родной, толком освоить не получается. Заметьте, как “злобные фошизды” русскоязычных НА Украине притесняют. По центральному каналу даже новости на русском, в прайм-тайм. Нацисты чё.

            Вподобано 1 особа

        • Иволга коментує:

          Вашей жене респект. А Вы, извените, ни рыба, ни мясо.
          Я хожу в вышиванке. На рабочем столе флажок нашей страны.
          У сына тату-красивый цветной герб Украины. Мы живём в своей стране.
          Не смейте называть весь город ватным. Нам сложнее. Мы граничим с Россией и “недореспубликами”. А по приезжим оттуда мы на втором месте.
          “Подобное притягивает подобное”. Это тем, кому встречаются идиоты.
          Мне повезло больше, чем Вам. Удачи.

          Вподобано 12 people

          • Тамарка коментує:

            Вот с тату аккуратнее. У меня доця хотела набить “Пагоню” еще в 16 лет, в мирном еще 2004-м, еле отговорила, как в воду глядела. Если не дай Бог, в плену с ним ловить нечего. У меня до кацапстанского кордона 30 км, городок все годы стабильно давал КПУ минимум 20%, ваты хватает. Но боятся должны они нас, а не мы их – что 2 года назад и доказали. Собственно, речь не о количестве, явном и скрытом, а о том, позволено им голову поднимать и пасть раззевать, или нет. В Харькове, в силу разных причин, с этим недоработка, но я благодарна харьковчанам не меньше, чем Днепру. особенно молодежи, пересказывать не буду, вы лучше меня знаете. И да, как бы мы называли х-ла, если б не харьковские “ультрас”? Он же шок получил – ну от львовян ничего другого он и не ждал, Киев тоже понятен, но Харьков? Главная надежда! И на тебе – ла-лала-лала-ла-ла… Не сварiться, добрi люди)

            Вподобано 17 people

          • alina коментує:

            Ув.Иволга:
            31.03.2016 в 02:55

            Я родом из Харькова. много родственников там живут. градус настроения известен и я Вас полностью поддерживаю. Много патриотичных песен в самый сложный период (когда весь народ был в шоке от так называемого “братского народа” ) родились именно в Харькове. Это было очень важно для нашей молодежи.

            Вподобано 7 people

      • Днепряночка коментує:

        Добрий вечір всім! Це якийсь жах! Але, на мою думку, навіть в Дніпропетровську такого не сталось би. Ці ватніки в нас тихі, мабуть тому, що їх небагато, ну не настільки багато…А Харків інший, і Гепу там дійсно обирає більшість. Доречі в нас теж взимку співали військові (не шансон). Я ім без сумніву повірила, навіть сльози на очах з’явилися, бо були вони, наче щойно з війни, мужні, сильні, з обвітреними обличчями. Збирали вони гроші для інвалідів війни та для родин загиблих (АТО)…

        Вподобано 15 people

        • valydnepr коментує:

          В Днерпре их столько, что вы даже не представляете… они просто тихонько сидят… и возмущаются как так все можно не учитывать производство заточенное на россию… а теперь 4 рабочих дня вместо 5… и производство сокращается… и з/пл сокращаются… имеется в виду завод Петровсого… его выкупили россияне… а вот теперь така беда…. а другие предприятия 3 рабочих дня по минималке.. остальное в конверте… и тоже связано с россией… и все стонут… а про полный вариант через налоги так и неговори… ты чооо… ивсе недовольны … кругом оди враги… и это быт…. диалог просто невозможен…

          Вподобано 8 people

          • Romanoff коментує:

            т.е. они не в курсе, что в России жопа?

            Подобається

          • valydnepr коментує:

            Люди с высшим образованием, новости отслеживают, понять их мысль сложно… все испортили… раньше была стабильность и 8 долар… общаться сложно…

            Подобається

          • дэм54 коментує:

            День добрый!

            valydnepr:
            31.03.2016 в 00:21
            В Днерпре их столько, что вы даже не представляете…

            Таки да. Очень много. Это специфика Днепра. При Союзе, большая часть предприятий города были “Союзного значения”. Т.е. их производственных мощностей было достаточно для покрытия потребностей всего Союза, одной шестой части суши! Предприятия были узкоспециализированными монополистами. Украине, их продукция в таком количестве банально не нужна и их начали продавать росии. А завод, это государство в государстве, и если непосредственный начальник сказал – значит так оно и есть. А если из-за прыгающих хохлов ещё и работы лишиться… пасть порву! Пример тому – Даунбас.
            Это наследство совка мы ещё долго будем отрыгивать, и это не ватность, у многих просто нет альтернативы. Единственный выход – предпринимательство и частная собственность, малый и средний бизнес. Это то, чего панически бояться наши “политики” и олигархи. Твари типа тимошенко, вальцман, ахметов, григоришин, новинский, яйценюк, гройсман, Оппаблок в полном составе, Видродження и пр. пиз…та.
            Я сам отработал на заводе 13 лет, сталеплавильщиком(подручный разливщика стали – начальник смены), знаю, проехал. И только когда однозначно решил уйти с завода, только тогда узнал мир за проходной и он мне понравился больше. А те кто остались, при встрече спрашивали – “Ну как, там, в твоём мире?” На этом построена вся политика Оппаблока и пр. пост рыговских партий. Не всё так однозначно, как многим кажется.
            Простой пример. При союзе, Украина выплавляла около 60 млн. т. стали в год. Нынешняя потребность 1-1,5 млн. т. – это мощность ККЦ з-да им. Петровского и половинка нового суперсовременного цеха Пинчука. Остальные заводы Украине не нужны – это гиганты типа Криворожсталь, Днепродзержинский и Мариупольский комбинаты и пр. мелкие “брызги”. Давайте их закроем… и что? А они уже, принадлежат росийскому и проросийскому бизнесу… вот вам электорат Оппаблока и сторонников х@ла.
            Только малый и средний бизнес!!! Частная собственность на средства производства… А это новая налоговая политика, о которой стараются не говорить и увиливают от решения. А нам показывают шоу про 1,5 ляма яныка… кризис организовали, очередной дерибан устроили. Противно!!! (все кто прикоснётся к этом деньгам-будут убиты)
            Сын вчера рассказал. Они с сотоварищами, с целью развития бизнеса, решили заняться кофе, с полным циклом, от выращивания до реализации. При первых шагах, к ним приехали представители Вальцмана и с угрозами зарубили всё на корню. Мол, это не их “корова”! Будь он проклят… и весь род его… остались одни выражения. Очередная “семья”.
            Так кто нам доктор?!
            Держу кулаки за Филатова… а, если у него получиться… стал бы рядом, но, возраст… не потяну уже такую нагрузку, там ребята помоложе нужны.

