Новости Крымнаша. Выпуск #1028 за 10.09.2017 «Выборы. Изголодавшиеся псы от кости отказались»

Posted: 10.09.2017 in Дайджесты новостей Крымнаша

1.      Осуждённого в россии украинского режиссёра Олега Сенцова оккупанты этапировали из колонии в Якутске в иркутский следственный изолятор. Сейчас политзаключённый находится на подвале “красного” корпуса иркутской тюрьмы – в “одиночке”. Как говорят сами заключённые, “красным” этот корпус СИЗО называется из-за наличия в нём “разработочных” камер, где сидят прессовщики https://ru.krymr.com/a/news/28726180.html

2.      Понаехавшая в Крым ватница срочно сматывает удочки и сваливает в Москву: “Про сегодняшний Крым. Зашла купить чашку в посудный магазин в Симферополе. Продавец, видимо, поняв по моему произношению, что я не с полуострова, набросилась на меня с криками, чего, мол, я сюда припёрлась, и стала голосить, что Крым – украинский. Народ, вы чо, в своём Крыму с ума посходили, захотелось мне спросить. Что за маразм? Мерзкий осадок. Хочется поскорее уехать. Из-за таких крымчан, как эта дама, формируется негативный образ Крыма. Кстати, НЕ У МЕНЯ ОДНОЙ” https://twitter.com/KrimRt/status/906540815400542208 (скрин).

3.      Сегодня оккупанты провели так называемые “выборы” “губернатора” Севастополя, дополнительные “выборы” “депутатов крымского парламента” и “довыборы” в пять местных “советов”. В Севастополе молодёжь заманивали на “избирательные участки” подарочными наборами, а по городу осталось большое количество агитационных билбордов https://ru.krymr.com/a/news/28726716.html

4.      Севастопольские пропагандоны радостно сообщили: “В Севастополе начались первые всенародные выборы губернатора города”. Вата комментирует: “По результатам явки поймём, насколько выборы были ВСЕнародными”, “Без меня”, “Выборы проходят сухо и тихо, в надежде, что электорат не исполнит свой гражданский долг!!!!!!!!!”, “В бюллетене есть против всех? Не хочется, чтоб снова лошадиная фамилия (Овсянников) кудесничала”, “Скорее всего, принцип останется тот же: или “за”, или одно из двух… кто заказывает выборы, тот их и танцует”, “Не буду говорить за всех, скажу за себя. Хотелось бы, чтобы была настоящая борьба кандидатов, борьба программ и борьба за избирателя. Но получилось то, что получилось. Вот поэтому и не будет ВСЕнародных выборов, ибо свободного выбора нет, а выбирать из того, что ПОДСУНУЛИ – не хочется”, “Президента Вы по такому же принципу выбирать не пойдёте?” https://twitter.com/CrimeaUA1/status/906829615238402049 (скрин).

5.      Предатель Александр Талипов констатировал очевидное: “На 15 часов дня явка составляла 20-25%, при этом большинство голосующих – это военнослужащие и служащие ЧФ рф, военные, бюджетники. Можно сказать, что простые севастопольцы проигнорировали выборы, о которых столько мечтали ещё со времён Украины” https://twitter.com/KrimRt/status/906902103905509376 (скрин).

6.      Коммунист-предатель Леонид Грач заявил, что “выборы” с точки зрения явки на них крымчан абсолютно провальные по всему Крыму, потому что крымчане после оккупации “увидели, что они получили аксёновщину, криминалитет во власти и взяточников”. Также предатель сообщил, что будут большие фальсификации https://ru.krymr.com/a/news/28727017.html

7.      Оккупанты в Севастополе объяснили нежелание жителей города идти “голосовать” ТЁПЛОЙ ПОГОДОЙ – типа все рванули на море. Чота ржу))) https://ru.krymr.com/a/news/28727167.html

8.      Из ВСЕХ моих знакомых на море сегодня пошли – 0, на “выборы” – 0.

9.      У ватного родственника в глазах ужас. Он ненавидит Овсянникова, но знает, что Овсянникова поставил путин. А путина родственник любит. Не понимает, как так, и почему путин не прислушивается к жителям? Идиот.

10. На “избирательных участках” в Севастополе оккупанты не разрешали находиться журналистам и общественным активистам, а многие российские партии вообще не прислали на этот концерт своих наблюдателей. Зато гоблинооборона “следила за порядком” http://news.allcrimea.net/news/2017/9/10/na-izbiratelnyh-uchastkah-v-sevastopole-ne-razreshajut-nahoditsya-zhurnalistam-i-obshestvennikam-87889/

11. Бандер типа прогнали – зато приехали понаехавшие и начали давить крымчан на дорогах: “Я за 30 лет объехал ВСЮ Украину (вдоль и поперёк), часть Европы и юг россии. И хочу вам сказать, что только в Европе культура вождения была выше, чем в Севастополе. Поверьте, мне есть с чем сравнивать. Но за последние 3 года я наш город не узнаю. Одним словом – ЭТО ЖЕСТЬ!!! Раньше серьёзные ДТП в нашем городе были исключительной редкостью. А сейчас у нас каждый месяц страшные ДТП с погибшими происходят и это, к сожалению, для нашего города стало уже обыденностью” https://twitter.com/Rigsector/status/906604289728155649 (скрин).

12. Крымчане делятся фотографиями четвёртого по счёту провала бархатного сезона в Евпатории https://twitter.com/CrimeaUA1/status/906626514422247426 (фото).

13. Не говорите при крымчанах фразу “бархатный сезон”. Воспринимается как издевательство)))

14. Ялтинский ватник на машину немецкого производства наклеил стикер со словами: “Мой дед брал Берлин”. Его дед “брал Берлин”, но руки из правильного места выросли у немцев, т.к. на отечественной машине ватнику ездить стрёмно https://twitter.com/KrimRt/status/906534554038611968 (фото).

15. Спаси и сохрани вас от общения в Крыму с маацковскай творческой интеллигенцией на тему Украины. Это же какой-то угрюмый звиздец! До какого унылого кошмара мы в “Крымнаше” докатились, что заезжих свинособак разрывает в конфетти от одного только слова “Украина”. Зато в процессе общения рядом случайно обнаружился законспирированный крымобандеровец. Пару фраз, пару взглядов: “Свой?” – “Свой!”.

16. Невыносимо осознавать, что оккупация – это, возможно, надолго. Депрессия.

17. Человек говорил с ватником о своём желании уехать из Крыма. Много спорили. В конце человек ватнику выдал: “Главная причина в том, что там, надеюсь, нет таких, как ты!”.

18. Народ, может, я что-то пропустил? Шо там на рассеи, ничего не падало, не тонуло? Давненько сладеньких новостей не было.

P.S. Могу подтвердить слова предателя Талипова, что жители Севастополя всю свою жизнь мечтали ИЗБИРАТЬ мэра города самостоятельно. И вот оккупанты кинули предателям кость в виде “выборов”, как голодным псам, с заранее известным результатом. Но случился ожидаемый провал… Большинство жителей Севастополя оккупационный цирк проигнорировали, что свидетельствует о колоссальном разочаровании в россии. В других районах Крыма явка на “избирательных участках” ещё плачевней. Предполагаю, что сегодня вечером цифры будут спешно дорисовывать, но факт остаётся фактом – изголодавшиеся псы от кости отказались.

КРЫМский бандеровец @CrimeaUA1

Ссылка на твиттер https://twitter.com/CrimeaUA1/status/906926234445258753

Помощь блогу: Perfect Money U12305893 (доллар), E13957568 (евро) https://crimeaua1.wordpress.com/2015/11/04/financehelp

Коментарі
  1. Приветствую, друзья! Почитал концовку прошлого выпуска… Ребята, давайте без взаимных оскорблений. Я уже прочитал за сегодня ведро помоев в свой адрес. Нельзя быть хорошим для всех, т.к. всё равно всегда найдётся тот, кто не разделяет твоего мнения и окунёт тебя в дерьмо по самые уши. Давайте хотя бы здесь вести себя цивилизованно.
    Танкистов поздравляю с профессиональным праздником и говорю от всех нас огромное спасибо!!! Хорошего вечера!

    Вподобано 103 people

    • Уникальная мультифункциональная библиотека Украинского католического университета открылась во Львове http://webblack.net/nevozmozhnoe-stalo-realnostyu-fot/

      Вподобано 53 people

    • iren коментує:

      Тю, та чого Ви переймаєтесь? Ви що ж, вважали, що не буде відер помоїв, якщо ведете цей блог?Та помої до чистих не пристаюсь, нічого на них і зациклюватись. Я й блогів не вела, тільки “повоювала” трішки в соц.мережах. Не тільки відра помоїв, а й погрози…пам*ятають, гадюки навіть по три роки тому пам*ятають і аж ссуться тільки – но де мелькну.

      Вподобано 33 people

    • Whisky коментує:

      Пропоную для початку так:

      Вподобано 11 people

    • Віталій коментує:

      КБш! Не расстраивайся так сильно! Блог все-таки политический и диалог мнений неизбежен!
      Правда скатываться на уколы и оскорбления действительно, не нужно! Истина, как правило, где-то посередине, и ее нужно еще и уловить!

      Вподобано 19 people

    • igorbanderlog коментує:

      КБ, разрешите присоединится к Вашему поздравлению.

      Вподобано 23 people

    • motya коментує:

      “Я уже прочитал за сегодня ведро помоев в свой адрес”
      КБ, співчуваю.
      Саме це і мав на увазі Владвер.
      Безапеляционность некоторых сводит на нет атмосферу дружеского общения, ради которого мы сюда и приходим.
      Внезапный и не обоснованный переход на личности и личные оскорбления (я имею наглость считать не обоснованным любой переход на оскорбления личности) нивелируют все на чем мы стоим.
      Это мое мнение.
      Я не претендую на роль истины в первой инстанции, даже на семимиллиардную не претендую, но я точно имею право иметь свое мнение и не терпеть за это оскорблений от имеющих другое мнение, но не имеющих возможности или желания вести себя цивилизованно.

