Новости Крымнаша. Выпуск #889 за 24.04.2017 «Чей Крым? Ответ очевиден»

Posted: 24.04.2017 in Дайджесты новостей Крымнаша

1.      Оккупанты устроили крымчанам водный геноцид: “Села Крыма загоняют в водную кабалу. Жителей крымских сел заставляют платить за воду в 3-5 раз больше, а недовольных грозятся оставить без капли живительной влаги. Один из примеров – село Растущее в Бахчисарайском районе. Людей, построивших водовод самостоятельно (прим. При помощи инвестиций из Канады до оккупации), без их ведома перевели в МУП, резко взвинтивший цены. Недовольных называют «скандальным стадом баранов». Но баранами они будут, если примут условия муниципальных дельцов, позволяющие их стричь. Когда группа сельчан собралась в Растущем, к ним приехали полицейские и настойчиво посоветовали разойтись. В следующий раз люди подали все документы в поселковый совет, заявили о том, что хотят официально провести собрание. Ответ был простым – нельзя, меры безопасности не позволяют, терроризм не дремлет. Случай в Растущем не единичный. Похожее происходит в разных уголках Крыма. Люди боятся называть свои имена и фамилии. Слишком активным селянам, по словам ряда жителей, угрожают расправой. Мол, чиновники из поссовета намекают – может машина сбить или найдут что-то у вас в доме полицейские, за что и присесть можно на пару лет. Крымские чиновники в очередной раз на примере нескольких сел полуострова показывают – мы рабовладельцы, а вы наши крепостные. Будем передавать вас куда хотим и кому хотим, вы нам не указ”, – сообщают севастопольские пропагандисты http://primechaniya.ru/home/news/aprel_20172/selo_rastushhee_bahchisarajskij_rajon_tarify_na_vody/

2.      Жил-был ватнег. В 2014 бегал на “рыфирендум” в первых рядах. А недавно его обвинили в том, что он “биндеровец”, и выгнали с работы. Обвинили ватнега добрые руцкие, которых ватнег призывал ввести войска. Самый цимес истории в том, что чувак теперь живет с вопросом “а меня за что?”. Чел реально не доехал до центра “Э” пару метров. А ватничег всего-навсего ответил на вопрос заезжей дряни из Москвы: “Как вам живется в расии?”. Дурик отвечал по-честному, от души. Какая боль…

3.      Гоблин снова вешает лапшу: “Нами за 3 года сделано 400 км дорог. При этом при Украине никогда такого количества не делалось”. Отмечу, что тема дорог теперь стоит очень остро в Крыму, о чем свидетельствуют бесконечные истерики ваты в соцсетях, которые говорят, что такого ужаса у нас не было никогда! И напомню Гоблину, что дороги в Крыму ВСЕГДА делались перед каждым курортным сезоном, а многие из них служат до сих пор, в отличие от дорог оккупантов, которые рассыпаются на глазах – иногда уже через пару дней после наноремонта. Прочтите несколько сообщений ватников и пропагандонов по поводу дорог https://twitter.com/CrimeaUA1/status/856504335299215366 (скрин и ссылка).

4.      Севастополь. Расценки на получение водительского удостоверения: 40 000 руб (19 130 грн) на автошколу + 30 000 руб (14 345 грн) – взятка в “ГАИ”. ГАИшники за год подорожали в 2 раза.

5.      “В Феодосии участникам автопробега ко Дню Победы вручат землю”. А вы о чем подумали? Вручат капсулы с землёй “с мест боёв под Феодосией” http://ru.krymr.com/a/news/28447324.html

6.      Расписание поездов в Феодосии – пара строчек. Как мемориальная доска. Хоть цветы возлагай.

7.      Оккупанты сообщают, что растёт число украинцев, которые посещают Крым. Тем временем Госпогранслужба Украины обнародовала статистику, согласно которой поток украинцев в Крым с начала 2017 года сократился на 24% по сравнению с аналогичным периодом 2016 года. А количество транспортных средств сократилось на 50% http://fresh.org.ua/novosti/131737/ukraintsy-stali-na-chetvert-menshe-ezdit-v-krym_2017-04-24

8.      Неизвестные в Крыму на досках объявлений расклеили информацию о протестах в россии. Все объявления молниеносно уничтожены бдительными оккупантами https://twitter.com/SectorCrimea/status/856525931539726336 (фото). Тем временем протесты продолжаются https://www.youtube.com/watch?v=WJl1mAxixxU (видео).

9.      Оккупанты продолжают душить предпринимателей в Керчи. Теперь давят не только арендой и сносами, но и собираются открыть рынок с китайскими товарами. Предприниматели снова скулят: “Мы все закроемся завтра, если они откроются. Мы составили письмо на Аксёнова и на путина”. Также предприниматели жалуются на непосильные налоги и нищету населения (с 4 минуты видео): “Вы сами видите, какая торговля. Экономическое положение не то что оставляет желать лучшего… Это, ну, ребята, очень тяжело народу, очень тяжело народу… Не надо с нас десять шкур сдирать”. Как вы догадались, никакие проблемы во время встречи с оккупантами решить не удалось. Продолжаем шокировать Украину своими успехами http://kerch.com.ru/articleview.aspx?id=65485 (фото и видео).

10. Оккупанты в Крыму заявили о начале “экономического сотрудничества” с террористами “л/днр”. С Абхазией уже “сотрудничаем”. Впереди – ИГИЛ https://15minut.org/news/171162-predpriyatiya-okkupirovannogo-kryma-i-l-dnr-dogovorilis-ob-ekonomicheskom-sotrudnichestve

11. Рецидив. Юлия Самойлова вновь решила нарушить Законы Украины. 9 мая рашистка будет участвовать в победобесии в Севастополе. Оккупанты назвали это “альтернативой Евровидению”, которую Самойлова “выбрала” САМА. А мы думали, что её турнули с песенного конкурса за нарушение пересечения границы Украины, но тут своя виртуальная реальность https://twitter.com/CrimeaUA1/status/856461337614049280 (скрин и ссылка).

12. Преступник и предатель Украины Руслан Бальбек разразился желчью в адрес кандидата на должность Президента Франции Эммануэля Макрона, чей предвыборный штаб не дал аккредитацию российским пропагандонам. Бальбек орёт про величие россии и “кузькину мать”. Почитайте истерику https://twitter.com/CrimeaUA1/status/856260956544008195 (скрин).

13. Оккупанты создали в Крыму рабочую группу, которая намерена добиваться отмены западных санкций в отношении полуострова. Для этого оккупанты намерены подавать жалобы в европейские суды, чтобы “крымчане почувствовали себя полноценными жителями великой державы”. Чота ржу))). А без отмены санкций разве не чувствуется величие? А санкции разве нам не “на пользу”? http://www.sobytiya.info/news/v-krymu-poyavilas-gruppa-po-bor-be-s-sankciyami . Тем временем представитель ЕС Федерика Могерини в Москве заявила, что “непризнание аннексии со стороны ЕС – это принципиальная позиция, которую мы будем хранить. И не только ЕС, но и наши партнеры” http://www.sobytiya.info/news/predstavitel-es-nazvala-nepriznanie-anneksii-kryma-principial-noy-poziciey . Кроме того, в Госдепе США снова заявили, что не отменят санкции, пока оккупанты не уберутся из Крыма и не выполнят “Минские соглашения” http://ru.krymr.com/a/news/28448276.html

14. Почему российская верхушка держит деньги, недвижимость и семьи в странах НАТО? Потому что там безопасно. Они знают, что на страну НАТО никто не нападет.

P.S. Абсолютное большинство россиян (84%), вставшие с колен, считают, что Крым и Севастополь не должны получать дополнительные средства из федерального бюджета. Украинцы, напротив, согласны тратить свои деньги на финансирование Крыма. 55% украинских респондентов согласны с тем, что после деоккупации полуостров потребует существенных дотаций из государственного бюджета. Украинцы, которые третий год ведут изнурительную войну с государством, претендующим на роль сверхдержавы, готовы отдавать свои налоги на содержание “спасенных” россией крымчан. И дело здесь не в богатстве и бедности, а в том, что для россиян Крым – это “сакральный регион”, геополитический плацдарм или не самый лучший курорт. Для украинцев же Крым – это место, где живут родные люди, с которыми теперь стало так сложно видеться. Это полуостров, с которым практически каждого связывает что-то личное, где так или иначе осталась частичка души, которую отрезали по живому в угоду имперским амбициям. В итоге имеем россиян, которые больше не хотят платить за Крым, и украинцев, которые, несмотря на предательство части жителей полуострова, готовы отдавать свои кровные на восстановление региона. Так чей Крым? Ответ очевиден http://ru.krymr.com/a/28409750.html

КРЫМский бандеровец @CrimeaUA1

Ссылка на твиттер https://twitter.com/CrimeaUA1/status/856556723582246912

Помощь блогу: Perfect Money U12305893 (доллар), E13957568 (евро) https://crimeaua1.wordpress.com/2015/11/04/financehelp

Коментарі
  1. Приветствую, друзья! Всем желаю хорошего вечера. А это памятка предателям.

    Вподобано 126 people

  2. Шурф Лонли Локли коментує:

    1. Пьеса «ПОДРУЗІ ПО ЗАСЛУЗІ».
    Действие первое: зав’язка

    Действие второе: кульминация

    Действие третье: развязка

    Мораль:
    Морали таким вот нациствующим «крымнашам» зачитывать бесполезно. До них и без того всё дойдёт, когда в условиях сокращения госфинансирования культуры будут вынуждены бомбить копейку разве что в бохатой Беларуси. Ну а пока, по примеру елены воробей и «конотопской ведьмы» лолиты милявской, пускай бессильно прыскают ядом на камеру телефона. Такой вот у них теперь модный сhallenge…
    Для адекватных же людей – мораль «на любителя», и Вы можете не согласиться (в свободном обществе сколько людей – столько и мнений, и это не возбраняется)…
    Таких вот мамзелей Фаина Раневская «фифами» величала. И правильно, ибо роли у барышни пресноватые и спектра мимических эмоций не предусматривают (оттого-то, судя по фото, и благородных актёрских морщин искандернутая на всю голову профурсетка к шестому десятку так и не нажила). Обидно, что вслед за барышней на «Миротворец» и алексей гуськов отправился (see soon). Но я не прекращу пересматривать «Классик» или даже «Мусорщик», по сценарию охлобыстина, при этом с чётким осознанием, что смотрю я тогда еще не на подонков.
    Ну, а на нынешние киноработы не грех и забить, тем более что «русское кино» еще со времён «Тараса Бульбы» – это как сербский «Rolls-Royce» или молдавский «Rolex», да и исключительно пропаганда. И что там смотреть? «28 [мифических – авт.] панфиловцев»? Или «Защитников»? Не смешите мои жЫдобандеровские тапочки ))

    2. Раз уж сегодня зашла речь про сепара и активного «крымнашиста» Рулёва, который на камеру хоронил Украину и до сих пор сотрудничает с севастопольскими пропагандонами «Политнавигатор», с недавних пор благополучно лишен роспенсии под предлогом необходимости иметь украинскую регистрацию… Вспомнили то дело?
    Так вот, теперь эта «хлопковая коробочка» набирается опыта по ростовским СИЗО, ибо от него постоянно требуют украинскую регистрацию. Он же упорствует в своей ереси. Чем там Иуда закончил, напомните? Этот, я думаю, предпочтёт обожаемую берёзоньку.
    #русскиеСВОИХнеБРОСАЮТ

    Миниатюра 1:

    Миниатюра 2:

    Кстати, евгений иванович батурин за финансирование террористов отправился сегодня на «Миротворец» (как и моя любимая няшечка алена бардовская. Там свои признаки преступлений проглядываются, и далеко не «третьего размера» 🙂 ).