            Вподобано 3 people

          • valydnepr коментує:

            Филатову сейчас круто достается… держим кулаки…

            Подобається

          • Днепряночка коментує:

            Не знаю, увидите ли мой ответ 🙂 Знаю, что много,этих ватников, но сидят же тихо. И агрессии, слава Богу, такой нет. Мой отец тоже работает на заводе (на другом), так они потихоньку переориентируются на европейский рынок, сейчас все больше заказов, а раньше тоже все было связано с росией. Ну, и как пример перевоспитания ватников, скажу о семье своего дяди. Они были за коммунистов, яныка, осуждали майдан, но голосовали потом за Порошенко! Значит все-таки не все так безнадежно.

            Вподобано 1 особа

          • valydnepr коментує:

            если-бы перевоспитывались…

            Подобається

      • Виктор коментує:

        Здравствуй, хунта
        Опасность для Украины не ватники, их можно изменить.
        Опасность -это политики и олигархи , которые в тяжелое время для страны ставят свои амбиции и интересы выше интересов страны и народа.

        Вподобано 12 people

        • alina коментує:

          Ув.Виктор:
          31.03.2016 в 00:23 ПОДДЕРЖИВАЮ на все 1000%

          Вподобано 1 особа

        • Eka коментує:

          Не підтримую! Небезпека полягає саме в “ватниках” України! Все йде від людей.Народу. Мешканців. І від їх реакції та дій залежить майбутнє! Вікторе,давай , зміни ватника, хочь одного . Про результатити відпишись будь ласка.

          Вподобано 10 people

          • andreysevastopol коментує:

            Я можно сказать бывший ватник, только меня никто не менял, так сложилось, что я сам начал интересоваться политикой до того ещё, как она заинтересовалась мной, а началось наверное с того, что я не воспринял ещё первой попытки вора-рецидивиста стать президентом моей страны и никакие попытки окружающих не могли убедить меня в обратном.

            Вподобано 17 people

        • kosmeet коментує:

          Тупое жадное существо не станет человеком.
          Все политики порождены обществом.
          В разных областях разные политики поскольку избиратели разные.

          Подобається

        • Putler Kaput коментує:

          А не пробовали задать себе вопрос, откуда появляются эти политики, “которые в тяжелое время для страны ставят свои амбиции и интересы выше интересов страны и народа”? Их инопланетяне к вам забрасывают? А мне кажется их выбирают те самые “ватники”. Измените “ватников” на адекватных граждан, изменятся и политики.

          Вподобано 2 people

  9. kaaham2015 коментує:

    КБ Я НЕ УСПЕЛ КОМЕНТЫ ПОСТАВИТЬ КАК ВЫ ТУТ ЖЕ ЛАЙК ИМ ПОСТАВИЛИ , ДАВНО НЕ ПИСАЛ ВРЕМЕНИ НЕ БЫЛО А ТАК ХОЧЕТСЯ КАЖДЫЙ ДЕНЬ ВСЕХ ОБНЯТЬ И СКАЗАТЬ ВСЕ БУДЕТ УКРАИНА ………

    Вподобано 27 people

  10. lesikasite коментує:

    всем доброго вечера!!!

    Вподобано 26 people

  11. Eka коментує:

    Всім доброго вечора і гарного настрою) Шановний КБ та свідомі кримчане — сил вам пережити те окупаційне пекло.

    Вподобано 31 people

  12. zloynodobriyukr коментує:

    Доброго времени суток КБ и всем здравомыслящим на этой планете людям!

    Вподобано 35 people

  13. natalizhitomir коментує:

    Добрый вечер славной хунте!!! Доброго вечера, наш бессменный КБ!!!

    Вподобано 33 people

  14. monikshell коментує:

    Вечір добрий шановні КБ та хунтяни!
    У мене таке враження, що ми всі вечорами сидимо перед компами з годиником та корвалолом у руках, з надіею та острахом чекаючи наступного випуску )))) Всім здоров’я та терпіння!

    Вподобано 28 people

  15. vobler коментує:

    Добрий вечір шановні бандерівці!!! Хтось вірно зауважив, що у березні багато іменинників серед читачів блога нашого КБ. Це є дуже добре, бо весна це така пора року, коли все навкруги оживає, тому так символічно народитися саме весною. Я буквально на декілька хвилин відійшов від святкового стола, який моя родина накрила з нагоди мого 54 дня народження тільки для того, щоб привітатися з усіма вами. У цьому році, на моє прохання, моя родина проголосила лише один тост за мене і то хором. Усі наступні тости вже мене не стосувалися, бо ми вже випили потроху за здоров`я КБ, читачів блогу, Наді Савченко, за скоріше повернення Криму, мир на Донбасі. Хотів сьогодні відкрити бутилку кримського вина, купленого мною у Феодосії ще у 2008 році, але порадившись вирішили відкрити після деокупації Криму, а ще краще візьму із собою на мою з вами зустріч в уже вільному Українському Криму. Друзі, я вас усіх у думках запрошую до столу, ну хоч віртуально. Всього вам найкращого, бережи вас боже, все буде добре. Думаю, що моє ім`я стане зрозумілим з сьогодняшньої дати. Вибачте, вимушений вас залишити, ще є дуже актуальні тости, родина чекає.
    СЛАВА УКРАЇНІ!!! МИ ПЕРЕМОЖЕМО!!!

    Вподобано 83 people

  16. barmalini коментує:

    Привіт хунта! Сьогодні знову дощ, але іноді сонце виглядає, майже як в українській політиці 🙂

    Вподобано 28 people

  17. Донецкий коментує:

    Вподобано 36 people

  18. Ukraineць коментує:

    Як же схотілося сісти в машину,покрити 1000 км,заїхати в ресторан”Шалаш”,що на Байдарських воротах і з’їсти найсмачніших у світі чебуреків, а потім заїхати в Гурзуф, в кафе “Кофейня”(у стилі часів Чехова) і випити кави з “наполеоном”. Орки, суки, ненавиджу вас.