      Вподобано 2 people

  2. karlovavarja коментує:

    Вечер добрый, Уважаемые!
    Dobrý večer Vážení!

    Вподобано 29 people

  3. ivan semionovich barkov коментує:

    на пьедестали з АС! )) Сэмэныч на чеку! )) Усим витаннячкы ))

    Вподобано 34 people

  4. blackravenua коментує:

    Доброго здоров’я, шановні КБ та бандерівці!

    Вподобано 34 people

  5. sudyajeck коментує:

    Здравствуйте люди!

    Вподобано 40 people

  6. Reblogged this on Олена укро-білорусобандеровка and commented:
    Добрий вечір, КБ та читачі блогу!

    Вподобано 34 people

  7. viktoriya64 коментує:

    Всем доброго вечера!

    Вподобано 36 people

  8. Tarach коментує:

    Хитрые! Пока писал, вы тутачки первыми заделались! 🙂

    Слава Украине!

    Вподобано 40 people

    • jontravoltenko коментує:

      “Не надо умалять свою роль и свою значимость. Это не значит, что нужно раздуваться здесь и, как говорят, тут махать, размахивать кое-чем!”(В.Черномьірдин)

      Вподобано 12 people

  9. Добрий вечір, шановне панство!!! п.9 Чому хуйло не дослухається – дослухається: мудакам – мудака – від мудака – усе в одній лінійці.

    Вподобано 29 people

  10. Whisky коментує:

    Найдобріший вечорок усій поважній бандерівській сімейці!
    Тролінг 80 lvl: Прихильники російсько-терористичних банд образились на акцію українських військових у зоні АТО
    http://ustymenkooleh.patrioty.org.ua/blogs/trolinh-80-lvl-prykhylnyky-rosiisko-terorystychnykh-band-obrazylys-na-aktsiiu-ukrainskykh-viiskovykh-u-zoni-ato-191494.html

    Вподобано 36 people

  11. Corvusfree коментує:

    Добрий вечір усім!
    Labas vakaras visiems!

    Вподобано 28 people

  12. ФаБен коментує:

    Вітаю поважну Хунту і шановного КБ !

    Всіх Наших Воїнів-танкістів вітаємо зі святом!

    PS. КБ і всім нам бажаю сили ,витримки і мудрості !
    КБш, бачила Ваші баталії в твіті , тримайтесь і головне зберігайте душевний спокій !

    Вподобано 42 people

  13. jontravoltenko коментує:

    Добривечір вельмишановним Євроснігуроїдам

    Вподобано 27 people

  14. Бабуся Света коментує:

    Вітання шановним хунтянам. Доброго вечора КБ ! Зависла вкінці попереднього випуску, аж розпереживалась. Панове, не скочуйтеся до взаємних образ! Якщо ми будуємо правову європейську державу, то панувати в ній має Його Величність Закон, і тільки закон, а не взаємна приязнь чи відраза. А в нас, нажаль, як і багато років тому, “закон, як дишло…”От якось так… А тепер пішла читати випуск.
    Слава Україні !

    Вподобано 28 people

    • Olha коментує:

      Біда ще й в тому, що існуючі нормальні закони не дочитують, або й зовсім не читають, в проблемі не розібравшись зразу в атаку, що є порушення закону, на жаль 😦

      Подобається

  15. BlackAlex коментує:

    Вот, не большой фото отчет. Дочка сделала первый дайв. 12 лет, 19 минут, 12,4 метра.

    – Дайвер, дайвер, ю ок?
    – Говорите громче, я дайвер!

    Ну и по сложившейся традиции… Утро 8 сентября…

    Как там у жирика – сапоги полощут. Эти ласты я прополоскал в Черном, Эгейском, Средиземном и Красном море, а также в Атлантическом и Индийском океане.

    Вподобано 49 people

  16. Corvusfree коментує:

    Сегодня чёрный день для Украины. Так загадить свои международный имидж надо уметь. Тупа, очень тупа.
    А мне грустно, очень.

    Вподобано 29 people

    • blackravenua коментує:

      для керівництва України

      Вподобано 7 people

    • Tarach коментує:

      Так а шо стряслось-то?

      Вподобано 1 особа

    • Corvusfree, я сам в шоке, причем от всех сторон конфликта. В этом всём проиграла Украина и мы все, какую бы позицию не занимали

      Вподобано 20 people

      • Corvusfree коментує:

        Я до последней минуты надеялся что какая нибудь сторона примет умное решение. А сейчас Украина как государство обгадилось поуши. Победили в этой ситуации такие как медвечнюк, тимошенко, савченко…

        Вподобано 11 people

        • А сейчас Украина как государство обгадилось поуши. Победили в этой ситуации такие как медвечнюк, тимошенко, савченко…

          А мне кажется, что проиграли.
          Что имеем – противоправные действия некоторых украинских депутатов. Все они на содержании различных фондов, а деньги надо отрабатывать. Во главе этого цирка стояла кремлёвская шалава, вор в законе, мадам Ю. Ну завели они Михо на территорию Украины, дальше что?
          А дальше, у прокуратуры есть все основания для открытия уголовных дел на всех участников шабаша. По факту, имеем прорыв границы. Это даже не штраф за хулиганство, тут можно реальные сроки схлопотать.
          Ну и? Кто потерял морду лица в глазах законопослушного Запада?
          Михо опоздал на 100 лет, он не ленин и нет у него броневика. Это не политика, это вакханалия с признаками дебилизма.
          Теперь, этот политический труп будут таскать по всем прокремлёвским каналам пока прокуратура не предъявит ему обвинение. Потом, может быть арест и передача его властям Грузии. Просили – нате.
          Или Михо включит мозг, извинится и свалит по тихому.
          Боже! И этот поц руководил целой одесской областью! Вот когда Порошенко прокололся.

          Вподобано 21 people

          • sudyajeck коментує:

            Так и будет…..но в любом случае плюсуем еще один или два или три политических трупов.

            Вподобано 6 people

          • Nelina коментує:

            Шановний,а то нічого що кордон був порушений спочатку в Криму ну а потім на Донбасі?Ви так переймаєтесь що Україна обгадилась?А кого притягнули до відповідальності за те що ми маємо зараз кримнаш і дрн-лнр?А поц в даний час я думаю що порох,а він щей КРАЇНОЮ керує!Люди!Включіть мозги!

            Вподобано 5 people

          • jontravoltenko коментує:

            Боже-боже…кожного дня вимушений спілкуватися з ватниками…з їх казуістичною логікою…
            Заходиш ввечорі у блог – а тут те-ж саме! Тільки замість ватників – вишеватники!
            Прикро!

            Вподобано 5 people

          • Corvusfree коментує:

            В этой ситуации ихняя победа не в рейтингах а в расколе общества, а раскол – это одна из сель x…уила.
            Для запада эта история может стать сигналом, что доверять государственным апаратом Украины нельзя, потому, что такое может быть только в слабых и неправовых государствах.
            И виноваты в этом обе стороны.

            Вподобано 10 people

          • jontravoltenko коментує:

            Для тих, хто не зрозумів: ватник беззавітно та безотвітно любить хуйла, не диалячись на те, що сам живе в лайні, його не поважають у всьому світі, він стогне під санкціями…Він нікому не пробачить образу хуйла та буде рвати за ньго дупу всюди та завжди. Критичне мишлення відсутнє(вибито рашаТВ).
            Вишеватник беззавітно любить Порошенка…Він нікому не пробачить образу Пороха та буде рвати за ньго дупу всюди та завжди, незважаючи на порушення тим Конституції, брехню та невиконання передвиборчих обіцянок! Критичне мишлення або відсутне, або затуманено низкою дійсних перемог Порошенка.

            Вподобано 7 people

          • lioness55 коментує:

            Вы,уважаемый Александр Васильевич,проживаете в Одесской области?Если нет,тогда это для вас,чтобы не быть голословной..

            Рейтинг Саакашвили бьет все рекорды: 3 из 4 одесситов поддерживают его

            Вподобано 2 people

          • dosrich74 коментує:

            День добрый ! Насчет “прорыва” границы . Как мы помним все в итоге придет в Европейский суд, а там доказать политическое преследование Саакашвили как два пальца……. Остановить поезд, “заминировать” погранпереход …. этож какими дебилами надо быть. Все что надо было – это доказать что это обычный случай с нарушением законов о гражданстве. Но теперь у Саакашвили и сторонников все козыри на руках.

            Подобається

        • ilya коментує:

          =Победили в этой ситуации такие как медвечнюк, тимошенко, савченко=

          Это была торжественная передача электората Михо Юлии Владимировне.

          Вподобано 4 people

      • Ой, да бросте. Ну цирк шапито случилось, да на потеху ватникам. Я не вижу в этом ничего серьезного с далеко идущими последствиями.

        Вподобано 2 people

    • Віталій коментує:

      Мантас! Вы это про поезд с Михо? Большинство населения, вообще не поняло что это было..(

      Вподобано 9 people

      • Corvusfree коментує:

        Да, я про всю эту историю.

        Вподобано 2 people

        • sudyajeck коментує:

          Ворон! Вдохните и выдохните.Эти телодвижения всех фигурантов особой роли не играют.Мы привыкли – то с вилами, то на каблуках в инвалидной коляске…Нас уже этой хренью не возмешь.Сказали что осень будет тяжелой – ну вот она и началась.Видите как консервы вой подняли…а завтра как ядом будут плеваться.Нам свое робить- караван будет идти.