    И миниатюра 3 (привожу исключительно из-за эпического названия):

    Мораль – исключительно по хештегу…

    Вподобано 64 people

  3. ФаБен коментує:

    Доброго вечора шановний КБ та поважна Хунта !

    І ще трошки про справжню Любов…

    Вподобано 56 people

    • ТОМА+Ярослав коментує:

      ФаБен:

      Если меня спросят, почему собаку считают лучшим другом человека, просто покажу это фото:

      Вподобано 63 people

    • Донецкий коментує:

      Если Вы верите в бога,то для собаки…. вы и есть оный)))

      Вподобано 21 people

      • ФаБен коментує:

        Вони (собаки),нас люблять ,просто тому що Люблять ,лиш за те , що ми для них є …
        І навіть коли немає,вони не перестають нас любити…

        І це не правда що кіт не любить, він має свій характер ,але любить не менш… , він відповідає лиш взаємністю,віддає стільки любові,не більше чим ти йому … 😉 🙂
        У мене була европейська голуба Димка,вірнішого друга не було,на роботу і з роботи по парканах проважала… Завжди знала коли мені погано,кращого лікаря не треба було…

        Вподобано 27 people

        • Whisky коментує:

          Так і ми їх любимо, як дітей. Особливо, коли мами немає вдома 🙂

          Вподобано 23 people

          • dimapodkova коментує:

            Ви мене пробачте, але навіть дивитися моторошно. Такому батькові (а також тому хто знімав, а не бігцем біг дитину піднімати) треба дещо відірвати і на інше місце пришити. Що стосується котиків, то я також за, хай п’ють, прикольно. А ось за дитину, вибачте, страшно. Тим більше що це не фотошоп.

            Вподобано 1 особа

        • Моє місто Харків коментує:

          Собака: “Человек меня кормит, поит, ухаживает. Наверное, он бог”.

          Кот: “Человек меня кормит, поит, ухаживает. Наверное, Я бог”.

          Вподобано 21 people

        • Виктор коментує:

          Коли моя дружина прийшла додому покусана, в пошматованому одязі, в неї пропала любов до собак.

          Вподобано 1 особа

        • Центровий коментує:

          Собака -раб, кіт-друг. судячи з їх моделей поведінки.

          Вподобано 1 особа

        • vova70 коментує:

          Советую посмотреть фильм “Собачья жизнь” – http://bigcinema.to/movie/sobachya-zhizn-a-dogs-purpose.html
          Вам понравиться

          Вподобано 2 people

          • ФаБен коментує:

            Вова Спасибі Вам !!! 🙂 Чудовий фільм … і сміялася і плакала… А епілог це просто девіз для життя…
            Надо радоваться… Надо искать тех,которых ты можешь спасти и спасать их… “Лизать” тех кого ты Любишь,не печалится о прошлом и не страшится того что может произойти… Надо жить здесь и сейчас… Здесь и Сейчас . Вот в чем смысл “собачий” жизни…

            Вподобано 3 people

    • Бандеровка в душе коментує:

      Добрый вечер уважаемая хунта и КБ !

      Что я вам хочу сказать по выборам во Франции..Если коротко – в шоцi !

      В прошлом выпуске кто-то сравнил ситуацию Ле Пен с ситуацией по Трампу.
      Мало общего…Я не помню, чтобы Трамп высказывался за снятие санкций с раши, оправдывал аннексию Крыма, лобзался с хуйлом и был куплен росбанковским
      кредитом 9 миллионом евро. Поэтому, желать для Украины победы Ле Пен – есть ошибочным и даже – чреватым последствиями.

      В отличии от Ле Пен, кандидат Макрон поддерживает официальную европейскую линию по санкциям к россии, очень надеюсь, знает чей Крым и что немаловажно, сторонник трансатлантических(читай – американских) отношений.

      Так, что украинцы всех стран и континентов – держимся вместе и помогаем победить
      эту чуму XXI века – путинскую россию !

      Вподобано 39 people

      • ФаБен коментує:

        Ось ТУТ повний розклад по відношенню ля Пен і Макрона до України …

        Україна вперше стала однією з тем дискусій виборчої кампанії у Франції. За два тижні, які залишилися до вирішального туру президентських виборів 7 травня, якщо не буде надзвичайних подій, головні наголоси вже розставлені.
        Макрон робить усе можливе, аби уникати обговорення українських тем. Лише у відповідь на пряме запитання змушений був сказати: “Мої цінності відмінні від путінських”
        Алла Лазарєва, паризька кореспондентка журналу “Український тиждень”
        ​Ми вже знаємо, що результат французьких виборів змінить склад так званої “Нормандської четвірки” – не дуже ефективної, але єдиної платформи залучення ЄС до дипломатичних спроб стримання Російської агресії в Україні.
        Якщо переможе Емманюель Макрон, “Мінський процес” має шанс на виживання, але у разі перемоги Марін Ле Пен “четвірка” навряд чи вціліла б разом із системою санкцій щодо Росії.
        Ніхто з фіналістів: Макрон, який у першому турі набрав 23,8% і Ле Пен – 21,5% не заявляли про необхідність підтримки України.
        Але в той час як Ле Пен давно відома симпатіями до президента Путіна, Макрон підкреслював, що його цінності розходяться з поглядами російського керівництва.
        Марін Ле Пен підтримала російську окупацію Криму і називала санкції щодо Росії “повністю дурними”.
        Вона також стверджує, що Франція має тісно співпрацювати з Росією, щоб подолати глобалізм та ісламський фундаменталізм.
        Франція скептично дивилися на розширення ЄС, і коли воно відбулося, зробила вигляд, що може зосереджуватися лише на державах-засновницях Cоюзу, ігноруючи турботи нових держав-членів щодо загрози зі Сходу.

        !!! Минулого місяця Ле Пен їздила на зустріч з президентом Путіним у Москву, і російські ЗМІ дуже прихильно висвітлювали кампанію лідера партії Національний фронт.

        У той час як Національний Фронт домагався чергової позики в російських банках, команда Макрона заявляла, що зазнає хакерських атак з Росії.

        Усе вказує на те, що у Кремлі були б дуже задоволені, якби Марін Ле Пен стала президентом Франції.

        Проте, за теперішнього розкладу сил у другому турі, їй важко буде перемогти Емманюеля Макрона, на підтримку якого висловилися провідні кандидати, що вибули в результаті першого туру…. http://ukrainian.voanews.com/a/frantsia-vybory-ukraina/3822896.html

        Вподобано 15 people

      • Бандеровка в душе, Трамп не говорил о признании Крыма, он говорил, что подумает над этим вопросом. Говорил, что НАТО бесполезно и с россией надо дружить. Но потом все изменилось

        Вподобано 15 people

        • Бандеровка в душе коментує:

          КБш, Вы меня успокаеваите, что если победит Ле Пен,то потом все может измениться ? 🙂

          Эта кандидатша люто не навидет ЕС, Америку и обожает хуйло, тем более, он ее купил, только, официально за 9 милльонов, а еще неизвестно, сколько она могла от него привезти в последний ее визит в московию. Она уже несколько раз сказала, что Крым был аннексирован законно. Вот, только за такое рука не поднимется за нее проголосовать.

          Вподобано 3 people

          • Бандеровка в душе, она мне не нравится. Мне и Трамп до сих пор не нравится. Я не знаю, что будет, если победит Ле Пен. Но Франция – это не вся Европа – это раз. А во-вторых, на каждого чиновника/политика у ФБР есть папочка и если этот крендель начинает сильно путать карты, то ему делают “предложение”, от которого трудно отказаться. И 9 млн от путина покажутся мелочью. Такое же “предложение”, по всей видимости, сделали и Трампу, после чего он сразу сменил риторику. Но это так, мои мысли

            Вподобано 16 people

          • Олег Лугадонский бандеровец коментує:

            Маша Ле Пен ненавидит ЕС и США? 🙂 Да с чего вы это взяли. Машу можно назвать “подружкой путина” только по степени её цинизма, ханжества, изворотливости, вранья. Маша может получить от россии деньги, даже миллиарды долларов. Но куда ей их прятать? 🙂 В “сбер. россии”? И что потом делать, когда законы, почти всех стран ЕС не говоря уже за США и даже Израиль её посадят как Бута на сотни лет, за грязные деньги? Тогда Маше только один путь. В россию (или Белоруссию). Но полюбят ли лягушкоедку “великие” россияне? Полюбит ли путин бедную, несчастную, престарелую женщину лузера ? путин вообще то таких ненавидит. Это что то уже медицинское. И Маша это прекрасно понимает.
            В случае её победы, она будет стараться врать всем. По Крыму “Минску” и “Норманскому формату” займёт выжидательную позицию. То есть абсолютно нулевую позицию. Хотя в какой то мере путина в его кровавой игре это безусловно устроит.

            Вподобано 6 people

        • Whisky коментує:

          Он свою “дружбу” подкрепил 59 томагавками… пока

          Вподобано 10 people

        • White Bear коментує:

          Да нет шансов у Ле Пен.

          Вподобано 3 people

        • ФаБен коментує:

          КБш з Ли Пен , все набагато гірше, чим з Трампом..(( Ли Пен права Радикал-націоналіст !!!
          Вона 100% за розвал ЕС і 200% кримнашист і путінніст ! Дуже загрозлива особа для нас! А парламент фр слабкіший чим в Америці,інша система…
          Я Навіть думки НЕ допускаю що вона може перемогти ! Цього Ніколи НЕ БУДЕ !!!!
          Макрон переможе . Крапка . !!!