    Вподобано 30 people

    • Alustonka коментує:

      Добрый вечер, порядочные люди!
      Считаю Д. Глуховского – великим, умным писателем.
      Его первая книга “Метро 2033” : самое страшное, что м.б. – это радиационные монстры, убивающие всех.
      Потом, в его книге-продолжении “Метро 2034”: самое страшное – измененные сущности под действием радиации, которые могут воздействовать на нас психически (а не физически, как в 1 части).
      И вот, его последняя книга в трилогии – “Метро 2035”. Знаете, что самое страшное на земле?
      человек….
      русский человек…..
      Эту книгу “обхаяли” россияне…типа “слабая…” вот первых две…
      идиоты!
      ЭТО ВЕЛИКАЯ КНИГА!
      Прочтите.
      Моя Доци даже на свою маленькую стипендию купила ее – что бы как-то поддержать автора…

      Вподобано 5 people

  19. monikshell коментує:

    Перший раз вийшло картинку поставити! Я в себе вірила! Ну й що що 20 спроб )))))

    Вподобано 35 people

  20. yuigor коментує:

    Всім доброго вечора в новому випуску.
    Надибав ще одну інформацію, але ми вже настільки звикли до московьскої брехні, що навіть не дивує іхнє постійне перекручування історії та відкрита нагла брехня.
    Пам’ятаєте, як “історик” Карамзін перекроював історію московії…
    І мене вже навіть не дивує сакральність Сирії для ватоцефалів.
    Петербург не був заснований Петром, як це писалося в усіх усторичних підручниках та книгах!!!
    “Петр I Не Основывал Питер. У Города На Неве Безжалостно Вырвали Историю…
    Российская историография предпочла вычеркнуть 92 года из истории города и представила дело так, что к моменту появления тут русских войск, устье Невы являло собой безлюдные «берега пустынных волн», на которых постоял Петр, «дум великих полн», и решил основать там стольный град Санктъ-Петербурхъ.”

    Брехня, брехня і знову брехня – ось що представляють з себе мораль москалів!!!! Вони відточували своє вміння брехати ВІКАМИ !!!! Одне слово підлі, брехливі падлюки.
    Читайте, http://perelaznews.blogspot.com/2016/03/i.html
    Я скажу чесно, я шокований, бо виріс на цій брехливій казочці про “Великого Петра”. І я навіть не задумувався над тим, а що там було до цього!!!
    Уявіть, скільки ще казочок нам, “рождённым в СССР”, натоптали в мізки під час совка в піонерії, комсомолії за допопмогою ТВ-, радіо-, правда- та известия зомбування. І тепер рефлексуючі радянськосоюзофіли спливають слюнями про світле минуле під прапором КПРС…

    Вподобано 33 people

    • rainbowwarrior2015 коментує:

      Схожі відчуття у мене колись виникали, коли я був якось в Одесі і якраз там бурно святкували 250-якусь там річницю з дня “заснування” міста Катериною-2. Тисячі людей ходять, бухають і шось там святкують. Я теж випив пива із знайомим одеситом. А потім ми йшли повз Міськ-Раду, де біля пам’ятника Пушкіну зараз скляна галерея, під якою експонуються археологічні розкопки античного міста, яким більше 2500 років. Я й кажу тому одеситу, що доказував мені, що Росія тут все «заснувала»: «От, чи в своєму ти розумі? Глянь – тут було античне місто, вже в ті часи, коли на красній площі ще мамонти срали. А ти мені кажеш, шо москалі шось тут заснували.» Стоїть той мій одесит, кліпає п’яними очима. Потім ще погуляли, він мені розказує, як вони з сином в Рим їздили. І жаліється, що от як там про старовину дбають, через те до них турісти їдуть. А у нас «тіпа не дбають» і через те до нас турісти не їдуть. А я йому і кажу знов, що ви ж самі дИбіли – ваше місто засноване 2500 років, а ви замість цьго всім доводите, що місту 250. Тому і турісти до вас не їдуть, бо вони думають, що ви у дурдомі живете і самі себе принижуєте. Ну так от побалакали…
      А потім років через три зустрічаю одну знайому, що недавно побувала в Одесі і зустрічалась з тим моїм знайомим ,кому я «очі відкрив» на історію заснування його рідного міста Одеси. Так він тоді їй про мене казав, що я «бендеровець і націоналіст» 🙂

      Вподобано 10 people

      • yuigor коментує:

        Браво, носом треба тикати в очевидні істини, тоді в них мізки клинить. В кого вони ще в більш-менш нормальному стані, то перетруть інформацію і лишнє відпаде, подивляться на все з нової точки зору. А ні, то буде відповідь- “та ти бандерівець” 🙂

        Вподобано 6 people

    • Тамарка коментує:

      Працювала там та багато разiв була, тому знаю. Давня шведська фортеця та мiсто стояли на Невi трохи вище за нинiшню Петропавлiвську, причому мiсто було навпiл руське, новгородцi там осiли ще ранiше. Перша хата Петра не збудована для нього – по колодах перенесена з того мiста та зiбрана на новому мiсцi, це типова оселя шведа. На протилежному березi було руське село, вiдоме принаймнi з 1500 року, а карельськi, згодом – фiнськi села були на бiльш високому правому березi на пагорбах, бо фiно-угри – не кацапськi жаби, в болотi не живуть… Посилання в мене не вiдкрилося, гадаю там автор про те саме.

      Вподобано 5 people

    • gdanchev коментує:

      Если честно признаться то я тоже в молодости (это лет 40 назад) даже гордился, что родился в самой лучшей стране – СССР. Со всех сторон нас окружала информация о победоносных успехах страны. И радио и телевидение, и кино, и книги все было пропитано если одним словом- Слава КПСС! Но как кардинально меняются взгляды на жизнь в стране, когда эта же страна тебя сует носом в дерьмо Венгрии, Чехословакии, Афганистана и так далее . Это казалось чем то далеким и не реальным. Но когда народ некогда бывший нам якобы братьями, с которыми ты делил в армии кусок хлеба и сигареты залез в твой дом и нагло стал там хозяйничать, то поговоркой: -моя хата с краю, уже не одделаешся. Я готов этих гопников рвать на части! Когда зеленная саранча только вошла в Крым, я сразу пошел в военкомат и записался на призыв, хотя и был снят с учета и по возрасту и по инвалидности на ЧАЭС.Я до сих пор не понимаю, как можно прятаться от призыва в армию, когда Родина в опасности. В наше время если парень не служил , то девчата на него смотрели как на ущербного. Прошу прощения у всей всеуважаемой жидобендеровской хунты за мою писанину на рюзьком языке,просто мне так легше писать Пишу по русски, что бы было понятно ватникам Для них же Украинский язык – это заграница и что бы знали суки, как я их ненавижу. А за Крым они сволота еще ответят по полной. СЛАВА УКРАІНІ.