          Вподобано 26 people

      • Буковинец коментує:

        100%! Посмотрим кто все это дальше, на разных полит-шоу, раздувать будет :\

        Вподобано 2 people

        • Сидор Лютый коментує:

          На мой взгляд Саакашвили улачно отбирает голоса у радикалов типа Ляшка, популистов типа Тимошенко и оппозиционеров типа Рабиновича. Если его партия наберет много голосов на выборах в Раду-горя не вижу, т.к. у него проевропейская и реформаторская позиция. Зато угроза победы Саакашвили стимулирующе действует на нынешних политиков в плане принятия реформаторских законов.

          Вподобано 1 особа

          • ilya коментує:

            =На мой взгляд Саакашвили улачно отбирает голоса у радикалов типа Ляшка, популистов типа Тимошенко и оппозиционеров типа Рабиновича.=

            То є так..

            Только его партия ничего не наберет,потому как ей не дадут ни в чем участвовать ,по причине указанной вами выше..
            Использовать,подобрать его электорат,подбить его на незаконное пересечение границы это да..А на выборах он им зачем?

            Вподобано 1 особа

  17. leo_Y коментує:

    Reblogged this on leo_UA and commented:
    Всем – ДОБРОГО вечера!
    У Вас хорошая выдержка, КБ! ) Впрочем – было время “наработать” ((
    Спасибо за дайджест! 🙂

    П.С. Хунтяне, магнитная буря вроде вчера была?..

    Вподобано 30 people

  18. forester коментує:

    Мої вітання шановному товариству

    Вподобано 20 people

  19. Віталій коментує:

    Добрий вечір, шановні! Будемо читати….

    Вподобано 20 people

  20. magrit69 коментує:

    Reblogged this on magrit69.

    Вподобано 12 people

  21. BlackAlex коментує:

    По п15 – как то на ужин одел вышиванку. Приехало из Минска жменя москалей, слышно и питреских и мАсковских. Главное что Белорусы летают через Киев – так дешевле. В общем иду по столовке и хочется ржать в голос от реакции некоторых. Разве что не шипели как черт от святой воды… Да, был у нас один, “херой днр” – все вещал как им здорово и все такое, белорусам и кацапам. И как то является это чудо в бар, и давай обзывать персонал – обезьяны, бабуины, гибоны. В общем соседка наша не выдержала и как вызверилась на него, он там чуть на дым не исходил доказывая величие дырявой нации. В общем поцапались крепко, чуть до драки не дошло (хотя у многих чесались кулаки морду набить то недоразумение). Но говорят после беседы был два дня тише воды, ниже травы. Кстати, через Киев летал, херой.

    Вподобано 32 people

  22. barmalini коментує:

    Озвучка вже робиться. Всім бажаю гарного вечора, а особливо Андрію Клімову, котрий вже давно вніс мене в свій особистий бан і тому залишиться без гарного вечора.

    Вподобано 11 people

    • blackravenua коментує:

      Отака фігня твориться протягом всієї історії України. Перегриземося, натворимо собі біди, а потім знову гриземося. Біда

      Вподобано 12 people

      • barmalini коментує:

        Я перепрошую, але я ні з ким не гризуся, навіть з Юріком котрий мене спочатку кудись послав а потім ще вслід крикнув щось про дзеркало.
        Я можу зрозуміти що його стандарти спілкування дозволяють такі вислови. Це його життя, він так звик. Але я не можу зрозуміти, для чого такі стандарти тягнути за собою на люди.
        Для мене кожен, хто на фразу “порошенко – шоколаденфюрер”, чи “саакашвілі – гастролер”, чи “путін- хуйло”, чи “ляшко – підар”, відповідає “на себе подивися”, – рагуль.
        Мертвий співрозмовник і невихований рагуль. Так, оцей непомітний перехід з публічного простору в приватний – це факт найгрубішого рагулізму. До речі, москалі здебільшого навіть саму концепцію розділу спілкування на публічні і приватні теми не можуть зрозуміти. Просто дивляться тупо а потім ржуть в кулак, – гггггги! Такі люди.
        Все інше я можу зрозуміти і пробачити, а це ні. І не тому що я весь такий “не можу пробачити”, ні, не в мені справа. Справа в тому, що пробачай- не пробачай, а воно нічого не дасть.
        Це індикатор, перед вами людина-рагуль. Згортайте спілкування, бо нічого доброго з нього не вийде. НІКОЛИ. Пізно вже.
        От такі думки в мене сьогодні з приводу повернення Саакашвілі в Україну.
        Думайте що говорите, думайте що робите, то й в дурну ситуацію не будете потрапляти.

        Вподобано 5 people

        • Харьков Виталий коментує:

          Доброго дня КБ та шановні хунтяне. Только что закончил читать концовку прошлого выпуска. Противно. Уважаемый господин barmalini, Вы стали истиной в последней инстанции на этом сайте, или я чего-то пропустил, хотя читаю каждый день.

          Вподобано 6 people

          • barmalini коментує:

            Спиталися – відповім.
            Де ви бачили, щоб я когось переконував в чомусь? Де ви бачили, щоб я комусь нав’язував свої погляди?
            Бачили десь? Покажіть. Прямою цитатою покажіть.

            Чи ви хочете мені заборонити висловлювати свої погляди? Мої власні, дорогенькі погляди, що я ними ділюся з друзями. Ви цього хочете? Ну то багато хочете, доведеться потерпіти, бо тут кожен має право висловити свою думку.
            Моє шанування.

            Вподобано 7 people

    • Andrey Klimov коментує:

      Ещё раз разрешите поблагодарить Вас за взаимность.
      Спасибо.

      Вподобано 7 people

      • только за то, что “пылкий грузин” сеет раздор в рядах патриотов Украины (и отдает себе в этом отчет: опыт у него немаленький) не вызывает у меня у меня к нему ни благосклонности ни доверия (это я еще мягко сказал).
        пытается свои амбиции реализовать за чужой счет и плевать ему на последствия (типаж савченко, только уровень и класс повыше -мое мнение)
        это, бл….,, что?!!!

        А Порошенко-позор: мелко, низко, тупо ….. так проср….ть остатки репутации…

        Вподобано 22 people

      • barmalini коментує:

        Клімов, я тобі як мужик мужику скажу одну річ, можна?
        Так от, Клімов, пішов ти в жопу, Клімов. Я тебе банити не буду. Ти собі роби що хочеш, але для мене ти залишаєшся нормальною людиною, до думки якої я завжди прислухаюся.
        Ти собі можеш мовчати, можеш ображатися, можеш ніяк не реагувати, але я тебе вважати ні істеричкою ні рагулем не хочу і не буду. Принаймні, на разі не буду.
        Гарного вечора тобі, Клімов.

        Вподобано 3 people

        • barmalini, нащо Ви так? (((

          Вподобано 6 people

          • barmalini коментує:

            Тому що не збираюся вставати в позу “он у меня давно в личном игноре” до Клімова, навіть якщо він чомусь сам вирішив мене тим вколоти.
            Х.З. Навіщо він так робить, напевно має якусь шляхетну мотивацію але я в такі ігри не граю.

            Подобається

          • barmalini, спілкуватись в інтернеті завжди складно, тому що ти не бачиш іншої людини, а одним словом завжди можна дуже сильно образити. Ви, доводячи свою точку зору, починаєте переходити на особистості, ставлячи мене в незручне становище, тому що я поважаю кожного з присутніх, включаючи Вас і Андрiя

            Вподобано 15 people

          • barmalini коментує:

            КБ, мушу перепросити, але є одна поправочка. Я НІКОЛИ не переходжу на особистості (першим). Це мій особистий пунктик і я дуже суворо за ним стежу.
            І тому є пояснення, – такий перехід ЗАВЖДИ веде до конфлікту.
            Тому я завжди підкреслюю – мікрокосмос окремо, макрокосмос окремо. І мені дуже, ДУЖЕ шкода людей що не можуть зрозуміти цю різницю (і бонусом, вони для мене автоматично стають рагулями, але це бонус).
            Бо про макрокосмос – зовнішнє, чи то техніку, чи то політику, чи навіть про кількість янголів на вістрі гусячої пір’їни можна сперечатися скільки завгодно, і з кожним кроком наближатися до якогось конкретного результату, а спускаючись до мікрокосмосу можна тільки пересваритися.
            Тому ніколи не змішуйте одне з другим, – це я завжди повторюю і ніколи не змішую(першим).

            Подобається

        • Andrey Klimov коментує:

          Г-н barmalini! Когда-то я уже писал Вам, что у Вас “потрясающий” способ общения.
          Примите ещё одну благодарность.

          Вподобано 8 people

        • Crimean коментує:

          Barmalini, от тут вже краще. Якби ще вилучити «пішов ти в жопу» або замінити на якусь іншу мовну конструкцію, то було б майже добре. 🙂 (Якщо Вам важко підшукати пристойний еквівалент, можете звертися до мене, постараюся допомогти.)

          Вподобано 13 people

          • barmalini коментує:

            Дякую, але тоді й “мужик мужику” довелося б викинути, бо одна стилізація тягне за собою другу.
            Але давайте я спробую переробити, а ви підкажете що можна підправити:
            “Клімов, вклоняюся перед тисячею Сонць, що ними сяє твоя душа! Мені було боляче чути, що ти вже давно заніс мене в свій особистий бан. Мабуть, я тебе колись чимось образив чи вчинив прикрість. Благаю, вибач мій недостойний вчинок і не позбавляй мете своєї дружби!” – Ну, в принципі, звучить нормально і мою думку передає точно. Мені подобається. Але “йди в жопу” сказане з відповідною інтонацією, з дружньою посмішкою і розкритими назустріч руками передає той самий зміст, тільки лаконічніше.
            Я люблю сучасний театр, в ньому змушують думати. Кожен жест, кожна фраза, а чи навіть орнамент на декорації можуть нести фантастично глибоке навантаження.