          Вподобано 5 people

          • Центровий коментує:

            О тааак.. Прийде президент, внесе купу законопроєктів, сам за них проголосує, розставить зразу своїх людей у всі галузі виконавчої влади і зразу стане “всьо схвачєно і за рассєю” . Ви країну не путаєте?
            Мені от цікаво, як вона , у випадку її обрання, “отпетляє” від токсичної дружби з рашкою? Трамп більш-менш отпетляв, але у нього і стартові умови були набагато легші, ніж у лєпенші.

            Подобається

      • syuren коментує:

        Сюда загляните: http://syur.info/xoroshie-novosti-3.html Там новость пять строк, и она уже не новость, но ниже – мой короткий обмен репликами с постоянным участником “Слова”. Любопытный.

        Вподобано 9 people

      • aacevpat коментує:

        Бандеровка в душе:
        2i4.04.2017 в 20:59

        Прокремлевским пропагандистским ресурсам Sputnik и Russia Today штаб кандидата в президенты Франции Эммануэля Макрона отказал в аккредитации

        https://goo.gl/ru3kMk
        Короче, указали путь в южном направлении 🙂

        Вподобано 16 people

      • kosmeet коментує:

        Як на мене проблема не в Трампах/Лєпєнах, а в тому що за таких потвор голосують громадяни в західних країнах.

        Вподобано 3 people

    • ostrovkrym коментує:

      ФаБен, 1000% правда! И я считаю, что когда плохого человека называют собакой – это комплимент для человека и оскорбление для собаки!

      Вподобано 4 people

  4. Corvusfree коментує:

    Добрий вечір усім!
    Labas vakaras visiems!

    Вподобано 35 people

  5. TheSolarGravity коментує:

    Всім привіт! 🙂
    Дуже тішуся що є зворотній зв’язок з хлопцями що тримають небо на фронті 🙂
    Боцман з вояками таки затягнули мене у карпати, бо бачили у якому я стані… за три роки війни я загубив багато здоров’я…
    Ось де я був, та короткі враження від відпочинку!
    Я все-ж таки привів до ладу нерви… але трохи пошкодив печінку 🙂
    Відеозапис «топорний», та нажаль ніяк не передає всієї краси карпат але всеодно чарівно!!!
    Відео – Закарпаття, с. Лазещина
    Музика – Sigur ros – Ég Anda

    Дуже скоро будуть гарні новини від вояк, Олексія та нашого неперевершеного добровольця «Шаміля»
    Нагадую, що змінився номер картки для допомоги блогу КРИМського Бандерівця та волонтерських проектів для наших вояк на сході! (Приватбанк 5168 7555 3175 4436 Будерацький Микола,)

    Вподобано 60 people

  6. dokshit коментує:

    Хунте здравствовать!
    Сэр Шурф – нифига на картинках не видно. Не читаемо.

    Вподобано 25 people

  7. ТОМА+Ярослав коментує:

    Вечер добрый, бандеровцы и бандеровочки. Вторая серия душераздирающей мыльной оперы “За что нам такие муки???”
    Киев. Адово адище. «Яричек, это же ж полный капец!!!». У хозяев киевской квартиры тремор всего тела на фоне прогрессирующего психоза. Тетя доказывает, что йогурты «Вкуснотеево» лучше украинских, смотрятся более «живенько», колбаса наша слишком жирная и мясная (???), ребенок воспитан неправильно. Сын – пятиклассник за ужином выложил на стол несколько купюр и серьезно так заявил: « В этом месяце помогаем «Азову» или «Правому Сектору»? Вот моя доля». У тети запал клапан во втором или третьем горле, она подавилась фрикаделькой и долго кашляла, потом гордо удалилась. Улыбка папы спорила с законами анатомии и граничными возможностями организма. Сынок-каратель на мамино не очень искреннее «ай-яй-яй» буркнул: «заслужила». Оказывается, гостья в ванной кому-то рассказывала по телефону, как ее отвратительно кормят, «а эти тут выпендриваются и делают вид, что у них все хорошо. Но ты же понимаешь, меня не проведешь показухой». Во как. Весь Киев выкладывается, чтоб ее впечатлить. Вот малец и обиделся. У его папы дергается глаз, портится характер и режутся клыки, ребенок все видит и мстит (молодец ). Одно радует – анализы у тетеньки хорошие, не так уж она больна, как напридумывала, так что надежда на скорое отбытие расцветает пышным цветом. Родственник уже заявляет, что планета для них двоих слишком тесная, так что либо тетя вовремя свалит, либо его увезут с мигалками (знакомо). А тете приходится каждое утро просыпаться в гостиной под украинским флагом – здоровенный, красавец, яркий. Не очень прозрачные намеки, что «больному человеку» очень хочется отдельную площадь в виде комнаты мелкого. Загадочная физиономия пацана. На его стене – ДВА флага с Майдана, все в подписях и стихах, постер два на два с украинским солдатом. Нокаут. Занавес.

    Вподобано 83 people

  8. jontravoltenko коментує:

    Добривечір вельмишановним снігуроїдам!

    Вподобано 32 people

  9. Alex Smol коментує:

    Ф п’ятнашці з Семеничем !!!
    Мої вітання на першій шпальті !!!
    Традиційно, тримаю анатомічно-ортопедичні місця кривавим хунтянам та Ларисі ПапіздЖевні !
    Окремі вітання противітальникам _)))
    У7 шана …

    Вподобано 29 people

  10. Ukraine is my Soul коментує:

    Добрый вечер дорогие хунтяне!

    Вподобано 36 people

  11. Кремень72 коментує:

    Добрий вечір хунтяни и КБ -шана.

    Вподобано 34 people

  12. Reblogged this on Олена укро-білорусобандеровка and commented:
    Доброго вечора, КБ та читачі блогу!

    Вподобано 22 people

  13. Кремень72 коментує:

    Давнече вас не бачив,В мене все гаразд, чекаю онука! На роботі дали другу машину. Але я не в захваті .Усіх Вітаю!

    Вподобано 27 people

  14. syuren коментує:

    Шурф, на скринах ничего не читается вообще 😦 Это первое. Второе – говорю, как редактор газеты. Можно ПОСЛЕ корректоров вычитывать каждую полосу по 3 раза (вдвоём! То есть, каждый, каждую полосу, три раза), и всё ровно опечатки и ошибки в номере будут. Поэтому –
    да, нужно просто сообщить.

    Вподобано 5 people

  15. blackravenua коментує:

    Доброго вечора, шановны!

    Вподобано 31 people

  16. natamir73 коментує:

    Привiт, шановнi!
    Я так поняла, что пора провести ликбез для наших соотечественников из оккупированных территорий.
    Прежде всего, хочу, чтобы вы раз и навсегда зарубили себе на носу, что рассчитывать нужно только на себя. Лично мы уезжали с этой мыслью в сентябре 2014. Нашей малышке на тот момент не исполнилось еще и одного годика и вещи мы собрали в течение 2-х часов. Я только успела залететь в детскую поликлинику за всякими документами и прививочными карточками. А потом влететь в квартиру и покидать в пакеты, все «що очi бачили». Потому что внизу уже стояло такси, которое было заказано до Бердянска. Через Донецк не рискнули тогда выезжать, по понятным причинам. Да, это обошлось дороже, но, в том поезде, в котором мы покидали родные пенаты, все вагоны были заняты именно моими земляками. Мы даже несколько знакомых встретили на вокзале уже в Бердянске.
    Наш путь лежал в Киевскую область, село, в котором жила наша знакомая, которая когда-то приезжала к нам на отдых бесплатно. В смысле, мы не брали денег за жилье, просто хорошо относились к ней. (Азовское море). Она согласилась нас принять на то время, пока не обустроимся. Со дня нашей последней встречи к тому времени прошло, как минимум, лет 7.
    Дальше, у нас из активов на тот момент было не более 2,5 тыс. грн. У нее в селе были частичные удобства. Вода с колодца через «моторчик», даже раковина на летней кухне. Но все нужно было выливать в огород. Мыльную воду в одно место, чистую в – палисадник для цветочков. Вот где я, целиком городская девочка, ощутила жизнь наших предков. Мы этой замечательной женщине помогали как могли, потому что она отказалась брать деньги за проживание. Возились с огородом (благо, двое мужчин – муж – 38 лет и сын 19-ти летний на тот момент), я по кухне с маленькой девчушкой была незаменима. В это время мы оформляли справки, получали в Киеве гуманитарку, искали работу и жилье.
    По поводу жилья. Мы звонили везде, понимая, что, главное «стучать и вам откроют». Поверьте, у нас прекрасный народ. Многие предлагали жилье бесплатно, но далеко от предполагаемого места работы. Платить нужно было только коммуслуги. Мы звонили по всем номерам телефона. Развили бурную деятельность. Были предложения и жилья в городе под Киевом (нашли предложение, позвонив по прямой правительственной линии 0800507309) и в самой столице общежитие под жилой дом для переселенцев уже на тот момент ремонтировалось.
    Но, скажу честно, лично мы, очень балованные и привыкшие к комфорту люди. Мы оставили в Донецкой области две квартиры с евроремонтом и двухэтажный дом в Коминтерново (для кого-то Пикузы).
    Пока много букв даже для меня. Чуть позже продолжу, если кому-то интересны наши дальнейшие скитания и переживания.