      Вподобано 8 people

      • yuigor коментує:

        100% підтримую, я теж з тієї епохи, теж гордився. А ще пам’ятаю проводи в армію, це було як свято, ото гулянки були!!!
        Давно це було 🙂

        Вподобано 2 people

      • Готовий підписатись під кожним словом.

        Вподобано 1 особа

      • Укроп Сибірський коментує:

        До речі! “Моя хата з краю, я нічого не знаю”… В козачі часи, хто жив в крайній хаті, виконував роль сторожі, пильнував чи не нападають вороги, тому ніколи не ходив на сільські сходи і не був в курсі громадських справ, поки йому про це хтось не розповів… Так що чия хата була з краю, той охороняв село і першим зустрічав ворога…

        Вподобано 1 особа

  21. andreysevastopol коментує:

    ТОМА +Ярослав 30.03.2016 в 00:51 –

    “… В начале весны я все собирался с духом попросить кого-нибудь из наших крымчан бросить в море монетку за нас, да так и не решился обнаглеть. Не до этого им сейчас…”

    Ярослав, принимай монетку: Севастополь, Приморский бульвар, памятник “Затопленным кораблям”, сегодня около 16-00, на первом фото сама монетка (правда видно по моему не очень), на втором по идее должно было быть видно круги на воде от падения монетки в воду 🙂 , дальше фото из севастопольского леса сегодня: “Ирисы” почему-то только синие и жёлтые 😀 , ну и так общая картинка

    а всем Бандеровцам добрый вечер – орки не летают и дышится даже легче ( а в лесу мы место присматривали, очень много хороших и удобных полянок…)

    Вподобано 76 people

    • natalizhitomir коментує:

      andreysevastopol:
      Какой вы молодец!
      Правду говорят – не видишь, и сердце не болит. Вот сейчас увидела памятник, море, эти камни и чайки – защемило. Хочу в Севастополь……очень…..((((

      Вподобано 26 people

      • skrynta коментує:

        Ой, Натали, и не говорите. Защемило – не то слово. Это как тронуть открытую рану.
        Прогулки по набережной, Графская пристань…
        Хоть там и висела табличка про запрет купаться, но местные бабульки (и я с ними 🙂 ) с удовольствием плавали недалеко от памятника затонувшим кораблям…
        Спасибо, Андрей, прекрасные фотки. Природа в Крыму – как всегда, великолепна!

        Вподобано 9 people

        • natalizhitomir коментує:

          skrunta:
          Та да… Тут ведь еще какой эффект у этих фото – было такое ощущение, что еще немного и можно даже этого воздуха в легкие набрать – запах моря, водорослей, солярки от катеров и потертых досок причалов … Вот такое вот тридэ у Андрея получилось 😉

          Вподобано 8 people

      • hohlochuvash коментує:

        Добрий ранок, КБ та бандерівці!

        natalizhitomir:
        30.03.2016 в 21:00

        Коли в мене буде син, я хочу, щоб він виріс в Севастополі, в українському Криму. На мою думку, Севастополь – найкраще місто для дитинства хлопчика!

        Вподобано 6 people

    • Olesya коментує:

      ой дякую-дякую… як же я скучила…

      Вподобано 6 people

    • Таня коментує:

      Ви людина з великої букви! людина діла, а не слова!!!!

      Вподобано 5 people

  22. barmalini коментує:

    “Ныряние с боевыми дельфинами” може виявитись зовсім не тим про що розпвідають туристам

    Вподобано 18 people

  23. monikshell коментує:

    Прийміть і мої вітання всі березневі іменниники! Здоров’я, щастя, радості і любові!

    Вподобано 23 people

  24. СООБЩЕНИЕ УДАЛЕНО КБ. ИДИ БРАТАЙСЯ, ИМБЕЦИЛ, НА ЛАЙФНЬЮСЕ. ТЕПЕРЬ МОЖЕТЕ ЛАЙКАТЬ

    Вподобано 14 people

    • zloynodobriyukr коментує:

      лучше быть сиротой!!!

      Вподобано 13 people

    • александр долженков, это что я сейчас такое прочитал? Я жду ответ

      Вподобано 18 people

      • andreysevastopol коментує:

        Наверное привет из какого-нибудь ватного сайта.

        Вподобано 14 people

      • Andrei коментує:

        Удалите этот пост. Пожалуйста !

        Вподобано 6 people

      • СООБЩЕНИЕ УДАЛЕНО КБ

        Подобається

        • andrewbilatserkva коментує:

          и не раньше чем вернут детям отцов.. женам мужей…матерям сынов..
          тебе понятно мое мнение?

          Вподобано 24 people

        • Andrei коментує:

          Слов нет,мнений тоже-только выражения !

          Вподобано 11 people

        • александр долженков, вот моё мнение, которое основано на изучении всех ваших постов в блоге. Вскрылся

          Вподобано 41 people

        • Петровац коментує:

          Мириться будут следующие через два-три поколения при условии отсутствия пропагадонов по заказу из Кремля., а сейчас Россия должна вернуть Крым, убраться из ОРДЛО и Грузии. Да и вообще чухню ваши типа родственники чешут. Из разряда – “То, что её изнасиловали, она сама виновата – красивая и молодая. Так нельзя себя вести.”. Не пишите мирительную заказуху тут. Мы тут злые и таких писак презираем. Ну по крайней мере я.

          Вподобано 38 people

        • olga 434 коментує:

          Крым и Донбасс вернут , а отцов детям вернут, мужей молодым вдовам,сыновей матерям?

          Вподобано 21 people

          • цадик Nachmann коментує:

            Олю! знаєте ! є у мене сім’я (родичі дюже близькі) в Донецьку, батьків, чоловіків та синів їм не повернеш і мізків не вправиш, пропонував їм хату у селі, НАШУ, місто Умань поруч 10 км то не відстань, на лісапєті НЕТ как ми можем… гав-ньз та раша тудей усі мізки з’їли, хоча мої знайомі ще в літку 14 звільнились із арабського відділу гав-ньюз , іще! однокласниці там же!!! хто в Донецьку та Єнакієвому на дарьоному Гайворонському Ігорю Крутому “Сарматі” не останніми особами до війни працювали…. а зараз? приходиться викраювати від сім’ї в тіхаря заначку, та перекидати на карту ощадбанку деякі копійки, до речі сьогодні у них курс рубля 2,75/1!

            Вподобано 15 people

        • Ирусик коментує:

          Хотела с горяча вставить несколько фото с мальчишками ГЕРОЯМИ с нашей ветки, который уже не обнимут НИКОГДА своих деток и молодых красавиц жен, но расплакавшись передумала. Зачем давать уродам повод для сарказма. Все равно уроды не поймут эту боль. Извините за эмоции.
          александр долженков Братайся кур-ва в другом месте !!!!!!!!