            Але вашу версію вислухаю з інтересом і повагою 😉

            Подобається

          • Crimean коментує:

            Barmalini: «Але «йди в жопу» сказане з відповідною інтонацією, з дружньою посмішкою і розкритими назустріч руками передає той самий зміст, тільки лаконічніше».

            Так. Доброму приятелю або родичу можна так сказати, якщо знаєш, що він не образиться. Наприклад, у одному з творів Шолом Алейхема, головна героїня відповідає так братові на його запитання: «Чого це ти так гримасуєш, Гердо?» (Вона мружила очі, бо хтіла бути схожою на знайому гарненьку панянку – а та просто була короткозорою.) Але усна мова та письмова мова – це два різних способи спілкування. На письмі не видно інтонації.

            А «тисяча Сонць» (sūrya sahasra) мені сподобалося. Можете ж, коли хочете. 🙂

            Вподобано 9 people

          • barmalini коментує:

            Завжди знав що Шолом Алейхем – жидобандерівець 🙂
            А «тисяча Сонць» (sūrya sahasra) мені сподобалося. Можете ж, коли хочете. 🙂
            Ну от тепер ви сказали а я почав думати. Я ж душу назвав так, а душа в християнській традиції в грудях знаходиться. А справжня сахасрара, то всі знають – трьома чакрами вище.
            І тепер теософське питання, чи можна анахату (чи хрідаю – он вона праворуч від Анахати, де Мата Лакшмі в ній сидить) назвати тисячесонячною?
            Мій практичний розум каже – та називай як хочеш, а аналітичний каже – не знаю, не знаю.
            Тому хочу спитатися вашу думку

            Подобається

          • Crimean коментує:

            Barmalini: «чи можна анахату назвати тисячесонячною?»

            Зараз ми з Вами заліземо в такі метафізичні хащі, які більшості читачів не цікаві. 🙂 Anāhata — це лише одна з чакр, кожній з яких приписується певна кількість «пелюсток». А душу (ātman), яка, як вказується, перебуває в серці (hṛadaya), класичні індійські тексти нерідко називають сяючою, наче тисяча сонць. Наприклад, «Якби небо спалахнуло сяйвом тисячі сонць, це було б схожим на сяйво того великого атмана» (Бхаґавадґіта 11.12). (Щоправда, стосовно розуміння понять «атман», «Параматман», «Брахман» різні школи індуїзму сперечаються.)

            Вподобано 1 особа

    • barmalini коментує:

      Вже зробилася,

      Вподобано 21 people

    • Crimean коментує:

      Barmalini, дякую за добру озвучку.

      Хочу сказати кілька слів про сварку наприкінці вчорашнього випуску. (Не тільки для Barmalini.)

      Я не політолог, тому мені важно говорити про політку з тими, кому про політику говорити легко, оскільки вони не політологи. Але є речі, на яких я, начебто, трохи розуміюся. Я чомусь завжди вважав, що дискусія на рівні: «Іди в сраку! Ідіот! (неодноразово, різним людям)» властива підліткам або малорозвинутим людям. Але ж Ви, Бармаліні, не такий. Ви файний бандерівець з Нідерландів, який робить важливу, корисну для блогу КБ роботу. Навіщо ж Ви періодично створюєте собі імідж тупого пихатого голландця з фотоапаратом на великому пузі? Ця карикатура Вам не личить. Ви ж, окрім іншого, займалися медитацією «віпаш’яна» (або «віпассана», якщо палійською мовою), знаєте про свято Нрісімха-чатурдаші, і, мабуть, читали, що перед появою Нрісімхи Прахлада пояснював своєму татові, що головний ворог, після перемоги над яким не лишається серйозних супротивників – це наша власна ahamkara (або ego, якщо латинською).

      Думаю, що рашистів, звичайно, лаяти можна — вони вороги. Але якщо людина, яка хоче добра Україні, дотримується дещо інших поглядів на внутрішню політику й на політиків , то вона НЕ ворог. Обзиваючи таку людину, ми захищаємо не свою Батьківщину, а своє ego (існування якого є корінною причиною усіх наших негараздів – але це вже виходить за межі тем блогу БК).

      Одразу погоджуюся з тим, що я ідіот, і прошу пробачення: «Vāñchā-kalpa-tarubhyaś ca kṛpā-sindhubhya eva ca…»

      Вподобано 25 people

      • barmalini коментує:

        Про велике пузо гарно вийшло (184/75), з рештою згідний – кожна людина – космос.
        Тільки дехто плутає мікро-космос і макро-космос, а так робити не можна, бо будуть ко(с)мічні війни 🙂

        Подобається

      • sudyajeck коментує:

        Стыдно.Мне стыдно…
        Я так понимаю что ” пошел в жопу” и ” насрать” становится общепринятым у нас выражением…безоответным…Так себе – шутка.
        Утерлись.ВСЕ утерлись? Ну пошли дальше…
        Одна ремарка и просьба.
        Если резать то резать.Если надо то по живому…больно но потом хоть гангрены не будет.
        И второе.Ребята, не пойте больше друг другу дифирамбы и серенады…ведь все равно вы не собираетесь друг друга защищать.
        Спокойной ночи….Если заснете

        Вподобано 5 people

        • barmalini коментує:

          Пане Джек, дозвольте одне запитання, раз вам вже аж так стидно.
          Скажіть, чому “в жопу” посилаю я, а стидно вам?
          А мені, наприклад, зовсім ні грамулічки не соромно?

          Чи не тому, що ми з вами в одні й ті ж слова різний зміст вкладаємо?
          Чи не тому, що ви вкладаєте в мої слова зміст негативний, а я вкладаю позитивний?
          Але хто з нас двох краще знає, що я туди вкладав?

          Може вам буде легше, якщо ви навчитеся більше вірити людям і менше за них додумувати?
          Може тоді ви не будете встидатися слів незнайомих вам людей, хоча б тому, що не всі незнайомі вам люди – сволочі, а й хороші серед них трапляються? Ну хоча б теоретично?
          Це так, філософські запитання, відповіді не потребують, – перед сном думки в порядок приводжу от і подумалося таке.
          Будьте мудріші, не робіть світ гіршим ніж він є 😉

          Подобається

      • stas коментує:

        “Crimean:
        10.09.2017 в 21:47
        …Але ж Ви, Бармаліні, не такий. Ви файний бандерівець з Нідерландів, який робить важливу, корисну для блогу КБ роботу. Навіщо ж Ви періодично створюєте собі імідж тупого пихатого голландця з фотоапаратом на великому пузі?..”
        ———–
        Вах! Як правильно й моцно сказав!!!
        Підписуюсь під кожним словом цього вашого посту, Crimean!
        (Блін, як я ненавиджу оце новомоднє “пост”, але що ж поробиш — нет-культура…)

        Вподобано 3 people

        • barmalini коментує:

          Ви, до речі, думайте під чим підписуєтеся. Бо виходить що ви через Crimean до мене звертаєтеся, а я мав би вам відповісти. І не факт що вам я би хотів те саме відповісти що й йому. Тому добре думайте що говорите, щоб потім не дивуватися якщо відповідь вам буде не такою як Crimean.

          Подобається

          • stas коментує:

            “barmalini:
            11.09.2017 в 00:01
            Ви, до речі, думайте під чим підписуєтеся. Бо виходить що ви через Crimean до мене звертаєтеся…”
            ——-
            Хм.
            Аж ніяким чином не хотів до вас звертатися, лише висловив захоплення постом Клімова. Є таке поняття як цитата, знаєте? Так ось я за цим досить уважно пильную, і коли когось цитую — завжди беру в лапки.
            Отож перепрошую, звичайно, що у тій цитаті промайнув ваш нікнейм, але ж то лише цитата — ніяк не особисте звертання, чи якийсь там брудний наклеп…
            Ось іще пару цитат, до речі: “Так, оцей непомітний перехід з публічного простору в приватний — це факт найгрубішого рагулізму…”, “Чи ви хочете мені заборонити висловлювати свої погляди? Мої власні, дорогенькі погляди…”.
            Отже, у своєму пості я лише процитував вас, barmalini, звертаючись (і то — неявно, більшою мірою стилістично) до Клімова.

            Подобається

          • barmalini коментує:

            Клімова? Ви ж під Crimean підписалися, чи то вордпрес мені так показує?
            Але в кожному разі, дякую за розуміння. В інтернеті люди спілкуються не знаючи одне одного добре, тому додаткова обережність зайвою не буде.

            Подобається

          • stas коментує:

            “barmalini:
            11.09.2017 в 11:15
            Клімова? Ви ж під Crimean підписалися, чи то вордпрес мені так показує?…”.
            —————-
            Перший раз підписався під постом crimean, вдруге чомусь посилався на Клімова… Ну що тут скажеш? Зуб пекельно болить, і ото ж я, видно, глючу ((
            —-
            До речі, дякую вам, що зауважили щодо “підпису”. Бо воно й справді того… некоректно якось. Адже навіть віртуальний підпис — то все одно підпис. Тобто й справді виходить, що я вслід за crimean до вас звертався.
            Все, завтра точно іду зуба рвати.

            Вподобано 2 people

  23. Crimean коментує:

    Добрий вечір.