    Вподобано 62 people

    • natamir73, Вы молодцы! С трудом представляю себе все это, хотя понимаю, что это может коснуться каждого на оккупированных территориях или прифронтовой зоне

      Вподобано 27 people

      • natamir73 коментує:

        Продолжение.
        Дальше мы нашли дом в г. Кагарлык (70 км от Киева) за арендную плату 700 грн + комуслуги. Частичные условия. Туалет в доме (для ноября это были сказочные условия), вода в колодце (через моторчик). Местные люди очень хорошо к нам относились. Очень помогали нам – приносили нам овощи, закупорку, поддерживали добрым украинским словом и где-то советом. Здесь же мы встретили своих земляков из Шахтерска, которые сами пришли к нам и предложили дружить. Мы до сих пор поддерживаем отношения. И те фото, которые я присылала в блог с «Глобуса» и аллеи Небесной сотни – сделаны именно во время прогулки с моей подругой из Кагарлыка ( рожденной в Шахтерске и переехавшей в киевскую область 8 лет назад).
        Именно здесь, в ноябре 2014, нам позвонили из Собеса и попросили прийти и написать какое-то заявление о предоставлении соцвыплат переселенцам.
        Было неожиданно и, конечно, приятно ощущать, что о нас не забыли. Но, опять же, даже тогда я думала о том, что лучше бы эти деньги потратили на обеспечение наших воинов. Может, со мной что-то не так?
        Потом наш арендодатель решил, что ему срочно нужно чего-то прикупить для своей профессиональной деятельности, и он решил, что мы вполне можем ему заплатить 1200 грн.
        Да, мой муж к тому моменту работал в Киеве. И зарплата на тот момент была неплохой, но на проезд уходило около одной четвертой зарплаты, и из оставшихся, на оплату комуслуг в съемном жилье и за две квартиры в родном городе – это было очень разорительно. Учитывая памперсы, молоко, детское питание, наличие одного кормильца и молодого парнишки, имеющего специфическое образование (металлургическое) – это просто невыполнимая задача. Пришлось расстаться. Не поверите, но мы дружим до сих пор и общаемся. Просто возврата обратно нет. Мы, благодаря даже такому неожиданному толчку, нашли жилье за ту же цену, но уже со всеми удобствами и возможностями.
        Следующий шаг – был переезд в Киев. И это – уже совсем другая история. 

        Вподобано 41 people

  17. aacevpat коментує:

    Добридень, Шановні!

    Вподобано 30 people

  18. ilya коментує:

    соловьев “И все же теракты еще могут сыграть свою роль и помочь Ле Пен… Две недели – большой срок”

    Вподобано 19 people

  19. Украина forever коментує:

    Reblogged this on Україна назавжди and commented:
    Добрым людям – добрый вечер!

    Вподобано 45 people

  20. Устим Кармалюк коментує:

    Гутен Абент майне либен Фройден унд Камараден !
    Slava Ukraine !
    Hunta -ponad use !

    Вподобано 33 people

  21. Андрій Рок коментує:

    Шурф Лонли Локли:
    24.04.2017 в 20:03

    З тиждень тому переглянув (не вперше) і “Класик” і “Мусорщик”. Просто абстрагувався від того, хто написав і хто знявся. Бо й справді, про те що вони суки сучі ми тоді не знали! А Гуськова поважав навіть. З його жінкою, Лідією Вєлєжевою ( актриса), особисто знайомий. Була вона в Києві на зйомках (здається,”Воровка”), я її по Києву возив.
    Презентувала мені тоді від Гуськова типа візитка ( пластикова) з його фото і підписом.
    Знайду й спалю нахер.

    Вподобано 26 people

  22. Андрій Рок коментує:

    Вітаю, Шановні! Добривечір!

    Вподобано 30 people

  23. ilya коментує:

    Когда вам будут рассказывать про “бюрократизированный левацкий Евросоюз”, вы вот этот график им показывайте. Инвесторов не обманешь(с)

    Вподобано 11 people

  24. Таня коментує:

    СТВОРЕНО КОМІСІЮ З ПИТАННЯ ПОКЛАДАННЯ НА РФ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА ДОТРИМАННЯ ПРАВ ЛЮДИНИ В КРИМУ ТА ОРДЛО
    Кабмін затвердив склад і Положення про Комісію

    Створено Міжвідомчу комісію з питань відступу України від зобов’язань за Міжнародним пактом про громадянські та політичні права та Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод.

    Комісія здійснюватиме свою діяльність на постійній основі до повного припинення збройної агресії РФ і відновлення повного контролю України за державним кордоном.

    Основними завданнями Комісії є:
    – розгляд питань, пов’язаних із територіальним застосуванням положень щодо відступу України від зобов’язань за Пактом і Конвенцією;
    – розгляд актуалізованої інформації про стан безпеки та ситуації у сфері прав людини в районі проведення АТО.

    Комісія проводить моніторинг і подає Кабміну пропозиції щодо внесення змін до переліку населених пунктів, де органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, а також пропозиції щодо шляхів забезпечення дотримання прав людини на звільнених територіях.

    Крім того, Комісія здійснює аналіз ситуації в районі проведення АТО з метою визначення доцільності розширення, звуження або припинення відступу України від окремих зобов’язань за Пактом і Конвенцією.

    Комісія має право залучати до участі у своїй роботі представників центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), незалежних експертів, провідних учених, фахівців недержавних організацій, представників міжнародних організацій, народних депутатів України (за згодою).

    Посадовий склад Комісії затверджує Кабмін. Організаційне забезпечення діяльності Комісії здійснює Мін’юст.

    Міжвідомчу комісію з питань відступу України від зобов’язань за Міжнародним пактом про громадянські і політичні права та Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод створено постановою Кабміну від 19 квітня 2017 року № 281.

    Вподобано 26 people

    • Олег Лугадонский бандеровец коментує:

      А де Крим в основних завданнях комісії? Зазначаються тільки райони проведення АТО. А в чому буде радити комісія, відходити від зобов’язань по Пакту і Конвенції ? Але Таня якщо ви юрист, то своїми словами поясніть, будь ласка, поняття заголовка “СТВОРЕНО КОМІСІЮ З ПИТАННЯ ПОКЛАДАННЯ НА РФ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА ДОТРИМАННЯ ПРАВ ЛЮДИНИ В КРИМУ ТА ОРДЛО” та основні завдання комісії, де Крим взагалі не згадується. Тільки райони проведення АТО, що ніяк не може вважатися Кримом. До речі Таня, а ви не поясните чому у завданнях комісії, того тексту, який ви представили, немає чіткого прописаного поняття “райони проведення АТО і неконтрольовані, або окуповані райони АРК”
      Тобто комісія буде радити щось не дотримуватися тільки в районах проведення АТО ? Або і щодо Криму теж, поки він не підконтрольний?

      Вподобано 3 people

  25. Таня коментує:

    ДІТИ, ПОСТРАЖДАЛІ В ЗОНІ АТО, ОТРИМАЮТЬ СПЕЦІАЛЬНИЙ СТАТУС
    Кабмін затвердив Порядок надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок військових дій і збройних конфліктів

    Діти із зони проведення АТО можуть отримати спеціальний статус. Право на його отримання має дитина, яка внаслідок військових дій і збройних конфліктів:
    – отримала поранення, контузію, каліцтва;
    – зазнала фізичного, сексуального, психологічного насильства;
    – була викрадена або незаконно вивезена за межі України;
    – залучалася до участі в діях воєнізованих чи збройних формувань;
    – незаконно утримувалася, у тому числі в полоні.

    Для отримання статусу дитини, що постраждала внаслідок військових дій чи збройного конфлікту, необхідно звернутися до органу опіки та піклування за місцем реєстрації дитини як внутрішньо переміщеної особи, а також за місцем проживання дитини в звільненому населеному пункті, на території якого здійснювалася антитерористична операція. При цьому за отриманням статусу можуть звертатися батьки, особи, що їх замінюють, родичі дитини чи законні представники. Якщо дитина старше 14 років, вона може звернутися до органу опіки та піклування самостійно.

    До органу опіки та піклування необхідно подати заяву та засвідчені копії:
    – свідоцтва про народження дитини або іншого документа, що засвідчує особу;
    – документа, що засвідчує особу заявника;
    – документа, що підтверджує повноваження законного представника;
    – довідки про взяття дитини на облік як внутрішньо переміщеної особи або документа, що підтверджує проживання в населеному пункті;
    – заяви про скоєння злочину щодо дитини, про залучення дитини до кримінального провадження як потерпілої або визнання дитини потерпілою, зареєстрованої в правоохоронних органах;
    – витягу з Єдиного реєстру досудових розслідувань про відкриття кримінального провадження та висновку експерта за результатами судової експертизи про нанесені дитині травми фізичного чи психологічного характеру.

    Орган опіки та піклування протягом 30 календарних днів повинен прийняти рішення про надання статусу чи відмовити в ньому.

    У разі закриття кримінального провадження щодо дитини через відсутність складу злочину або встановлення недостовірних відомостей у поданих документах статус дитини, постраждалої внаслідок військових дій чи збройного конфлікту, може бути скасовано.

    Порядок надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок військових дій та збройних конфліктів, затверджено постановою Кабміну від 5 квітня 2017 року № 268.

    Вподобано 21 people

  26. sudyajeck коментує:

    Добрый вечер люди!

    Вподобано 26 people

  27. Таня коментує:

    НА ЩО ПІДУТЬ ГРОШІ, КОНФІСКОВАНІ У ХАБАРНИКІВ?
    Частину грошей буде спрямовано на підвищення обороноздатності країни

    Кабмін розробив механізм розподілу конфіскованих коштів та коштів, отриманих від реалізації майна, конфіскованого за рішенням суду за вчинення корупційного правопорушення.

    Щотижня Казначейство розподілятиме кошти, конфісковані в корупціонерів, пропорційно за бюджетними програмами:
    – 22,3 % – програма 2801580 «Фінансова підтримка сільгосптоваровиробників», Мінагрополітики;
    – 21,6 % – програма 2761070 «Державний фонд регіонального розвитку», Мінрегіон;
    – 21,6 % – програма 3511210 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій», Мінфін;
    – 8,6 % – програма 2761130 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад», Мінрегіон;
    – 6 % – програма 1003100 «Видатки для Національної гвардії України на реалізацію заходів щодо підвищення обороноздатності і безпеки держави», Нацгвардія;
    – 4,6 % – програма 2101450 «Видатки для Міністерства оборони України на реалізацію заходів щодо підвищення обороноздатності і безпеки держави», Міноборони;
    – 4,3 % – програма 1001210 «Видатки для Міністерства внутрішніх справ України на реалізацію заходів щодо підвищення обороноздатності і безпеки держави», МВС;
    – 4 % – програма 6381210 «Виконання державних цільових програм реформування та розвитку оборонно-промислового комплексу, розроблення, освоєння і впровадження нових технологій, нарощування наявних виробничих потужностей на підприємствах космічної галузі для виготовлення продукції оборонного призначення», ДКА;
    – 3,5 % – програма 1201520 «Виконання державних цільових програм реформування та розвитку оборонно-промислового комплексу, розроблення, освоєння і впровадження нових технологій, нарощування наявних виробничих потужностей для виготовлення продукції оборонного призначення», Мінекономрозвитку;
    – 1,7 % – програма 6641140 «Видатки для Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України на реалізацію заходів щодо підвищення обороноздатності і безпеки держави», Адміністрація Держспецзв’язку;
    – 0,9 % – програма 6521230 «Видатки для Служби безпеки України на реалізацію заходів щодо підвищення обороноздатності і безпеки держави», СБУ;
    – 0,9 % – програма 1006100 «Видатки для Державної служби України з надзвичайних ситуацій на реалізацію заходів щодо підвищення обороноздатності і безпеки держави», ДСНС.