          Вподобано 32 people

          • цадик Nachmann коментує:

            “Бандерам” хлеб не продадим”: У Маріуполі продавщиця-ватниця відмовилася обслужувати україномовного клієнта

            Епіграф. “Забагато “гопака” і мало інтернаціоналізму” (друзяка Горький Лук)

            Тільки в Україні існує дивовижна «язичницька» ікона.
            Унікальна. Козацька.
            На ній не зображено жодного святого, чи апостола….
            Я недавно повернувся з фронту, від хлопців.
            Був в Широкіному.
            Так от – там перед виїздом з Маріуполя перед блок-постом є невеличкий супермаркет.
            І коли наші бійці їдуть на ротацію, то зупиняються щоб там купити собі смаколиків і мінералки.
            Я їхав з ними і зайшов разом щоб кави сьорбнути на доріжку.
            Так от стоять в черзі до каси наші морпіхи в брониках із автоматами і кулеметами. А між ними стоять місцеві. Теж в касу. Ну і розмовляють звісно. Я собі каву попиваю і ті розмови слухаю. Всяке говорять. І добре і не дуже. Але то життя, нікуди від того не дінешся. Коли всі бійці вже сплатили за покупки і вийшли,то в черзі залишився останній молоденький солдатик із пакетиком цукерок і автоматом в руках.
            Саме цей момент вибрав місцевий “мужичок” в спортивних штанцях з пивом,ковбасою і чіпсами, щоб завести із солдатиком розмову “за жизнь”.
            – Вот пасматрі, боєц, ми же всє братья – і русскіє і украінци і бєлоруси! Што нам дєліть? Зачєм ваєвать? Вот зачєм ти воюєш? Зачєм ти сюда, к нам прієхал? Тут наша зємля, русская ! Вот жилі сєбє, дружно, пока ви сюда нє прієхалі! Вас же нє звалі?”
            Ну і все в такому ж ключі.
            Солдатик мовчав і не реагував. Тільки дивився через скляні стіни на товаришів, які вантажились в “Урал” із своїми кулеметами, гранатами, броніками, кока-колами і бананами, щоб поїхати в саме пекло під кулі снайперів і мінометні обстріли і стати живим щитом перед Маріуполем.
            – Вот у тєбя автомат. Ти в ково стрєлять собрался? В братьєв своіх? В русскіх? Єто же кієвскіє власті і бандеровци нас лбамі сталківают! Єто вєдь не украінская зємля і окупанти здєсь ви!”.
            Черга із місцевих таких же “ватних мужичків” схвально закивала і загуділа.
            Солдатик мовчав, тільки нагнув голову у важкому шоломі.
            Тільки жовна грають на щоках.
            Я покинув свою недопиту каву і рушив до нього щоб якось захистити, адже він ще хлопчик молодий, хоч і з автоматом. Куди йому сперечатися із такими упоротими ватними сепарами ? Які знайти аргументи і слова?
            І раптом це “дитя із цукерочками” повертається до ватника, дивиться йому в очі і каже:
            “Ти в морду хочеш? То я дам!”
            Геть не лагідно і не толерантно.
            І я бачу перед собою вже не дитину, не хлопчика, не безпомічного юнака, а Воїна, Героя, Захисника. Того, хто “Двічі не вмирати”, того, хто “Козацька потилиця ворогам не хилиться!”, того, хто “вшрамся та не дамся!”.
            Із шевроном морської піхоти “Вірний завжди”.
            Бачу обстріляного ветерана, молодого, але із блиском криці в погляді. Із бойовими побратимами в “Уралі” з кулеметами, гранатами, броніками , бананами і незламним веселим козацьким духом. І з мечем-автоматом і пакетиком цукерочок в руках.
            І це не я його хочу захистити, а він мене. І всіх нас.
            І захистить, і не злякається.
            А так , мовчки нагне голову, заграє жовнами, і дасть в морду всякому, хто захоче посягнути на Україну, порве на шмаття і не відступить ні перед ким.
            Бо “Вірний завжди”.
            І мене попустило, і від серця відлягло .
            Є час розкидати каміння, а є час його збирати.
            Слава Богу, що ми встигли розкидати “каміння” українського духу, жертовності і патріотизму!
            А тепер, в час війни, збираємо.
            Збираємо те, що міцніше за всі кремені світу .
            Не дорікайте мені моєю нетерпимістю і нетолерантністю, моєю “надмірною українськістю”, моїм гострим словом.
            Це від болю.
            Коли ріжуть по живому, то людина кричить.
            На старовинній дивовижній “язичницькій” козацькій іконі не зображено жодного святого чи апостола…
            На ній намальований птах, який роздирає дзьобом собі груди, видовбує собі серце і годує ним маленьких пташенят , що порозкривали внизу свої ротики. І напис в’ється: “Яко птах, груди свої роздираємо, і народ свій, яко пташенят, кровію своєю годуємо!”
            Птахові боляче, він мабуть кричить і плаче, але пташенята виживуть.
            Потім, після війни будемо розсипати перли терпимості і толерантності.
            Мій телефон не буде дзвонити серед ночі, і з слухавки не будуть чутися вибухи, між якими хрипкий голос не буде просити: «Дядьку Сашко, у нас тут обстріл, то ви тим часом розкажіть нам по телефону казочку якусь, а я ввімкну голосний зв’язок щоб весь бліндаж слухав!»
            Що – що, а цього мені дійсно не буде вистачати. Мабуть нікому на світі, ніякому артисту чи співаку, так не дзвонили ніколи.
            Я після війни буду розказувати тільки добрі казочки, грати на лірі і співати “Їхав козак за Дунай” і “Was wollen wir trinken”.
            І не буду більше лаяти “русскій міръ” і не буду ображатися, а буду весело сміятися з анекдотів про сало і шаровари, не буду нагадувати, що українська мова – то питання не культури і справедливості – а безпеки і виживання України.
            Хоча ні, буду. Але за це вже якось вибачте .
            А покищо воюєм, браття !
            Хто чим може і уміє. Хто – автоматом, хто – берцами, термобілизною, ліками, хто -консервами і салом, а хто – словом.
            “Не за ставочок зариблений, не за пасіку багату чи хутірець порядний”
            А за дітей наших, за коханих, за батька і матір, за землю свою.
            Ту, яку, окрадену, у вогні збудили…
            І кожен, яко птах груди свої розриває і кровію своєю народ яко пташенят своїх годує і творить цим вічне Святе Причастя.
            “Це кров Моя Нового Заповіту, що за багатьох проливається.” (Мр.14.24.)
            Як важко зрозуміти це Таїнство! Нема пророка у Вітчизні своїй?
            А в Україні є!
            “Як понесе з України
            У синєє море
            Кров ворожу… отойді я
            І лани і гори –
            Все покину, і полину
            До самого Бога
            Молитися… а до того
            Я не знаю Бога.
            Поховайте та вставайте,
            Кайдани порвіте
            І вражою злою кров’ю
            Волю окропіте !” (Заповіт Т.Г. Шевченко)
            І хлопці в броніках і балаклавах завантажилися до машини, мене, старого дядька витягли до себе за руки, і поїхали до Широкіного. Повз бетонні “волноломи”, які замість моря стоять на сухопутній трасі, загороджуючи проїзд ворожим танкам.
            Їду, дивлюся на ці “волноломи”, розписані волонтерами як велетенські писанки -петриківськими візерунками і посміхаюся.
            Бо, межи ягідками і листочками, межи мальвами і незабудками, читаю таємні письмена українських воїнів:
            “Тебе і твого війська ми не боїмося! Землею і водою будем битися з тобою! Числа не знаєм, бо календаря не маєм, місяць на небі, год у книзі, а день такий як у вас, поцілуй за те в ср&ку нас!”