    У російській імперії було знищено або доведено до межі зникнення майже півтори сотні мов. Таку ж політику насаджування російської мови здійснює росія й сьогодні на окупованих територіях – у Криму, Придністров’ї, Південній Осетії, Абхазії. http://glavcom.ua/ru/think/istrebitel-yazyka-tak-bylo-25-let-nazad-tak-proishodit-seychas-v-krymu-435843.html

    Вподобано 26 people

  24. iren коментує:

    ” Из-за таких крымчан, как эта дама, формируется негативный образ Крыма.”—–Бгггг. Та покажіть хоча б одну “русскаправославную” харю, яка б сформувала позитивний образ скрєпних. Вас же навіть за океаном, в вами проклятій “піндосії”, куди ви табунами претесь, видно за три кілометра і ні з ким не сплутаєш. Ви ж навіть там взмозі тільки варитись в узькому колі собі подібних скрєпоносних. Всі знаходять комунікацію з представниками різних націй, з виходцями з любих країн , але не з вами.

    Вподобано 25 people

    • syuren коментує:

      Вот у меня чесалось это прокомментировать, хотел адрес этой мадам сообщить, куда ей двигаться следует, и так крутил, и эдак – никак без мата не получалось. Бросил это грязное дело – пускай ходит некомментированная 😀

      Здравствуй, Хунта! Даджест стоИт, как доктор прописал. Ещё материалы есть хорошие, в том числе – Александр Тверской.

      И ещё – я счастливый, свару в прошлом выпуске не видел, и не увижу. Завидуйте, кому не повезло! 😀

      Вподобано 18 people

  25. skrynta коментує:

    Доброго вечора, вельмишановна хунта! Привіт з берега Південного Бугу.

    А дівчаткам – чоловіки дарують квіти.

    Вподобано 34 people

  26. Tarach коментує:

    “Со времен Петра Россия не выиграла ни одной войны без Украины”

    И про Конституции…

    Вподобано 16 people

  27. marin798 коментує:

    Герої не вмирають! Мережу вразило зображення загиблого в бою з російськими окупантами співака на стіні готелю у ЄС (фотофакт)
    http://patrioty.org.ua/other/heroi-ne-vmyraiut-merezhu-vrazylo-zobrazhennia-zahybloho-v-boiu-z-rosiiskymy-okupantamy-spivaka-na-stini-hoteliu-u-ies-fotofakt-191558.html
    Міністр сподівається протиснутись між крапель: У Омеляна істерика через затримання Інтерсіті Перемишль-Київ
    http://patrioty.org.ua/blogs/ministr-spodivaietsia-protysnutys-mizh-krapel-u-omeliana-isteryka-cherez-zatrymannia-intersiti-peremyshl-kyiv-191570.html- Ну хоть один нормально среагировал.
    Влада Польщі повідомила українських залізничників про порушення місцевого законодавства через затримку відправлення потяга з Перемишля. Польща жорстоко покарає “Укрзалізницю”
    http://patrioty.org.ua/blogs/i-khto-tam-takyi-rozumnyi-u-kyievi-polshcha-zhorstoko-pokaraie-ukrzaliznytsiu-191549.html

    Вподобано 22 people

  28. White Bear коментує:

    Добренького вечорочка бандерівці !! Спакойствие, только спакойствие !!

    Вподобано 24 people

  29. Привітання Усику! Сьогодні про це у ФБ ані слова

    Вподобано 18 people

  30. marin798 коментує:

    И ещё из того же источника. Не могу не поделиться.
    “Крымнаш”, или воровская сходка на месте преступления”, – блогер
    http://ustymenkooleh.patrioty.org.ua/blogs/krmnash-yly-vorovskaia-skhodka-na-meste-prestuplenyia–bloher-191559.html
    Особо понравившаяся цитата:
    “Не важно, какое гражданство имели до марта 2014 года оппоненты, чем занимались и где жили, какую занимали должность. Не важно, что они из себя представляют сейчас. Это особенно касается растущей армии «активистов» и «общественников», все громче заявляющих о себе в «российском» Крыму.

    Для себя же я четко уяснил, что если сегодня где-то обсуждают проблемы Крыма, не обозначив в начале дискуссии статус полуострова как аннексированное территории, это воровская сходка. А если такое происходит в Крыму – то это, получается, воровская сходка на месте преступления.”
    А относительно сегодняшних событий-не отчаиваемся, не опускаем рук. Может и в меньшей дозе, но наша недоработка тоже. Выходит мало мы властьимущим вбивали в голову “Закон один для всех”.
    Ведь не скрыть, они на нас оглядываются. Надо, чтоб не оглядывались, а приседали и прикрывали голову руками.

    Вподобано 24 people

  31. Лютый бандеровец коментує:

    А кто в курсе – осевшие опоры моста – фейк или нет?

    Подобається

  32. vova70 коментує:

    Reblogged this on vova70.

    Вподобано 13 people

  33. Tarach коментує:

    А давайте про Миху хоть чуток не будем рвать попу. Посмотрим, послушаем, поймём. Потом будем переходить с него на Украину, имидж, власть, оппозицию и всё такое.

    Нервы с усталостью наши плохие союзники. Могут сбойнуть даже самые рассудительные. На мгновенье. А этот момент ждут и обязательно используют на все сто.

    Вподобано 28 people

  34. stariy shakhter коментує:

    Добрый вечер достойным,мыслящим людям!

    Вподобано 17 people

  35. ФаБен коментує:

    Хочу зараз зацитувати Олексія Аристовича ,це сьогодні ,як ніколи актувально ,прошу вибачення ,за можливо не точну цитату ,чи помилки,писала зі слуху в Ютуб …
    І так , прошу прослухайте Уважно, особливо Висновок-кінцівку з са.21:25 і зробіть помірковані висновки , виважені та мудрі …
    Вдумайтеся і пропустіть ці слова спокійно через себе…

    Алексей Арестович: Украине еще 20 лет будет угрожать военная опасность с разных сторон…

    Власть и общество не существует отдельно! Надо понять,что у нас уже 26 лет уже Наша власть. Проклятые генералы, устраивающие котлы и жертвующие патриоты,все проклятые циники…. ит.д. …. Вся эта власть,которая не хочет бороться с коррупцией,это всё наше общество,это всё МЫ , нет мы и они,всё МЫ ! Все мы больны этой болезнью. Когда весь организм болен,не одна система не может быть здоровой.
    Чем меньше будем СВАРИТЬСЯ Внутри, тем лучше для нас … Вот есть ГРАНИЦА , которую НЕЛЬЗЯ переходить!
    Нельзя становиться орудием в руках спецслужб и неумных политиков!!!
    Вот УДЕРЖИСЬ и НЕРЕПОСТНИ , какую нибудь хрень непроверенную!!!!! ( не раскачивай! ) И надо каждый на своём месте действувать открыто и правово . Не совай взятки доктору… и т.д ….

    Вподобано 22 people

    • Той же Арестович попереджав, що під Пороха будуть усі, хто тільки може, копати. Бо це не просто Президент, це Головнокомандуючий. У ВОЮЮЧІЙ державі!!!! А тепер робіть висновки – для кого вигідна вся ця сьогоднішня карусель… 😦

      Вподобано 13 people

      • Елена-Днепр коментує:

        +++

        Вподобано 3 people

      • barmalini коментує:

        А що, у воюючій державі головнокомандувачеві вже дозволили забивати на Закон?
        Дуже зручно все пояснювати війною. На стільки зручно, що війну закінчувати стає не вигідно.
        В мене до шоколаденфюрера рівно одна претензія – він плює на закони держави. Якщо Арештович називає це копанням, то це проблеми Арештовича.
        А дорогому ПП можу сказати лише одне – Януковича скинули не тому що зек, а тому що на закони плював.

        Вподобано 2 people

          • barmalini коментує:

            То ви собі сказали чи не дай Боже мені?
            Бо різниця дуже велика.

            Подобається

          • Може, вже фатить сварки розводити?!
            Це було риторичне, тобто, відповідь не чекаю і сама відповідати не буду.

            Вподобано 5 people

          • barmalini коментує:

            При всій повазі, ви не маєте права мені забороняти говорити все що я думаю про публічних осіб.
            У вас на Порошенка свій погляд, в мене свій. Я свій погляд можу підкріпити фактами, на них він і грунтується, але від вас того ж не вимагаю – я добрий.
            Тому посваритися тут можна тільки через ваше -Досить!
            Тому що досить ви мені говорити не можете.
            Я не у вас на кухні, я в публічному місці.
            Тому й перепитуюся, це ви собі досить сказали, чи чомусь вирішили що я на вашій кухні ваш чай п’ю?