    Не підлягають розподілу конфісковані облігації внутрішньої державної позики, уся сума яких за номінальною вартістю зараховується на зменшення державного боргу з одночасним погашенням зобов’язань за цими облігаціями.

    Порядок розподілу у 2017 році конфіскованих коштів та коштів, отриманих від реалізації майна, конфіскованого за рішенням суду за вчинення корупційного та пов’язаного з корупцією правопорушення, затверджено постановою Кабміну від 19 квітня 2017 року № 272.

    Вподобано 24 people

    • Коли ж вони вже почнуть конфісковувати?! Тільки не оті жалюгідні 5-10 тис у сільских голів, а справжні гроші, що килимами при затриманні викладають. Зрозумійте мене правильно: я проти того, щоб відібрати і поділити у тих, хто ті гроші заробив. Я про хабарі.

      Вподобано 11 people

      • Таня коментує:

        Ірина,
        це нарешті створено законодавче підгрунття для офіційної передачі землі та нерухомості Межигір`я та інших елеітних будинків в Карпатах і Конча-Заспі (того ж пшонки, захарченка і т.д.). Не хвилюйтеся, передавати є що… Ви ж лише в ЗМІ чуєте інфо по хабарникам, а на практиці його уже дуже багато!!!

        Вподобано 5 people

        • Як раз за те, що є, ЩО передавати, я не хвилююся 😀 Мені от цікаво, коли ті ж діаманти, що знайшли у прокурорів у сейфах (пам”ятаєте, як їх конфісковував Сакварелідзе при пшонці?), знайдуть своє законне місце разом з тими прокурорами? Пан Холодницький доповідає про купу справ, але коли доходить до судів… В минулому році, здається, усього 5 хабарників засудили ( один з них – начальник тюрьми чи щось таке). Оце наші самі найголовніші корупціонери в країні?! Не з поліції та усіяких нових утворень по боротьбі з корупцією треба було починати, а з судів. А то виходить так, що ловлять та відпускають, ловлять та відпускають 😦

          Вподобано 10 people

          • Таня коментує:

            Іра, без паніки! Якби Ви були юристом (хоча б початківцем), я би Вам розказала, як проводиться розслідування, строки, практичні проблеми збирання доказової бази і підготовки до судових засідань. Не забувайте, що хабарники мають вдосталь грошей, щоб найняти 5-8 кращих адвокатів одночасно! Є ще багато нюансів… великі риби ловляться важко… Хіба Ви знаєте приклади інших країн, які під час війни швидко побороли корупцію? Я вважаю, що ми рухаємося семимильними кроками!! Згадаєте мої слова – через 10 років Ви будете із захватом розказувати, як швидко змінювалися події в Україні. Всього 3 роки – а ми уже на сотню миль віддалилися від совкового і сруського світу! Мені навіть здається, що кожний день перенасичений подіями і все занадто швидко відбувається – не всі готові до такої кардинальної трансформації) в декого уже мізки киплять) бо реальність давно обігнала їхнє розуміння подій і процесів))

            Вподобано 19 people

          • rus128 коментує:

            Ірина, бандерівка із Запоріжжя:
            24.04.2017 в 22:14

            “Мені от цікаво, коли ті ж діаманти, що знайшли у прокурорів у сейфах (пам»ятаєте, як їх конфісковував Сакварелідзе при пшонці?), ”
            поправка: не при пшонке, а при Шокине (хотя визуально они ОЧЕНЬ похожи)
            ЗЫ: вы не используете расширенную украинскую клавиатуру? В ней апостроф расположен на клавише Ё – не нужно лишний раз переключаться.

            Вподобано 3 people

          • Капець, переплутала шокіна 😀
            Нема в мене апострофу 😦

            Вподобано 1 особа

        • Сподіваюся, що так і буде 🙂
          Таню, а от поясніть мені, що з тими ЕД не так? Здається, що ще в Жовтні поздавали і досі ніяких висновків, ніяких справ? Як то можна: жодного дня в бізнесі, тільки в державних установах пропрацювати, а декларують казна що і не бояться? 😦

          Вподобано 5 people

          • Таня коментує:

            Іра, буде ще бомба така, що всі будуть в шоці)

            Вподобано 11 people

          • airhobby коментує:

            Всем доброй ночи, точнее утра.
            Ирина . бандеровка из Запорожья. Что касается ЕД, то Таня права. Меня данная тема немного зацепила. Сейчас часик другой плотно займусь и постараюсь выложить свое обоснованное мнение на примере работы системы разведывательных и контрразведывательных органов США.
            Почекайте будь ласочка :). До 9.00 ранку сподіваюсь закінчити та викласти. З повагою….

            Вподобано 9 people

    • jontravoltenko коментує:

      А де кошти на вимушених переселенців? Таке враження, що немає такої категорії в Україні!
      Виживайте самі, сільгоспвиробників підтримати – важніше…

      Вподобано 1 особа

  28. White Bear коментує:

    Доброго вечора шановні бандерівці та безжалісні фошизди !

    Вподобано 28 people

  29. ТОМА+Ярослав коментує:

    Пачиму нас так ни любяяяят??

    Действительно, почему же вату так не любят? Завидуют, наверное, уровню воспитания и (прости, Господи) величия в одном месте.

    Вподобано 36 people

  30. malibu77 коментує:

    Добрий вечір друзі!

    Тут два дні обговорювали висловлювання Олега Скрипки про українську мову. Своє ставлення до висловів Олега я вже озвучив. Але, от скажіть, чому багато людей, які все життя прожили в Україні вперто не бажають вчити, якщо не рідну, то державну мову. Питання для багатьох видасться риторичним.
    Ось, як то кажуть, картинка з життя. Я це не можу зрозуміти.

    http://gx.net.ua/obshhestvo/region/v-harkovskom-supermarkete-pokupateli-ustroili-vosstanie.html

    А ось відео: https://www.youtube.com/watch?v=_pROVW3SXTo

    Вподобано 20 people

    • Евпаторианка коментує:

      Мы с мужем русскоговорящие, вместе много лет. Раньше я задавалась вопросом, на каком же языке общаться с нашим будущим ребенком. Наше счастье родилось в феврале 2014, именно тогда, когда в Киеве расстреливали людей.Естественно, никто мне ничего не рассказывал, телевизор включила дней через 10.Вопрос о языке по общению с ребенком решился оканчательно.Летом были на Азовском море.Там меня неоднократно спрашивали родители других детей, почему с ребенком на украинском, с виду вроде нормальная…Пояснила – потому что у детки украинская фамилия и большинство крови украинское.

      Вподобано 35 people

      • malibu77 коментує:

        Евпаторианка:
        24.04.2017 в 21:22
        В языковых вопросах я совершенно либерален. Мне не важно на каком языке обращается человек. Я против насильной украинизации (у нас уже есть горький опыт). Я считаю, что украинский язык будет становиться популярным, если страна будет становиться успешной и богатой. Дело не в этом.
        Меня бесит, когда некий житель этой страны, услышав украинскую речь, начинает указывать, на каком языке должен говорить собеседник. Выше я привел пример из харьковских магазинов. Понятно, что это вопрос культуры и воспитания, но, к сожалению с этим нам еще долго мириться.

        Вподобано 10 people

        • Андрій Рок коментує:

          Шановний malibu77, наведіть, будь-ласка приклади ” насильственной украинизации” !

          Вподобано 13 people

          • malibu77 коментує:

            Шановний Андрій Рок, на жаль, в моєму посту який я опублікував, Ви опустили головну думку, яку я хотів донести, а ключову фразу (насильницька українезація) чомусь виділили. Може я не зовсім правильно висловився (ВП не дозволяє редагування), але мені не хотілося б на сторінках тематичного блогу шановного КБ, ставати фігурою для обговорення. Основне я вже сказав вище і, чесно сказати, не хочу вплутуватися в тривалу дискусію з мовних питань.

            Ось суперечлива стаття, але до деяких її абзаців варто прислухатися.
            https://apostrophe.ua/article/politics/2017-01-24/sovkovyie-metodyi-k-chemu-privedet-nasilstvennaya-ukrainizatsiya/9727

            Особисто я не хотів би нових розколів в суспільстві, які ми вже спостерігали в минулому. Ці суперечки вже задовбали. Навіть на побутовому рівні доводилося сваритися з друзями з Харкова, Криму, Бердянська. Зараз наше головне завдання перемогти ворога і підняти економіку, а потім займатися гуманітарними питаннями.

            Вподобано 1 особа

          • odinpens коментує:

            В гетто. Прошло 10 лет. – А ти чому вивчив мову? – Та мене катували “Владимирским централом”. Звiсно, не витримав. – Пiд караоке? – Так. – Мене те ж. -Який жах.

            Вподобано 7 people

          • vova70 коментує:

            “Владимирский централ” на украинском

            Вподобано 4 people

        • Олег Лугадонский бандеровец коментує:

          Малибу
          Евпаторианка
          А я как раз за частично насильную украинизацию. Только должна она идти не от кнута и не от эмоций Скрипки, а от заинтересованности. Например успешная торговая сеть в Крыму (когда выгонят путина и его человечков) предлагая зарплату рядовым работникам, кассирам, продавцам, вправе требовать согласно хорошо подготовленному закону, общения с покупателем только на украинском языке. Мы же слышали в Крымском “Маке” неоднократно “Каса вільна,будь ласка” и в наших Донецких, то же самое. А вот покупателя, конечно не нужно заставлять отвечать на украинском. Это должно дойти, до него самого. И так желательно везде. Водителем троллейбуса в Крыму, хорошую оплату труда, но общение только на украинском языке с пассажирами. В поездах. В кассах. Эстафету могут подхватить другие коммерческие предприятия. И вот когда без знания в Украине украинского языка, уровня свободного общения, ты сам (без насмешек и избиений) поймёшь, что даже двор мести не возьмут, тогда и отношение к изучению украинского языка изменится. “Насилием” и “злым бандеровцем” станет понимание, что без знания украинского языка, уровня свободного общения, ты будешь всегда неуместен, а вот жаловаться тогда будет некому на “насилие” и “злого бандеровца” ,потому, что они будут само понимание человека в отношении знания украинского языка.

          Вподобано 20 people

        • Центровий коментує:

          Я проти лікування наркоманів, я вважаю що здоровий спосіб життя поступово сам стане популярним, його не потрібно пропагувати. Якось так.