            Через три дні Широкіне було звільнене від окупантів.

            Вподобано 45 people

          • dneprodin коментує:

            Цадік, ніби про мого брата написано. Він був в той час і тих подіях в Широкіно.

            Вподобано 10 people

      • Петровац коментує:

        Это вот это :
        http://sprotyv.info/ru/news/kiev/informacionnaya-voyna-kak-rossiya-pytaetsya-vernut-ukrainu-analitika
        Братья, б..дь. Ещё пару таких братьев и врагов не надо. Скотобаза российская…

        Вподобано 27 people

      • galinakhercon коментує:

        Мені здається, людина заблукала. Йому явно треба на іншу тусовку. Всепрощенство- це в іншому місці і в минулому столітті

        Вподобано 17 people

      • Бандеровка в душе коментує:

        КБ, это сейчас было : ” Вернись – я всё прощю ” …Очередной, ” голубь мира ”

        Всем бандеровца доброго вечера ! Надежды, Веры, Любви вам, дорогие !

        Вподобано 26 people

      • Таня коментує:

        я теж не встигла побачити його комент (я довіряю КаБушику, тому не засмучуюсь)))
        тільки подумала: цікаво, а слово имбецил пишиться хіба через Е? 😉

        Вподобано 4 people

    • zloynodobriyukr коментує:

      ошибки Украины – это долгое пребывание под властью “брата-инвалида”!

      Вподобано 33 people

    • Ukraine коментує:

      Напомню Вам здесь не площадка для таких тем, которые Вы пытаетесь навязать.

      Вподобано 12 people

    • Jeff_Ko коментує:

      Прошу вибачення у шановного панства.
      “Да нах^^^ нада такие родственники.”

      Вподобано 18 people

    • Igor коментує:

      Ольгинци и сюда приперлись, КБ не пропускайте, пожалуйста…

      Вподобано 13 people

    • Местный с VI в. до н.э. коментує:

      Всем привет
      Есть много вещей в мире, которые кого-то там провоцируют, а особенно московию. Поэтому надо не обращать на них внимание, а сцепив зубы и выровняв дыхание, хладнокровно отстреливать кацапскую гниду.
      А мост не построят никогда! Забудьте! А построят стену, огромную такую стену вдоль границы с московией и лет эдак через ндцать вообще прекратятся всяческие контакты между нами.
      Не братья вы нам, но лютый враг. Орда.
      И грустить вы там у себя будете где захотите, нам всем пох на вас! И ошибки свои Украина не перед вами, кацапами, будет признавать, а перед своими детьми.

      Так что давай, “брат” до свидания

      Вподобано 52 people

    • Crimean коментує:

      александр долженков: 30.03.2016 в 20:57^ “Я считаю, что брат Украины — это Россия”

      Конечно! И мы даже точно знаем, как этого “брата” зовут: Каин.

      Вподобано 50 people

      • dneprodin коментує:

        Спасибо всем ответившим Долженкову! Разделяю ваше мнение и позицию КБ. Иначе, у меня, остались одни маты, но на странице уважаемого мной КБ не матерюсь.)

        Просто добавлю. Сегодня разговаривал с человеком вышедшим, точнее вывезенным, из иловайского котла. Он год носил осколок в печени. Недавно сделали успешную операцию по извлечению. Его такие “братья” отдали нашим только потому, что думали – не жилец. Не хотел бы я его спрашивать об отношении к рюським.

        Давайте просто бережней относится друг к другу! У всех нервы на пределе но ПОБЕДА будем за нами!

        Вподобано 46 people

      • Alexandr Bavchenkov коментує:

        “Избавь меня бог от таких друзей ( братьев),а с врагами я сам разберусь”
        Не знаю кто сказал,но по моему мнению правильно!

        Вподобано 19 people

      • Таня коментує:

        а хіба росія не жіночого роду? гы?

        Вподобано 1 особа

        • hectorafin коментує:

          расея нам даже не сестра, так себе удочеренная особа легкого поведения, озлобившаяся за то что она не родная и решившая уничтожить своих приемных родителей.

          Вподобано 2 people

    • mctoha коментує:

      Мы, украинцы, обязательно признаем свои ошибки перед вяликой раисей. Глядя на вяликий народ через оптический прицел…

      Вподобано 26 people

    • Запорожец коментує:

      Это что за бред?

      Вподобано 7 people

    • irina коментує:

      Капець якийсь…….. Добре, що вистачило витримки дочитати до БАНа від КБ 😀

      Вподобано 11 people

    • hectorafin коментує:

      александр долженков:
      30.03.2016 в 20:57
      Троль или упал на голову? Что за ересь? Вечный враг Украины – дикая московия со своими мародерствующими, кровожадными войсками. Если тебе маньяки братья, дружи с ними вдали от Украины.

      Вподобано 27 people

    • Алексей коментує:

      Если гопника с 5-й ходки досрочно выпустить с тюрьмы какова вероятность что он станет нормальным? Такова же вероятность сделаться добропорядочными гражданами этих “амнистированных”. А вот брата нам не нужно, никакого – нам нужны надёжные партнёры. РФ как правопреемник СССР доказали всему миру что они надёжными партнёрами никогда не были. Почитайте сколько ими было нарушено международных договоров? А посему нам ближе кто либо, но только не РФ.