            Подобається

        • yuigor коментує:

          Доброго вечора шановна хунта.
          Мені пощастило не читати вчорашьного блогу і навіть не хочеться.
          barmalini, з усією повагою до Вашої особистості, але Ви дозволили своїм емоціям затьмарити Ваш розум. Повірте, ви тратили частину тієї поваги, яку отримали від усіх хунтян за Ваш талант та вклад в роботу блогу. Мені жаль це приймати.
          Але ми судимо людей по поступкам, а не по “космосам”. А “пішов в жопу” в адресу Климова, мені за Вас особисто стидно, Ви поставили його в один ряд з ватою і іншими непорядними людьми… А потім ще й доводите свою правоту… Невже Ви один Д’Артаньян, а всі кругом … ну не зовсім Д’Артаньяни.
          Ну а про Порошенко і Саакашвілі.
          Говорите, пан Саакашвілі закон не порушив??? Він законно кордон перетнув??? Ви особисто без паспорта хоч один кордон можете перетнути???? Тільки не розказуйте, що у нього незаконно відібрали громадянство і його ЗМУСИЛИ порушити закон…
          А ще хочу наголосити, що в тому, що ми сьогодні досягли в Україні, хочете Ви це визнавати, чи ні, є величезна заслуга Порошенко як президента. А от яка заслуга Міхо, чи Юлі в сьогоднішньому сьогоденні?
          Дуже люблять розказувати, як Міхо митницю реформував, то подивіться спочатку статистику надходжень цієї самої митниці за останній рік і за часів його роботи. Всі питання відпадуть.
          Тільки давайте оперувати фактами, а не емоціями, бо емоції не завжди дружать з розумом.
          Тільки не путайте свою особисту оцінку подій та факти…

          Вподобано 3 people

          • barmalini коментує:

            Значить так. Звераюся до вас, але пишу до всіх. Мені до сраки що ви там всі про мене думаєте. Мені не до сраки тільки правда, істина, факти. Якщо це комусь не подобається, значить нам не по дорозі.
            Якщо хочете. Ви, чи хтось інший, просто напишіть зараз під цим коментарем що ви не раді мене бачити в блозі, і мене тут більше не буде. Ніколи.
            Віддам КБ пароль до ютюбу, і будьте здорові.
            Тут не пансіон для психічно хворих, кому не можна правду сказати. Якщо людина бреше – я їй кажу в очі – не бреши, скотиняко. Якщо людина (а між нами – русодойч) каже мені (україноголландцю), щоб я не чіпав його КРАЇНУ, (та ще й москальскою мовою каже), а вся громада при цьому ковтає соплі, то я сам за себе зможу постояти.
            Але якщо вам це не до вподоби, то просто про це напишіть.
            А моралі читати мені не треба, ми всі дорослі люди, і всі клали на моралі одне одного. Це не працює. Моралізаторствуйте вдома.
            Дякую за увагу.
            Чекаю на вашу реакцію. Тобто не тільки на вашу особисто, а на реакцію ВСІХ, хто вчора чи сьогодні вступав зі мною в полеміку.
            Дитячий садок розвели, дебіли бля.

            Подобається

          • TheSolarGravity коментує:

            Якщо тобі здається, що всі навколо смердять гівном, перевір чи не обісрався сам!
            Сміливий ти в інтернеті, знаю таких!
            Прикрути свої бидлячі рефлекси, бо окрім тебе та цайтунга “виконавців” поки не бачу!

            Вподобано 3 people

          • barmalini коментує:

            Не приписуй мені свої слова. Не повчай, не давай порад. Це не країна “совєтів”.
            Чи то був натяк, що вам буде без мене краще? Ну то так і скажи. Не будь бабою, просто скажи – бармаліні, дякую що був з нами, але нам буде без тебе краще. І все. Більше нічого від тебе не вимагається.

            Подобається

          • TheSolarGravity коментує:

            Я саме це мав на увазі, просто впевнений був що дійде, але бачу – ні
            Або пригальмуй хамство, або…

            Вподобано 3 people

          • barmalini коментує:

            я тобі не хамлю і ніколи не хамив, і у вчорашній полеміці тебе не було, тому якихось претензій я до тебе не маю.
            Але ти, очевидно, надумав мені моралі почитати?
            Окей, поясни за що і чого ти хочеш тим досягнути?

            Подобається

          • barmalini, Ви мене дуже засмутили своєю поведінкою. Якщо хтось з вами не згоден, то Ви не зможете його переконати, тим більше називаючи дебілами та інше, в черговий раз чіпляючи мову. Якщо б Ви були новачком, то ми б вже давно попрощалися. Я просто закликаю до Вашої мудрості, яка, впевнений, у Вас є. Дякую за розуміння i сподiваюсь…

            Вподобано 5 people

          • TheSolarGravity коментує:

            Я читати вмію, і вчора не розучився!
            І доречі, я не баба аби розводити полеміку, тому “як мужик – мужику” я все сказав!

            Вподобано 2 people

          • barmalini коментує:

            Коля, при всій повазі, ти не сторона конфлікту. Мені дуже боляче сваритися з людьми що мені дорогі, чию думку я поважаю і до чиїх слів прислухаюся.
            Але тут я мушу тебе проігнорувати.

            Подобається

          • yuigor коментує:

            Мені щиро жаль бачити ницість людини, яку глибоко поважав за талант і вважав розумною та ерудованною людиною. Ну якщо вже на начистоту (бачить бог, не брешу і говорю від щирої душі), то пане україноголландець, ти просто диванний самовдоволений зверхній дурень. Піди скажи нашим російськомовним українським хлопцям, що проливають кров на Донбасі, що вони менші українці, ніж ти, дурнуватий шовініст. На “Ви” говорити не можу, бо дурнів не поважаю. Все, кінець, що хотів сказав. Іди піднімай свою карму.
            Можеш не відповідати, продовження не буде.

            Вподобано 2 people

          • barmalini коментує:

            Для чого ви так?

            Подобається

          • yuigor коментує:

            Пробач, мені дійсно жаль втрачати віру в людей. Я завжди приймаю те, що ми різні, алу вірю в людей, в чесність, розум, мудрість, взаємоповагу, тому я глибоко вражений і шокований. Ділити людей на справніх, несправжніх, хто на якій мові говорить… Мені жаль і важко на душі і не від того, що я помилився, а від того, що сьогодні на одну світлу людину стало для мене менше.

            Вподобано 3 people

          • barmalini коментує:

            От бачиш. В мене вчора було те саме відчуття, коли Клімов сказав що я в нього давно в особистому бані. При чому, абсолютно на рівному місці, просто прийшов і сказав.
            Тому я тебе добре розумію. Мені було дуже боляче, порожньо і взагалі по-дурному.
            Дуже радий, що тоді зміг взяти себе в руки і йому заперечити. Пам’ятаєш знамениту фразу “іди до сраки Клімов, ти в мене ніколи не будеш в бані”, дослівно не згадаю, але зміст був саме той.
            А звідки то все йде? Мабуть, з того що ми в інтернеті, без можливості одне одного побачити, без повного розуміння слів, що ми одне від одного чуємо.
            Тому ми зробимо інакше. Грюкати дверима і влаштовувати сцени я не буду.
            Мені треба кілька днів щоб охолонути і подумати. Важливі рішення не можна приймати на гарячу голову. Блог для мене дуже важливий і дорогий. Але без блогу, де спілкування на от такому рівні вважається нормою, я точно зможу обійтися:

            Тому, Ігоре, дякую тобі за реакцію. Навіть якщо я вирішу піти, я піду зі всіма попрощавшись і пояснивши які до того причини. Або не піду. Охолону, порівняю хто такий той нещасний Юрік, що для мене блог, і чи одне одного дійсно вартує.
            Просто хочу підкреслити, що кожна подія має якісь передумови, і не всі люди такі вже й погані якими іноді видаються.
            І ще одне. Я не помер, я не з’їхав з глузду, я який був такий і лишився, тому або ніколи не був світлим, або сьогодні Сонце якось не так на мене світить.

            Вподобано 1 особа

          • yuigor коментує:

            так, сьогодні був важкий день, майбуть нам всім треба охолонути та подумати

            Вподобано 3 people

  36. Yuf (ЄвроХунта) коментує:

    Усіх вітаю з гарним, чудовим вечором. За кілька годин – сяду в автобус Київ-Татарбунари. Кілька років тому, це був би потяг Київ-Сімферопіль, якщо не помиляюся, 28-й, на Севастопіль, з зупинкою у Сімферополі, але швидкісний )))
    Маємо, що маємо. Хотів би гроші лишити рідному Криму, але раисся від мене буде у прольоті. Буду витрачати гроші на внутрішній туризм )))
    Пояснюю: відпустка в мене (тут має бути пісня “не шукай мене, бо я на морі”), а Татарбунари… От, сподобалася мені назва, хрєн вимовиш )))

    Вподобано 27 people

    • lioness55 коментує:

      Yuf (ЄвроХунта)!!Добро пожаловать в Бессарабию.!!!

      Вподобано 10 people

    • Yuf (ЄвроХунта), гарного вiдпочинку!

      Вподобано 9 people

    • Whisky коментує:

      А що, в Татарбунарах море викопали? Може я щось прогавив? 🙂

      Вподобано 3 people

      • Whisky коментує:

        Вибачаюсь, з відпусткою!

        Вподобано 5 people

      • Yuf (ЄвроХунта) коментує:

        До заток – недалеко, до Дунаю – ще ближче. А що людині у відпустці ще потрібно? Насолоджуватися тим, що є )))
        Мені просто назва міста сподобалась )))
        Усім – також гарного оксамитового сезону, а я – побіг на автобус )))

        Вподобано 18 people

        • Елена-Днепр коментує:

          Мені розповідали, що дуже сподобалось в Лебедівці Татарбунарського району. Коса напроти Дунайського біосферного заповідника.
          З Вікі: “Курорт, заснований німецькими колоністами, які оцінили природні ресурси, розташовані в одному місці: змішаний ліс, рідкісне явище для бесарабської частини Одеської області, що називається Буджак, Чорне море та жаркий подих степу. Солоний лиман Бурнас (Bad Burnas) є безцінним водно-болотним угіддям міжнародного значення”

          Вподобано 7 people

  37. vladver коментує:

    А: — троль.Пропоную всім повернутися з Європи і будувати країну тут.Вам з Європи краще
    бачится як будувати, майже знищену, мою улюблену страну.Не хотів писати.Мене спантеличив
    срач між Юрієм і бармаліні.Повертайтеся ,друзі,відновлюйте Україну
    в Україні.Хоча ні,в германіях і голандіях живеться краще.Я гарно ставлюсь до всіх дописувачів блогу,але не буду терпіти,
    коли поплюжать вибранного народом президента.Я не являюся порохоботом,в мене теж
    є к ньому питання.Але я за ньго голосував(є моє пояснення чому голосував,В блозі це є).
    КБ ,спасибо за новый дайджест.П1 – жесть ,п 16 – да депрессняк.
    Моё личное. Климову и Николаю низкий поклон.Судья- пиши,читаю.Мне интересен умный
    человек.Скучаю за Шурфом Л.Л. и *Слава Укрине*.Воинам – возвращайтесь живыми.Это
    будет Ваша главная победа.Всем пока.