          Вподобано 1 особа

      • Шурф Лонли Локли коментує:

        Простое объяснение: наличие совести.

        Вподобано 4 people

        • sudyajeck коментує:

          А что такое ” насильственная украинизация”? Если в школах перестанут изучать русский язык- это ” насильственная украинизация”, если на радио и теле каналах перестанут транслировать московскую ” чернуху” – это ” насильственная украинизация”??? Таких примеров я могу привести эшелон и маленькую тележку…Давайте будем честными..Давайте будем последовательными..Страна называется Украина и ее язык украинский…и никакой другой!! Все отговорки по поводу ” я такой или у меня другая челюсть” неуместны.Наше поколение последнее в силу различных причин может пользоваться русским языком….последующее – не должно.В быту , внутри семьи – Ваши проблемы,на улице,работе,общении на официальном уровне – нет…Или мы постоянно будет наступать на грабли ” братской любви”.Это должны все понять и все разговоры ” хочу не хочу” здесь бессмысленны ( или заживем хорошо вот тогда нас все полюбят и бросятся учить украинский- бред)В данной ситуации государство должно НЕ преподавать русский язык в школах, прием экзаменов и обучение в ВУЗах только на украинском…Через 5-8 лет ситуация изменится в лучшую сторону без всяких условий и условностей.Если так мы не поступим то так и не выйдем из орбиты московского панславизма, вечной войны и вечной нищеты.Кто не согласен – чемодан, вокзал….Как это не горько – это я говорю русскоязычный до мозга костей.Но во имя спасения мы должны так сделать.

          Вподобано 32 people

          • Олег Лугадонский бандеровец коментує:

            “””Давайте будем честными..Давайте будем последовательными..Страна называется Украина и ее язык украинский…и никакой другой!! “””

            Если пойти по этому пути топнуть ногой и объявив себя “патриотом” заявить Страна Украина … её язык … а если то в гетто. То страна будет называться россия. путин ещё и сам циркуль подберёт для измерения черепа и вышлет торжественно с припиской “Я был прав коллеги”
            Страна Украина только будет Украиной, а не “россией” когда наконец то начнёт отличаться от россии тем ,чего в россии нет и никогда не будет. Это ЗАКОН. Жить по закону. Наказывать обидчика по суду. Законы, это тяжёлая работа, кропотливая, депутатов. Депутаты,- это делегация народного волеизъявления, а не клуб миллиардеров.

            Вподобано 6 people

          • Евпаторианка коментує:

            Согласна на все 100!!!!!!

            Вподобано 2 people

          • Пандора коментує:

            що значить “на вулицi”? тобто, я маю на вулицi розмовляти виключно украiнською? а iноземнi громадяни, вiйська НАТО наприклад, мають теж на вулицi розмовляти украiнською? якщо так, то я – за. якщо – нi, то не розумiю, чому в одних людей э право розмовляти, як iм хочеться, а в мене нi. ми що, чимось различаэмось, в нас рiзнi людськi права? щось ви тут сильно закрутили гайки:)))
            державна мова маэ бути одна, украiнська. навчання в школi, так, маэмо переходити на украiнську. як й в ВУЗах. але, в побутi, на вулицi, в крамницi чи де, люди мають розмовляти тiэю мовою, яка iм подобаэться, та не казати iншим, якою мовою тi мають розмовляти.
            вся проблема “мовного питання” заключаэться в тому, що завжди знаходяться люди, якi починають викладати своi вимоги до iнших. розмовляйте кожен, як кому подобаэться та не лiзьте до iнших – все, нема нiякоi проблеми:)))

            Вподобано 10 people

          • airhobby коментує:

            Ваша честь практически полностью с Вами согласен. С учетом того, что я вырос на Западной Украине сложностей с языком у меня нет априори. В семье мы общаемся на русском. А вот, что касается написания официальных документов, как то оридические, оперативные, аналитика то у меня лет 10 возникают проблемы с написанием на русском языке. Просто “мозги”,автоматом переключаются на українську мову і при виконанні цих документів я вже міркую українською. На початку, коли діловодство переходило на українську мову (середина 90-х років), у моїх колег виникало багато труднощів із використанням та заміною специфічних термінів, які вживаються в оперативній та контррозвідувальній діяльності. Мені прийшлося започаткувати невеличкий російсько-український словник. Через півроку, ніяких проблем вже не виникало. Якось так. Перевчилисьспівробітники, котрі ніколи не знали української мови.
            Так що я особисто ніяких проблем не бачу. Як кажуть, було б бажання та натхнення.

            Вподобано 13 people

          • alexgizmo коментує:

            Вітаю поважну “кровожерливу” хунту та вельмішановного КБ! Ще вчора прочитав випуск, але не було можливості поспілкуватись! КБ, дякую за цікаву інформацію! Радий бачити Ярослава, давно не було видно нашого старого друга!))))
            sudyajeck: Джеки, якось у фейсбуці натрапив на статтю Мухарського, того, що Антін, дуже цікава його сповідь про те, як він, 100%-й російськомовний кіянин становився затятим свідомим “укрожидофашистобандерівцем”, нажаль, посилання зараз дати не можу. но дуже цікаво він висловив свою думку, яку і він, і Ви, і я, і багато хто з хунтян поділяє та вважеє виключно вірною: ТРЕБА ЗНАТИ МОВУ КРАЇНИ, В ЯКІЙ ТИ ЖИВЕШ І ПРАЦЮЄШ! ОБОВ’ЯЗКОВО ЦЕ СТОСУЄТЬСЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ, НА ОФІЦІЙНОМУ РІВНІ ТА У СФЕРІ НАДАННЯ ПОСЛУГ!
            Я не розумію людей, які народились та/або прожили все життя (або багато років) в Україні, кажуть, що вони не знають мови. Вони або падлюки, або тупі, але частіше останнім часом трапляються ТУПІ ПАДЛЮКИ з відомихх всім регіонів!
            Нажаль, на сьогодні ми програємо інформаційну війну, бо з уряду, по телебаченню радіо, на вулиці, в закладах громадського обслуговування лине зрозуміла ВСІМ (навіть – не багатьом!!!!) російська…
            З дружиною на вихідних провів маленький експеримент. Здійснили похід в кіно в кінотеатр “Батерфляй”, що у ТЦ “Космополіт”, звертався і до касира, і до офіціантів у кафе, спеціально перепитував у деякі моменти – мені уперто відповідали російською, в кафе на другому поверсі дівчина-офіціант навіть подивилась на мене жорстко (навіть посміхнуло її намагання якось на мене вплинути! типа, чо, не такой как все?), на ВДНГ зайшли попити каву в кафешку під назвою “Кафана” (що означає на Балканах -кав’ярня), знову те ж саме… Ні, хлопці на обслузі привітливі, спритні, на посмішці, але знову відповідали російською…
            Я тут пишу багато букофф не тому, що побрюзжати захотілось, а тому, що дійсно наша ідентифікація, як українців обумовлена не тільки нашим патриотизмом, відношенням до влади та подій на Сході і у Криму, наявністю паспорта з тризубом, але і ЗНАННЯМ І ВИКОРИСТАННЯМ МОВИ СВОЄІ КРАЇНИ! Пом’ятайте про це!
            І це каже вам 100% -й росйськомовний харків’янин, що прожив останні 25 років у Львові, який на своїй малій батьківщині вже “бандера” багато років, а у Львові досі “москаль”))))) Так, щоб ви розуміли всю “цілющу” силу людських стереотипів))))))
            І для підняття настрою хунті!)

            Вподобано 7 people

      • Евпаторианка коментує:

        Уважаемый malibu77, согласитесь, что признаком интеллигентности и образованности является знание не одного, а нескольких языков.И если к тебе обращаются по-украински, совершенно нормально ответить также по-украински.Вы хотите нацию, учите язык, прививайте его своим детям, от колыбельных, от детских стишков. Мой ребенок русский и так выучит, за это я не переживаю, есть мои родители, выросшие в СССР, где школа и высшая школа была исключительно на русском, есть библиотека книг на русском(помните как все собирали?) От нас зависит, какое будет следующее поколение!!!

        Вподобано 11 people

        • Пандора коментує:

          тодi, виходячи з вашоi логiки, якщо до вас звертаються на китайському, то цiлком нормально, що ви будете на китайському вiдповiдати. скільки мов ви можете вивчити?на мою думку, ознакою інтелігентності э повага до інших, а не кількість вивчених мов.
          взагалi, повинен знати мову i повинен розмовляти – це рiзнi речi.
          якщо, комусь виставляти вимоги “що вiн повинен”, можна добитися тiльки протилежноi реакцii.
          ну, не люблять люди, коли iм вказують, як й що вони повиннi робити:))))

          Вподобано 2 people

          • Евпаторианка коментує:

            Не переживайте насчет ” бабушки “, у нас такая же история, моя мама коренная крымчанка, поэтому и ” бабушка”

            Подобається

          • Евпаторианка коментує:

            Пандора, если Вы владеете китайским, то китайцу ответите по- китайски, если не владеете, ответите по- английский или на другом европейском языке, каким владеете

            Вподобано 2 people

          • Пандора коментує:

            це ясно, а якщо не можу вiдповiсти на цiх мовах, я на вашу думку – не інтелігентна? чи людина другоi якостi? це я до того, що нiхто не повинен вiдповiдати людинi на тiэi мовi, як iй бажаэться. менi, особисто, пофiгу на якiй мовi зi мною розмовляють хоч де, або не хамили та не вимогали вiд мене чогось. тому я просто не розумiю сутi “мовного питання”.

            Подобається

          • Евпаторианка коментує:

            Пандора, еще одно, насчет китайцев, они, в отличии от крымских русских челюстей, очень быстро выучивают язык страны, куда переехали!!!

            Вподобано 1 особа

          • Пандора коментує:

            молодцi, це добре, коли люди вчаться чомусь новому. я б китайський наврядче б могла колись вивчити. можу тiльки позаздрити iх вмiнню швидко вивчати мови.

            Вподобано 3 people

      • Харьков коментує:

        У меня вопрос о языке ребенка вообще не стоял. Мы с женой тоже ****язычные (не хочу писать это слово) от рождения. Но ребенок у меня двуязычный (примерно ровесник вашему). Недавно повеселил меня не на шутку.
        Надел полотенце на голову, так, что не видно было головы, и говорит:
        – Ghost! Тату, не бійся! It’s just me!
        И проблемка одна нарисовалась. Никак не могу вытравить из него слово “бабушка”, которое прицепилось понятно от кого.

        Вподобано 8 people

    • Tarach коментує:

      Наконец-то могу писать, несколько дней был не рядом с компом, а логина с паролем на вордпресс на память не помню.