      Вподобано 25 people

    • e4875 коментує:

      О опять,те же яйца вид сбоку, сколько раз можно наступать на эти грабли. Понять, обнять, простить и т.д. и т.п. Какие это ошибки, стесняюсь спросить, я должна признавать? Я жила в своей стране никому не диктовала как жить ни в чью жизнь не вмешивалась. Эти же приперлись ко мне в дом убивают, насилуют, грабят, разоряют и крушат все на своем пути и ещё я должна что-то там признавать? !

      Вподобано 32 people

      • e4875, да, он считает ошибку Украины, что не захотела прогнуться под россию, а посмела изменить вектор своего движения в сторону цивилизованного мира

        Вподобано 28 people

        • stolmachov коментує:

          лет 10 тому раисяне сняли классный фильм, назывался “Мусульманин”. Артист сильный. Но … по делу: там один эпизод за минуту выявляет всю мерзостную натуру рузькего мира. Старший брат, подвыпив, лезет мириться к младшему (который в афганском плену принял ислам) и уговаривает его: “Ну, поцелуй икону Николая!” Тот отказывается. Тогда старший хватает топор и со всей своей “братской любовью” замахивается на брата. Но, к счастью, пьяное мерзостное чмо прытью не отличалось… 🙂 Самое замечательное, что более Человек – младший брат – в конце концов “порешил” это “братское” чмо. Чего и всем нам желаю. Слава Украине!

          Вподобано 23 people

      • Madman коментує:

        Что за ошибки можно признавать, если тебя пытаются убить, но при этом говорят, что ты все неправильно понимаешь – тебе же будет лучше . Уроды моральные.
        Извините, что-то сегодня разговорился.

        Вподобано 13 people

    • Анатолій коментує:

      Это шутка такая??? Здесь её не поймут.
      Никогда мы не будем братьями……

      Вподобано 32 people

    • ElenKherson коментує:

      Добрий вечір шановна Хунта і КБ! Лайк не приберу, бо він не для Долженкова, а діям КБ!! Усіх таких примирителів у БАН!!!

      Вподобано 15 people

  25. aacevpat коментує:

    Вітаю хунту!
    Я за Вами не встигаю 😦
    Крим -Україна! Ми переможимо.

    Вподобано 21 people

  26. monikshell коментує:

    Я сьогодні така активна, аж жах! Ну, не змогла пройти повз такої новини.
    Просто день радіо якийсь..
    http://www.ostro.org/general/society/news/496119/

    Вподобано 5 people

  27. Crimean коментує:

    Добрий вечір.

    До пункту 11 дайджесту: черга в окупаційне МРЕО Ялти йде за обрій:

    Вподобано 25 people

  28. fromcherkasy коментує:

    Доброго вечора. Долженкова в бан – провокатор.

    Вподобано 17 people

    • zloynodobriyukr коментує:

      сутки ждёшь момента, чтобы пообщаться с Людьми с большой буквы, а тут чей-то “высер” пытается испортить тебе настроение!

      Вподобано 21 people

      • irina коментує:

        Та отож 😀 Дочекалася вечора з новинами від КБ, тіки-но поздоровила нашого бандерівця зі Святом, сиджу така в благосному настрою, а тут ТАКЕ вилазить…
        Як то кажуть про жінку: “Разгон от феи до фурии – 2 секунды”, так і в мене: від щирої українки до цинічної бандерівки – комент одного кацапєздала 😉

        Вподобано 40 people

        • Лана коментує:

          А в мене 2 день з голови не йде з голови фразочка родички з Криму,(мала необережність подзвонити) : “вы на нас зла не держите, и на расию не держите”,- що серйозно? Та ми і не тримаємо, тільки хочемо щоб вона крізь землю провалилась ваша ублюдочна країна. Всю історію з кимось воює і когось вбиває при цьому кричачи про мир. Та хай її Бог скарає, а ми що, ми зла не тримаємо, ненависть тільки

          Вподобано 25 people

    • цадик Nachmann коментує:

      ¡qɯʁdиwҺ ‘ qɯʁнɐƍ оɹоǹ іɔʎ ¡qɯиɓɐɹ “оvɓʎwɓ” инїɐdʞʎ хɐɯоіdɯɐu ɐн ʞʁ ǝǹ ¡ ɔɐн оɓ оvʎƍ qɯʎƍɐw оɯ ¡ ¡ ¡ оɹоʞɐɯ ʚиҺɐƍ ǝн і ʁ
      ¿ ǝǹ оɯх ɐ

      Вподобано 1 особа

  29. mctoha коментує:

    Доброй ночи хунта )
    жена узнала “повышенную пенсию” мамани в крымнаше – 8200. ржублей, есно. Жаловалась, что не хватает ))))
    Жаль, что разговор был по телефону – я бы хотел озвучить ей, куда я отправляю ежемесячно примерно аналогичную сумму…С комментариями, на что именно она идет в данный конкретный раз. И увидеть при этом выражение ее лица – чтобы почувствовали свою ничтожность вместе со своим выбором родной гавени!
    Самый яд – ездить теперь в белг область к родычам, через переправу ес-но. И у них же занять денег на обратный билет! )))))))))
    Мы решили не сочувствовать и денег не слать. Мы ж каратели, хунта, фошизды! Никакой слабины!
    ЗЫ. раньше ездила спокойно через фашистский Харьков, заезжая по пути к бандеровским родственникам (к нам в смысле). Удивительно ,что до этого момента ей как-то удалось избежать порабощения…

    Вподобано 53 people

    • Alexandr Bavchenkov коментує:

      Я ,например сделал наоборот! Попросил бы ее прислать нам денюшек,от бохатства !
      Этож аж 115$ !!!! А у нас пенсии нищенские всего 50$!.
      Не желаете посмотреть на выражение в этом варианте?

      Вподобано 7 people

      • mctoha коментує:

        Да ну их – грешно над скорбящими головой смеяться… Раньше нам привозила то ли кур, то ли еще что из Крыма (ХЗ зачем, но то второй вопрос). А ведь возьмет и сейчас пришлет “голодающим укропам” чо-нить из домашнего хозяйства…

        Вподобано 1 особа

  30. yurik56 коментує:

    “Как не понять? Все я понимаю…”
    – Зачем вы подписали обращение к Путину с поддержкой его действий отношении Украины? Вы же вот сейчас, в узком кругу, сами говорите, что это кошмар и подлость… Вам заплатили зо это?
    http://www.kasparov.ru/material.php?id=56FB52F412B13

    Вподобано 16 people

  31. Jeff_Ko коментує:

    Перепрошую за росіяньську.
    Для ватников и троллей.
    У меня есть друг. Живёт в Москве. Есть квартира. Зарплата 3к зелени.
    Так он каждую весну приезжал в Украину, во время цветения магнолий и серени.
    Как он говорит: “Выпить нормального пива с друзьями и отдохнуть от той грязи, что окружает меня в россии”.
    Не в Турцию, не в Европу, а в УКРАИНУ!!!
    Подумайте, если есть мозги.