    Вподобано 23 people

    • Елена-Днепр коментує:

      Додайте мій голос до свого, бо я не зареєстрована на вордпресі.
      Закінчимо війну – тоді розберемося з НАШИМ Президентом.

      Вподобано 3 people

  38. Украина forever коментує:

    Добрым людям – добрый вечер!

    Вподобано 41 people

  39. iren коментує:

    “Коммунист-предатель Леонид Грач заявил, что “выборы” с точки зрения явки на них крымчан абсолютно провальные по всему Крыму, потому что крымчане после оккупации “увидели, что они получили аксёновщину, криминалитет во власти и взяточников”.——- Ем…то коли заворачувався “кримнаш”, ви не бачили, що піарилася та скрізь майоріла ряха Гобліна? І ви навіть уявити не могли, що це гівно і вийде на піні подій “у люди” та буде вами помикати? Наївні черв*ячки. Чи ви не знали, що то за паскуда Константінов і чому воно тікало будь куди, або подалі з України? Ви не знали, чим ці говнюки займались, та який шлейф за ними тягнеться? В кого було хоча б трохи мізків, але які все ж торкнула пропаганда “русскага мира”, коли побачили – що за наволоч штурмує адміністративні будівлі по Донбасу: маргінес, алкашня, бомжі та зєки, одразу провітрили мозок та задумались – ой, щось не те твориться, що нам лапшею на вуха вішають.

    Вподобано 19 people

  40. ФаБен коментує:

    Доба в АТО: один загиблий і один поранений (((

    За минулу добу в АТО загинув один військовий, один отримав поранення, бойовики 41 раз відкривали вогонь. Про це повідомляє штаб АТО у Facebook.
    Це сталося внаслідок обстрілу позицій АТО неподалік Красногорівки. Бойовики стріляли з міномета, заявили у штабі.
    Найбільше обстрілів було на приморському та донецькому напрямках…. http://www.bbc.com/ukrainian/news-41217435

    Вподобано 9 people

  41. barmalini коментує:

    Ураа!!! Львів’яни, ви чудові!
    Приїхали до кордону, забрали Михася з собою і везуть до дому.
    Львів врятує Україну. Знову!
    Пєця – рагуль шоколадний, і Львів йому то швиденько знову доведе.
    Тому що НІХТО не може бути понад законом. НІХТО.
    А хто з тим не згідний, може поцілувати мою волохату бандерівську сраку!
    Львів, чекайте мене на Різдво, як же я вас люблю. Дякую що ви є і що на вас ЗАВЖДИ можна покластися!
    Тернопіль і Франківськ, ви теж класні 😉

    Вподобано 9 people

    • alexdos1 коментує:

      Михо уже в “Миротворец” определили. Цирк продолжается.

      Вподобано 6 people

      • Valentina коментує:

        Цього цирку не було б.Якщо б Саакашвілі вирішив свої питання на своїй батьківщині в зв”язку з порушенням проти нього кримінальних справ .Адже нам мало не в приклад ставлять демократичность Грузії.Хай зніме з себе ті обвинувачення,якщо він чесний.Адже за його процесом буде слідкувати Європа.

        Вподобано 5 people

        • alexdos1 коментує:

          Будьте ласкаві, обьясніть мені недолугому, яким боком до ситуації на кордоні, кримінальнв справи на громадянина Украіни в іншій державі ? За Вашою логікой, близько 30 службовців ВСУ (командирів добровільців, Ярошу, т тому ж Яценюкові) потрібно їхати до РФ для того щоб там зняти обвинувачення по порушеним проти них кримінальним справам?
          Якщо на громадянина в шншій державі є кримінальна справа, то відповідно до закону треба як мінімум постанова Українського суду на видачу цього громадянина іншій державі, не кажучі уже про то що потрібне рішення на видачу всіляких там “захист прав громадянина”. Так що ті кримінальні справи, якщо вони і є, до того цирку з позбалення громадянства а потім з перешкоджанням перетину кордону зовсім не повязано. І інакше як свавіллям це не назвати.

          Вподобано 4 people

    • lioness55 коментує:

      Саакашвили внесен в черный список “Миротворца”
      Экс-президент Грузии и бывший глава Одесской облгосадминистрации Михеил Саакашвили внесен в базу сайта “Миротворец” в раздел “Чистилище”.
      Как информирует Цензор.НЕТ, об этом сообщается на сайте “Миротворца”. Источник: https://censor.net.ua/n454749
      обвиняется:
      “Незаконное пересечение Государственной границы Украины. Нападение на пограничников при исполнении ими своих обязанностей по охране государственной границы Украины в составе группы лиц”, – говорится в сообщении.
      UA Igor L
      Влада олігархів просто сміхотворна! Куди куди внесений Саакашвілі? В волонтерську базу по сепаратистам? Так ми зараз туди добавимо всю владну наволоч!

      Вподобано 8 people

      • barmalini коментує:

        Де наш Шурф, до речі 🙂
        Жартую. Шкода що тепер доводиться жарти підписувати, але краще так, ніж так як було.
        Так от, олігархам кінець. Вони стали смішними, вони перетворилися на минулорічний сніг, їх просто перемеле колесом історії. Третій майдан відбувся сьогодні в Краковці. Добре що він був коротким і безкровним, і добре що він був.

        Вподобано 3 people

        • barmalini коментує:

          Пряма трансляція зі Львова!

          Вподобано 3 people

          • BlackAlex коментує:

            При всей моей симпатии к Михо, я так и не пойму, за я или против, вот та баба с косой что стоит слева – однозначно фэ. Может забирать его, для меня он “политический труп”. Все, к чему касается эта ю – для меня отмирает, воняет паРашей.

            Вподобано 5 people

          • barmalini коментує:

            Баба з косою явно зайва, але якщо ви дивилися трансляцію зі Львова, де вони всі йшли вулицями, то побачили б відразу як Міхо професійно від неї дистанціюється.
            Так ніби й поруч вони йдуть, але видно що не разом. При чому, дуже добре видно. Тому кричати “зрада” я на разі не буду, але бабу з косою там бачити дуже неприємно.
            Добре вона хоч сама приїхала, без Гаді Хавченко, – то ж теж її проект був 🙂

            Вподобано 3 people

          • Valentina коментує:

            Боже!І куди пертися отій політичній банкротці Що справа стоїть.Знову войлочну косу начепила,знову косить під Лесю Українку.Така вже хвора була в тюрмі,на каталці возили,як мішок,а тут вже очухалась.Це головний ворог України .З ким тільки не була у союзах,але не змогла до президентства добратися.Тепер вважає,що мєр Львова та Саакашвілі проб”ють ,як криголами,їй дорогу у президентство?

            Вподобано 8 people

          • paniodessa коментує:

            Только обрадовалась, что этот бандит со всей шайкой свалил, так оно вернулось унижать страну. Мало видимо попилили, хотят больших масштабов. А надо бы хотеть консультации врача. Я сегодня в бешенстве. Все стало на свои места. Друзья и инвесторы встречали, радуясь позору Украины. А у садового видимо еще много родственничков осталось, которых надеется на должности продвинуть, вот и суетится. Дети растут, к тому же, надо же им холопами управлять, погранцов избивать, словно “милый друг михо”, воровать да праздновать. Мерзость. Сплошная мерзость.

            Вподобано 8 people

          • Lesya Savka коментує:

            Доброго дня, родино КБ!
            Як на мене Саакашвілі своїм вчинком створив жахливий прецендент, він порушив Українські закони з перетину кордону і вчинив за чіткими вказівками Х-ла -“И пусть кто-то из украинских военных попробует стрелять в своих людей, российские военные будут стоять позади людей, не спереди, а сзади”, – заметил Путин. -Саакашвілі буде стояти не спереду, а ззаду продажних журнашлюшок, депутатів полегшеної поведінки та гречкоїдів.
            І мені стащенно соромно, що я колись покладала надії на Саакашвілі і його команду, за свого мера Садового- за якого я колись голосувала, за свого президента Порошенка-якого високо цінувала за дипломатичність!!!!!!!
            Я всеще надіюся, що це “многоходовочка” зі сторони президента, і Міхо заарештують і посадять в Україні!!!

            Вподобано 3 people

    • yuigor коментує:

      barmalini:
      “Тому що НІХТО не може бути понад законом. НІХТО.” А для Міхо є закони???
      Ви рахуєте, це все зроблено законно???? Особисто мені бридка ця масовка, коли якісь типи для піару та популізму можуть бити погранців (ага. все ж законно), ось так безцеремонно та відкрито порушувати закони та прикриватися людьми для досягнення своєї ОСОБИСТОЇ мети.
      Геніальний хід, порушити закон, щоб боротися за “якийсь справедливий новий закон”!!!
      Повний маразм. Правовий нігілізм не приводить до створення законів, і анархія ніколи не приводила до побудування законної держави.
      Вам, barmalini, добре відчувати себе громадянином цивілізованої та правової держави??? Ось і ми хочемо так жити. А те що зробив Міхо і К, це не з тієї опери і не в ту сторону… Уявляєте такий цирк з німецькими прикордонниками десь в аеропорту?

      Вподобано 4 people

      • barmalini коментує:

        Німецькі прикордонники перестріляли би всіх нахєр і правильно б зробили.
        Але ще за пів-року до того канцлер ФРН, що незаконно позбавив людину громадянства, загремів би до суду. Тому вилікуйте свою короткозорість, кожному явищу є причина, і причина вчорашнього інциденту одна – шоколадний гівнофюрер.
        Дякую за увагу.