      По поводу Скрипки и русского языка. Думаю следующее. Каждый человек должен знать себе цену. Реальную. К примеру я, если вот услышу подобные слова наподобие тех, которые сказал Скрипка, совершенно не приму их в свой адрес, потому что несмотря на то, что я 100% русскоговорящий и окружение у меня все такое же 100% русскоговорящее, но украинский я знаю в совершенстве, поэтому не считаю допустим слова Скрипки оскорблением в свой адрес ни капельки.

      Это моё личное дело на каком языке я живу по жизни и никто мне не сможет навязать какой-либо другой. Но вот не знать языка той страны, в которой пошел в детский сад, закончил школу, институт (даже всё по-русски) считаю просто признаком плохого тона и слабого ума.

      Прекращайте специально путать или от недалёкости приравнивать языковые предпочтения в личной жизни со знанием государственного языка твоей страны, где вырос ты, где ты живешь и где возможно родились твои дети и внуки. Это уважение не только к этой стране, но и к себе как личности. И количество образований к сожалению здесь никакой роли не играет, и то что твой дед, отец и мать говорили на каком-то языке, на котором и ты сейчас говоришь: ты либо понимаешь этот момент жизни, либо не понимаешь. Ели не понимаешь, то можно тебе только посочувствовать: ты полугражданин-полуЧеловек.

      Вподобано 22 people

      • Tarach коментує:

        Первым признаком глупости является полное отсутствие стыда.

        Вподобано 6 people

        • verba коментує:

          Ой, это Вам Тарас в жизни повезло! Я вот в своей жизни как раз очень часто сталкивалась со стыдливыми идиотами.
          Доброе утро хунтящие и читающие.

          Вподобано 5 people

      • jontravoltenko коментує:

        “У меня к русскому языку вопросов нет.” (В.Черномьірдин)

        Вподобано 5 people

      • Пандора коментує:

        розумiэте Тарас, в чому справа. моя мама не знаэ украiнськоi мови. вона ii не вивчила. ну так сталося. тому, коли пан Скрипка, помiстить ii в гетто, менi доведеться жити в гетто разом з нею. вона старенька, хто ii там буде доглядати замiсть мене?
        а проблема в тому, що я не виношу оцей блатний шансон з дитинства. тому, коли пан Скрипка приiде до мене в гетто та заспiваэ “володимирський централ”, вiн отримаэ в око:))))))

        Вподобано 4 people

    • Олег Лугадонский бандеровец коментує:

      Не бажають вчити державну мову від невігластва. Але наприклад у нас в Донецьку вчили українську мову, тому що держ. служба дуже приваблива, але вимагає знання державної мови. Це хороший стимул, але дуже цинічний. Бажання має йти від душі, а не від вигоди. В іншому, люди відчувають фальш. Так наприклад у нас всі знають ставлення Ахметова і “володіння” їм українською мовою. І багатьох інших мільярдерів. Тобто поки у нас приклад це сила, абсолютна сила грошей, а не законів. Коли закон змусить поважати українську мову всіх, в тому числі і тих у кого багато грошей, тоді зникнуть протиріччя “А почему ему Ахметову можно и даже плюнуть у харю а мине хто то заставляет учить мову. Заставьте Ахметова а я позырю как он вас отпи…нает”
      Як то воно так.

      Вподобано 4 people

      • jontravoltenko коментує:

        Ну от ОЛБ, в своєму “репертуатрі”, взяв і все зіпсував…
        Ти віизначись вже як-то: то ти за часткову насильницьку украінізацію з доплатою к окладам за знання мови, то в тебе бажання вивчати мову ” має йти від душі, а не від вигоди”…
        Кидає тебе зі сторони в сторону! В своїй макітрі ще не розклав все по поличках…

        Вподобано 2 people

        • Олег Лугадонский бандеровец коментує:

          Джон. Ніякої двозначності. Одне доповнює інше. Немає ідеальних людей, які ідеально все зрозуміють, почнуть вчити українську мову від душі. Просто не буває такого. Один хоче вивчити тому, що совість закликає. Інший буде вчити тому, що без знання державної мови він не зробить кар’єру. Решта почнуть вчити тому, що спілкування українською стане масовим явищем.

          Вподобано 2 people

    • iren коментує:

      Слухайте…Це просто теревені, та накручена пропагандою така собі вигадана “реальність”. Таких, що не бажають вчити, не вчили – одиниці. Це все роздмухано, та доведено до психозу у певний час.Для чого – самі розумієте. Вчили. На тій же Луганщині, та Донетчині. У молодого покоління взагалі з цим проблем немає. І навіть у похилому віці бодай розуміли і не мали проблем зі сприйняттям української. Хоча й російськомовне середовище, хоча й розмовляли не ураїнською у побуті, але “у позу” ніхто не ставав й дуже гарнесенько все розуміли в нотаріальних документах, горлали українських пісень. Вам треба зрозуміти одне – при гарно налаштованій пропагандистській машині можна із мухи виліпити слона.

      Вподобано 12 people

      • Tarach коментує:

        Та вчили-то вчили, але не тому…

        Подобається

        • UncleKruk коментує:

          Добрий вечір хунто!
          З приводу мови, для усіх.
          На північ від нас є країна, де дві державні мови… так от … ба-ла-ба-ла-ба-ла… адін народ, какая разніцА… і… на цей час маємо:
          В атласе языков ЮНЕСКО белорусский язык – на первой стадии вымирания
          https://thinktanks.by/publication/2016/02/20/v-atlase-yazykov-yunesko-belorusskiy-yazyk-na-pervoy-stadii-vymiraniya.html

          Скажу так, кому не нравится украинский… идут на йуГ в самую крайнюю точку Крыма и желательно км. этак на 100, за зоной прибоя.

          Вподобано 10 people

        • iren коментує:

          Чому ж не тому? Я пам*ятаю знайому, яка 3 місяці вив*язувала українське вбрання своїй молодшій доньці,щоб дитина у ньому на одну годину прийшла до школи на Новий рік. Кожну детальку не вишивала, а вив*язувала, разом з віночком. Дитячий садочок…фото ще не зруйнованого російскими “памагальщиками”. Вихователі, та плакат на стіні українською. Перехід школи на українську мову навчання. Але ще залишались класи з російською. 70 % батьків самі, без примусу, віддали дітей у перший клас, де навчання на укрїнській мові.Так це було хтозна коли. Вже й дитина моя доросла. Хоровий колектив пенсионерок, який очолила колишній вчитель російської !!!! мови. Співали тільки українські пісні. Ніхто й гадки не мав, що з маленького містечка під Луганськом ці пенсіонерки набудуть визнання й будуть гастролювати по всій Україні. Більше половини містечка говорили навіть у побуті українською. Теперь там русский мир, лнрия и “никто не хочет учить украинский”, а Украиной они “никогда уже не будут”.Тому вчили, тому…Якби ж гівно за 40 км з другого боку кордону не полізло когось там “защищать”.

          Вподобано 14 people

      • jontravoltenko коментує:

        І у Криму вчили і мову і літературу украінську з 2-го по 10-й класи. Ще й екзамени здавали. В нас звільняли від вивчання тільки дітей “панаєхавших” військовослужбовців, які переводилися до нас вже в 5-7х класах.

        Вподобано 6 people

      • Центровий коментує:

        Та що ви кажете? Одиниці? 80 км від Києва. Біла Церква. Люди приїхали на будівництво шинного заводу у 1973! році. Переважна більшість з них принципово до цього часу не вчать мову і зневажають все українське, такі ж їхні діти і внуки. А Ви “одиниці”, та в одному цьому сраному райцентрі таких тисячі.

        Вподобано 3 people

        • Центровий коментує:

          просто колоніальний спадок. Стільки років мову щемили на користь язика, а також завозили мільйони рузькочєлюсних замість корінного населення, що тепер дуже багатьом “амнєтакудобнєє” “етамойрадноййазик” “зачємкакаятомоваєсліітаквсєпанімают”.
          І кожен російськомовний, незалежно від того, яких поглядів він притримується, це потенціальна причина для їбанутого сусіда прийти і “защітіть рузькогаварящєє насєлєніє”.

          Вподобано 5 people

          • Andrey Klimov коментує:

            Центровий!
            Вот, честное слово!!! Я отношусь к категории русскочелюстных! 🙂
            Читаю, слушаю на украинском без вопросов и проблем, НО, как
            только приходится ГОВОРИТЬ – Азаров отдыхает! 🙂 Ну не могу я
            КОВЕРКАТЬ мову – НЕ МО-ГУ!!!
            Да и с вопросами правописания у меня хромота. Учился в Москве,
            там про украинский не знали априори!
            Что мне делать? как себя инсталлировать в украиноязычное
            пространство??? 39 лет я живу в Киеве. Говорить так и не научился.
            Нет!!! Я пытаюсь, я, назло смеющимся пытаюсь и пробую. Но только
            вызываю сам у себя улыбку, имея музыкальное образование и прекрасный
            слух (не преувеличиваю) слышать сам себя НЕ МОГУ! 🙂
            Потерпите нас! Не так много нас и осталось. Мы вымрем и всё образуется.
            Наши дети уже говорят и пишут на МОВЕ! За базар отвечаю! 🙂

            Вподобано 7 people

          • Центровий коментує:

            Андрій, мова не про Вас, і не про таких як Ви. Мова не про тих, хто старається і не все виходить, а мова про підарасів, які принципово не визнають українську, і вимагають від оточуючих спілкування лише російською до них.