    Вподобано 48 people

  32. alkalde коментує:

    Всем добрый вечер!Предлагаю вам военное обозрение за март от “Петр и Мазепа.”.Я их прочитал впервые,мне понравилось,лаконично и по делу.Вот ссылка: http://petrimazepa.com/vietmarch16.html

    Вподобано 17 people

  33. yurik56 коментує:

    Приспівка про Путіна святкує день народження
    http://znaj.ua/news/regions/41467/prispivka-pro-putina-svyatkuye-den-narodzhennya-video.html

    Вподобано 16 people

  34. alex7311 коментує:

    Всем хорошего , спокойного вечера !

    К п. 13

    Поистине ялтинцы могут в сезон потерять шикарную возможность привлечь в Крым толпы туристов и отдыхающих. Ведь крючок с наживкой у них почти в руках !

    Во первых – разборку и сборку стрелкового оружия можно разместить на столах расположенных на ступеньках всей ялтинской набережной (от ” Ореанды ” до бывшего ” Макдональдса “). Зрителям будет сверху комфортно наблюдать за процессом и делать финансовые ставки !

    Во вторых – там же можно выстроить в ряд метателей гранат и по стартовому выстрелу, выдернув из них чеку швырять на дальность в море ! Для адреналина одну по российской рулете дать боевую !

    В третьих – акцию по нырянию с боевыми дельфинами необходимо подгадать под ливни в горах (типа усложняем). Когда речка понесёт дождевой поток смешанный с городскими стоками в море туда вкинуть пару муляжей дельфинов. На входе в море на стрёме, должны ждать ныряльщики – прыжок, нырок и захват под аплодисменты публики !

    В четвёртых – капание уютных окопов можно начать осуществлять где – то на подъездах к автовокзалу (типа перекроем пути наступления бандеровской, военной техники к жемчужине Крыма). А чтоб по полной дезориентировать захватчиков необходимо поменяв номер маршрута, запустить хоть один троллейбус !

    С этих мероприятий можно собрать хорошие деньги и тем самым получить традиционный откатик !

    Вподобано 20 people

  35. Вонючий котик коментує:

    Всем привет. Вонючий котик выбрался в Херсон!

    По пункту 16. Улыбнитесь.
    http://yandex.ru/video/search?filmId=ohcCn0Vz0Cw&text=%D0%93%D1%80%D1%83%D0%BF%D0%BF%D0%B0%20USB%20-%20%D0%91%D0%BE%D1%8F%D1%80%D1%8B%D1%88%D0%BD%D0%B8%D0%BA&path=wizard

    USB – Реклама боярышника

    Вподобано 26 people

  36. nike коментує:

    Добрий вечір, шановні бандерівці! Племінниця народила доньку . Життя продовжується. Хай їй щастить!!!

    Вподобано 35 people

  37. Mesnevi Mevlana коментує:

    https://snob.ru/selected/entry/106414 уррррррррра, Олимпиада в Кріму! А чё?

    Вподобано 9 people

  38. gulya коментує:

    В Судаке за неделю два суицида у старшеклассников. Сегодня провели в школах родительские собрания с психиатром. А информации нигде в СМИ, интернете нет. Страна полная умолчаний и понимающих ухмылок.

    Вподобано 22 people

  39. icencov коментує:

    Ура! КБ та шановна хунта, сьогодні зустрілись з Андрієм та Миколой в Києві. Я пройшов мєдуху та отримав ” хлібну картку” – медичний сертифікат пілота, ще на рік, но головне! Ми стрілись, все це з нескінченними розмовами, як давні родичі, що не бачились доволі довго. Ну не хочу брехати, був шашлик, віскарь та першим було пиво (свіже 1715). Я в захваті!!! Хлопці вам велике дякує і навіть ненадякуюсь! За гостинність та щирість! Уклін вам за те, що ви є! КБушка тобі просто вау, ти нас усіх єднаєш! Всіх кохаю, ДОБРА! Крим буде наш і ми зберемось на березі моря, навіть меню затверджене. Кортоля по селянськи з часником, шашалик, хлопцям -віскарь, дівчатам – самбука! Андрюха я нічого не спутав?

    Вподобано 62 people

  40. ФаБен коментує:

    Добрий вечір Хунта і наш КБ, мужній захистник сайту та УКРАЇНИ !
    тільки припізнись попробуй,в тут вже бійка з тролякою ватопітеком !!! ну що тут скажеш ,не зівай ! 😉

    Вподобано 19 people

  41. lesikasite коментує:

    А Кожан с нами!!!!!!

    Вподобано 19 people

  42. julydon коментує:

    “КрымНаш” запретил крутить на радио песни Джамалы, Русланы и “ВВ”
    В оккупированном Крыму запретили пускать в эфир песни некоторых украинских исполнителей. Среди них: Джамала, Руслана и “ВВ”. Также запрет наложили на песню “Воины света” группы “Ляпис Трубецкой”.В оккупированном Крыму наложили запрет на песни некоторых украинских исполнителей. С недавнего времени единственная функционирующая радиостанция полуострова “Море” не имеет права пускать в эфир композиции, авторами которых являются Джамала, Руслана и группа “ВВ”. Об этом сообщает Joinfo.ua.

    Кроме того, запрет коснулся песни “Воины света” белорусской группы “Ляпис Трубецкой”. По словам сотрудницы радио “Море”, ныне запрещенные композиции пользуются большой популярностью среди слушателей.

    “Джамалу, например, нельзя совсем ставить — запрет главного редактора. Хотя просят. Тем более, с ее нынешним хитом “1944”. Мы таким просящим ВКонтакте стараемся не отвечать, а что тут скажешь?” — отметила она.

    Стоит отметить, что в эфире радио “Море” до сих пор присутствуют песни российских исполнителей Андрея Макаревича и Бориса Гребенщикова. Кроме того, запрет не коснулся композиций украинской группы “Океан Эльзы”.

    Вподобано 18 people

Залишити коментар