            Вподобано 4 people

        • ФаБен коментує:

          Біла з одног боку від Києва , а Бориспіль і Переяслав з іншого,ну і от ситуація дуже цікава… Між Борисполем і Переясловом км мабуть 40… Бориспіль майже на 78-80%російськомовний, в побуті, таксі ,кафе і тд . Переяслав 90% українська мова скрізь, не беручи до уваги старих ,упоротих з руськоязичною челюстю… ) Але дуже цікаво ,їхні діти вже Україномовні … І знаєте чому ,все дуже просто ,садочки ,школи ,інститут були і є Україномовні … Але з другого класу в нас був рос.яз і літ. Були і класи з поглибленим вивченням рос.літ. , який закінчувала я , тому проблем з мовами не було .Для мене була проблема коли при вступі у виш ,я повинна була все вчити рос.мовою,ГІРШЕ за все що хімію з першого уроку також…(( ну і на уроці у мене було дві таблиці Мінделеєва перед носом, одна рос. інша УКР ,як в школі… І вибору не було,бо всі вищі учбові заклади були рос.мов. Ну і яка могла бути еліта в такій країні , звідки взятися Україномовним? Тому в вирішенні питання мови,рішення дуже просте, Садочки,школи, ВСІ навчальні заклади, СПТУ,технікуми та Виші повинні бути Україномовними… Всі Державні установи теж ! Державна мова Українська ! А от в побуті ,сервіс кафе , транспорт і тд . Потрібно набирати персонал, як в Европі , багатомовним … Це ж для гостей і туристів зручно … 🙂 А для підприємця, все повинно бути заради КЛІЄНТА ! Бо це ваші гроші ! ))) Тут в кафе чи магазині Обов’язково орієнтуються на Клієнтів ! Продавці та офіціанти повинні знати декілька мов,+ англійська Обов’язково ! Ну і в залежності яких туристів та покупців більше Фр., Рос., Італ. На прикордонних тереторіях . Раніше в ювелірних магазинах тримали спеціально рос.мов. Співробітника… Бо масквічі золото брали,а у нас тут ювелірні прикраси з Форцхайму продають… Ну коротко підсумую ,Державна ,садочки ,школи і всі навчальні заклади Українська мова, побут і обслуговий сервіс по потребі +англійська Обов’язково …
          За одне покоління з садочку до праці проблем з мовою Не буде… 🙂 Якщо тут турки виучують німецьку, то з українською у дітей проблем ніколи немає, але з садочків починати потрібно…

          Вподобано 8 people

          • Центровий коментує:

            та не в тім річ. просто живе падло все життя в україні, а мову вивчити не хоче з принципу, і дітей своїх з дитинства до цього ж привчає, я про це.

            Вподобано 3 people

    • kievhunta69 коментує:

      Я вважаю що мову треба вчити не тільки українцям а ще й росіянам…

      Вподобано 12 people

    • Seyfulla коментує:

      Доброго времени суток всем Бандеровцам!

      malibu77:
      24.04.2017 в 21:08
      “Тут два дні обговорювали висловлювання Олега Скрипки про українську мову.”

      Я как то давно здесь высказывал своё мнение по языковому вопросу… Повторюсь.
      Просмотрите историю ЛЮБОЙ! колониальной империи. Первое что делают колонизаторы – немедленно вводят в обязательное употребление язык метрополии! В Римской империи – латынь. Во всех бывших английских колониях – английский, в испанских – испанский, в португальских – португальский и т.д. В российской империи – русский язык. Отбросьте эмоции и подумайте спокойно – ПОЧЕМУ?
      А потому что это лучший способ изменить менталитет покорённых народов, способ промывки мозгов. Сначала человек говорит на языке колонизаторов, потом начинает думать на этом языке, а через несколько поколений этот народ уже думает и говорит так как нужно колонизаторам. При этом чаще всего в колониях банально забывают свой родной язык и этот язык просто исчезает, а народ ассимилируется и превращается в манкуртов не помняших своего родства.
      Хороший и наглядный пример это наёмники на Донбасе – “буряты”, “казаки”, “русские” с укранскими, татарскими и Бог знает ещё с какими фамилиями.
      К стати, а что перво-наперво сделали окупанты в Крыму? Правильно – ликвидировали систему образования на украинском и крымскотатарском языках. Так отож.
      Вывод простой. Сохранение и развитие языка государствообразующего народа – это собственно вопрос выживания самого народа и государства.

      P.S. На “резкое” высказывание Олега Скрипки я лично смотрю как на толстый троллиг, “шутка юмора”, так сказать. Но по существу он абсолютно прав!

      Вподобано 17 people

      • Олег Лугадонский бандеровец коментує:

        В Римской империи латынью особо никого не мучили. Можешь болтать и по своему по гальски кельтски или на языке готов. Пожалуйста. Только будешь троглодитом, дикарём без возможности карьерного роста и продвижения по службе. Консул, тем более император, слушать “капс упс гуху ме бе ба бу бы ” не будет. Под зад коленом от замызганного пажа и чеши в свои горы клопов морить. В Римской империи, дикари мечтали выучить латынь и писать. А если ещё знаешь греческий и ромейский ,так ты вообще проффесор. 🙂

        Вподобано 1 особа

        • jontravoltenko коментує:

          ОЛБ, і всюди Ви були, і все Ви бачили…

          Вподобано 1 особа

          • Олег Лугадонский бандеровец коментує:

            Та ні Джон. Просто багато читав. Про Спартака наприклад, Рафаелло Джованьолі 🙂

            Вподобано 1 особа

        • Seyfulla коментує:

          Олег Лугадонский бандеровец:
          24.04.2017 в 23:59

          “В Римской империи латынью особо никого не мучили.”
          ——————————————————————————-
          В Украине тоже никогда и никого мовою не мучали.
          Практически все адекватные посетители этого блога говорят об использовании мовы в государстве а не на кухне. Я так понимаю…

          Вподобано 12 people

  31. Евпаторианка коментує:

    Добрый вечер всей бандеровской семье! Спасибо КБ за каждодневный труд!!!

    Вподобано 26 people

  32. ilya коментує:

    =Гоблин снова вешает лапшу: “Нами за 3 года сделано 400 км дорог.=
    =В Феодосии участникам автопробега ко Дню Победы вручат землю=

    Вподобано 15 people

  33. Whisky коментує:

    Найдобріший вечорок усій поважній бандерівській сімейці!
    Торгівля з раісей, яку потрібно підтримувати!

    http://patrioty.org.ua/society/taku-torhivliu-na-krovi-my-pidtrymuiemo-v-ukraini-vyhotovliaiut-truny-dlia-patriotiv-rosii-fotofakt-168845.html

    Вподобано 23 people

  34. aacevpat коментує:

    Трамп «намерен» отправить человека на Марс до конца президентства.
    https://goo.gl/42oECl

    Теперь спать не буду, ломая голову, какая первая буква в фамилии этого чеговека?
    “П”, “А” или “Ы”…

    Вподобано 23 people

  35. andre1m коментує:

    Еще одной свободой в России меньше! В России 175 тыс., в Крыму около 7 тысяч Свидетелей Иеговы под ударом системы! Повторение Гитлеровско – Сталинских времен! http://ru.krymr.com/a/28447175.html

    Крымские «Свидетели Иеговы»: религия под запретом http://ru.krymr.com/a/28448702.html

    Вподобано 14 people

  36. Добривечір бандерівцям всього світу! 🙂
    До РS Багато слів, багато пояснень. Просто – Крим наша Батьківщина. Усе пояснення. 🙂

    Вподобано 29 people

  37. barmalini коментує:

    Гарного вечора, хунта!

    Вподобано 21 people

  38. Київськийторт коментує:

    Колючий дріт у Ялті на переході я вже бачив, а тут… , невже правда?!

    Вподобано 17 people

  39. aacevpat коментує:

    Клер Захаровна: В окупованій Ялті закінчились бюсти Путіна?

    Ой, ашотакоє?

    https://www.infa.ua/kler-zaharovna-v-okupovanij-yalti-zakinchy-ly-s-byusty-putina/

    Вподобано 12 people

  40. elmiraham коментує:

    Всем селям алейкум!

    Вподобано 25 people

  41. karlovavarja коментує:

    Вечер добрый, Уважаемые!
    Dobrý večer Vážení!

    Вподобано 20 people

  42. ТОМА+Ярослав коментує:

    10. Оккупанты в Крыму заявили о начале “экономического сотрудничества” с террористами “л/днр”. С Абхазией уже “сотрудничаем”. Впереди — ИГИЛ.

    Ничему их жизнь не учит

    Вподобано 24 people

  43. Rudolf Abel коментує:

    Добрый вечер уважаемые бандеровцы.
    Правда о загнивающей Европе, как она есть http://kado4nikov.livejournal.com/61314.html?utm_source=twsharing&utm_medium=social

    Вподобано 26 people

  44. Наталія коментує:

    Доброго вечора і спокійноі ночі бандерівцям всього світу.
    Поминальні дні, і сьогоднішній день дуже насичений і емоціональний.
    Перетнулись шляхи з колишнім сусідом цілим підполковником-літуном 🙂 . У нього чудова сім’я: дружина, діти, онуки і він чудово розуміє : для чого він ТАМ. Бачились хвилин 10, але ж було стільки емоцій! Він відвідав батьківські могили й повертався в Миргород.
    Всі розмови між земляками зводяться до одного, відносин з рф. Це болить всім без вийнятку. Була одна й така, що говорить: не можу пройти спокійно повз алеі загиблих в АТО, але за що вони загинули? за мільйони можновладців?
    – Ні,- говорю ій,- не за іхні мільйони, а за нас з тобою загинули хлопці. А те, що хтось на цьому багатіє, то є його гріх і злочин, і свого часу всі злочинці за це будуть відповідати.
    Бережіть себе.

    Вподобано 25 people

  45. Jane Херсон коментує:

    Reblogged this on janekherson and commented:

    Доброго вечора шановному КБ і коханим хунтянам.

    Вподобано 22 people

  46. Доброго вечора Шановні КБ та Хунта!!!

    Вподобано 23 people

  47. ilya коментує:

    Европейские акции подскочили в понедельник благодаря ралли более рисковых активов после победы центриста Эммануэля Макрона в первом туре президентских выборов во Франции, уменьшив таким образом риск политического стресса для еврозоны.

    Акции французских компаний и банков поднялись больше всех в регионе – банковский индекс еврозоны вырос более чем на 5 процентов до пика 16 месяцев, а “голубые фишки” Франции добрались до максимального значения с апреля 2015 года.

    Индекс STOXX 600 вырос на 1,64 процента к 11.00 МСК, британский FTSE поднялся на 1,65 процента, а немецкий DAX вырос на 2,6 процента.

    В индексе лидируют банки: акции Commerzbank, Societe Generale и UniCredit выросли более чем на 8 процентов

    Вподобано 8 people

  48. iren коментує:

    Хочется обратиться с просьбой выставить фото Алупки. Если будет у кого возможность из крымчан. Там жил отец, Каждый год, на каникулах в ВУЗе, приезжала туда на отдых. Потом так сложилось, что не смогла посещать Крым. Но еще лет 10 он снился.Любимые тропинки, валуны на пляже, Воронцовский парк… Собралась только в 2013-м и решила, что летом 2014 – обязательно. И тут такое.Принципиально решила, что не поеду при таком “раскладе”.Когда случился “Крымнаш”, в душе была какая-то пустота и щемящее чувство потери, будто уходил навсегда родной человек, будто забирали что-то очень дорогое.

    Вподобано 19 people

Залишити коментар