        Подобається

  42. Николай коментує:

    Уважаемая Юльця.В прошлом выпуске Вы очень переживали,что Вам,интеллигентной,нежной и хрупкой девушке могут нагрубить.Могут.Я прослужил боцманом на флоте 20 лет и за это время у меня выработалась специфическая манера разговора.Но лично Вы от меня не услышите ни одного грубого слова,хотя,как я полагаю,у нас разные взгляды на ситуацию.Сразу говорю,что я объявил импичмент Порошенко,хотя на выборах голосовал за него двумя рукамии даже расклеивал агитационные плакаты с его портретом по столбам и заборам (за деньги). Значит,Саакашвили,по вашим словам преступник,за ним грузинская тюрьма плачет и Порошенко правильно сделал что выдворил его из страны?А когда садил Саакашвили на должность,спецслужбы не сообщали Президенту о криминальном тёмном прошлом Саакашвили? Или может Саакашвили зная,что на него подан запрос от грузинского МВД о экстрадиции,добровольно рвётся на нары?Нет,уважаемая Юльця.Просто Саакашвили,как и тот прибалт из кабмина,попёр буром против этой воровской и коррумпированной системы.Вот Аваков,например,когда припекло в своё время,два года скрывался по заграницам,а Саакашвили – тот наоборот,лезет в лапы печерского “правосудия”. И если мне сейчас тут начнут говороть что не надо нам иностранцев,у нас своих честных политиков хватает,я даже отвечать не буду на такие комментарии.У честных людей нет 100 000 000 грн.залога где найти за ночь. СЛАВА УКРАИНЕ! КБ,если найдёте мой комментарий грубым – удаляйте не задумываясь.

    Вподобано 14 people

    • alexdos1 коментує:

      В этой песне весь сегодняшний день.

      Вподобано 1 особа

    • dnepr коментує:

      Николай
      Підтримую, на всі 100. Бо Ви написали саме те, що і в мене на серці . Бо я, як і Ви, теж голосував за Пе-По…

      Вподобано 3 people

    • Юльця коментує:

      Я не считаю Ваш коммент грубым и не считаю, что Порошенко правильно сделал, выдворив Михо из Украины. Я просто интуитивно чувствую, что все это неправильно и нечисто. Кроме того, сторонники Михо как правило очень агрессивны и напоминают секту – как раньше бабки у нас на базаре говорили “ТiЛьки Юлька, тiЛьки Юлька”
      А я вижу человека, который рвётся к власти и ему в принципе все равно где, не получилось в Грузии ( на прошлых выборах ) , так давай нахрапом Украину Брать.
      Но я уверена, что время все расставит по своим местам и наши “герои” покажут свои настоящие лица и намерения.

      Героям Слава!

      P.s. Я не голосовала за Порошенко, но мне неприятно когда его обзывают

      Вподобано 19 people

      • Николай коментує:

        Как прикажете понимать Ваши слова: “…у него не получилось в Грузии”?Как ещё должно в Грузии получится? И кто сказал,что Саакашвили рвётся к власти?Он что,президентом собирается стать?Он всего два года как гражданин Украины.

        Вподобано 7 people

        • Юльця коментує:

          31 октября 2016 года партия Саакашвили проиграла выборы в Грузии, причём Михо будучи на посту губернатора одесской области, активно занимался выборами, а уже 7 ноября 2016 года он объявил, что оставляет пост губернатора и уходит в оппозицию.
          Совпадение – не думаю 🙂
          А чего Вы думаете добивается Михо в Украине?он ведь рассчитывал быть премьер-министром, а назначили Гройсмана.

          Вподобано 11 people

          • barmalini коментує:

            Уважніше цитуйте свої першоджерела, в Україні немає губерній і тому не може бути губернаторів. На тому всі консерви паляться, будьте мудріші.

            Вподобано 1 особа

          • Юльця коментує:

            Як раз в ОдесI його I називали губернатором, по роботI багато спiлкувалась з одесситами – вiн обманув iх надii.
            На рахунок консервiв просто смiшно 🙂 🙂 🙂

            Вподобано 4 people

          • barmalini коментує:

            В Україні є й такі що гривню рублем називають. Теж показник.

            Вподобано 1 особа

        • ilya коментує:

          =И кто сказал,что Саакашвили рвётся к власти?Он что,президентом собирается стать?=

          А куда он рвется? Дворником на Оболонь?

          Вподобано 4 people

          • Николай коментує:

            Лидер политической силы,это ещё не власть.И давайте не сравнивать великих политиков вальцмана-гройцмана с Саакашвили,в смысле реформ,порядка в стране и продвижения в цивильную Европу.

            Подобається

  43. sevas_olya коментує:

    Приятная новость жду не дождусь когда этот мост в Ад рухнет!
    Путинская стройка – преступление. Мост рано или поздно рухнет, долго он не простоит по многим причинам. Одна из главных проблем состоит в том, что мост возводят на глиняной породе, рассказал кандидат геолого-минералогических наук, старший научный сотрудник Института водных проблем Российской академии наук Юрий Медовар, сообщает “Диалог.UA”. Стройку моста начали с установки центральной арки, и конструкция сразу осела, поскольку ее поставили на пластичный пласт глины. А согласно строительным нормам и правилам, арочные мосты можно возводить только строго на скальных породах. Там, где оккупанты ведут свою фейковую стройку – полутвердый пластичный пласт глины, который не держит вес. Осадка конструкции вызвала ряд проблем, и еще не так страшно само оседание, а то, что опоры оседают не одинаково. В одном случае – метр, в другом полтора. “Идет перекос, и это очень плохо. Для того чтобы потом выравнивать поверхность, по которой, как они там думают, будут передвигаться машины, пароплавы и прочее, нужно поднимать одну опору до уровня другой. А это – дополнительный бетон и много тонн веса внутри, и опять произойдет оседание”, – подчеркивает Медовар. Он убежден, что строительство Керченского моста – большая ошибка. “Мост упадет, сам. Он не простоит долго, там нельзя строить. По новым технологиям льют бетон, он застынет, а внизу что? Где точка опоры? В полутвердой глине…” – констатирует Медовар.

    читайте подробнее на сайте “Диалог.UA”: https://www.dialog.ua/news/130440_1504977122

    Вподобано 13 people

  44. Tarach коментує:

    Тот прибалт не попёр, он умный и не имеет амбиций. Он просто делал своё дело, не устроил ВСЕХ наших там и тихо ушел. Он не мог работать в наших условиях. Если кто прёт буром и при этом не видит, что прёт прямиком в гранит даже без охлаждения, но убеждает всех, что его бур куда прочнее любого гранита, тот не просто лукавит, он надевает на шею страну петлю. Конечно можно пострелять всё и всех, поменять всю прокуратуру и суды на своих “новых” людей, но … Украина не Грузия, еще раз повторяю. И украинец не грузин. К сожалению у него гораздо более длинный шлейф тесного сожительства с руське братьями. И мозг более засран.

    Не идеализируйте тех, кто показывает, что борется с властью. Часто такие люди борятся с властью всегда и с любой, кроме тех случаев, когда они сами власть.

    Вподобано 16 people

    • Николай коментує:

      Как это Абрамявичус не попёр на систему,ещё как попёр.И остались бы от Кононенко только воспоминания,если бы не старый,надёжный товарищ.

      Подобається

  45. marin798 коментує:

    Особо раздражает, что кроме Саакашвили в Украине полно персонажей, по которым откровенно тюрьма плачет, а Фемида слепа, глуха, замедленна и “недоумкувата”: Бойко, Добкин, Иванющенко(сбежал и снял арест с наворованного) , те кто допустил расстрел людей на Майдане и пр. ублюдки. Тут система изображает “честное расследование” и “правосудие”

    Вподобано 17 people

    • Tarach коментує:

      Это уже другой вопрос.

      Вподобано 4 people

    • ilya коментує:

      =а Фемида слепа, глуха, замедленна =

      Ну замедленна она,надо отметить, и в отношении Михаила..Потому как будь она быстра ,находился бы он сейчас а Грузии под арестом..
      А так недоумкувата Фемида дала ему уехать и только потом стала “изображать правосудие”

      Выкинь Михо такой фортель с Игорем Валерьевичем,на стороне которого он сейчас сел играть,в Грузии был бы сразу без вопросов,если не еще чего похуже..Гражданства лишили бы уже вдогонку ..

      Но только это бы никто не обсуждал,потому как 1+1 не вел бы с этого события прямую трансляцию

      Вподобано 4 people

      • barmalini коментує:

        Про трансляцію, я був вражений побачивши прямий репортаж на ТСН (це ж теж 1+1?)
        Сподівався побачити максимум ЗіК, а тут цілий ТСН.
        Значить вуха Валерійовича стирчать за тим всім. Це погано. І баба з косою погано.
        Тому при всій моїй нелюбові до порушника закону і за сумісництвом корумпованого шоколаденфюрера ПАП, уважно спостерігати треба за всіма учасниками подій.

        Вподобано 2 people

        • ilya коментує:

          =Значить вуха Валерійовича стирчать за тим всім. Це погано. І баба з косою погано=

          Царь хороший бояре плохие?

          Вподобано 4 people

          • barmalini коментує:

            Ви ще на моє запитання не відповіли, щоб свої задавати.
            Дякую, але вашу чергу я не займатиму.

            Подобається

          • ilya коментує:

            Это был риторический вопрос..Ваш ответ собственно не требовался

            По вчерашнему я написал -считаете что то незаконным- в суд..Тут дальше нечего обсуждать,остальное от лукавого
            Если человек нарушил закон(в вашем понимании ПАП) и не понес наказания,а другой (Михо) в свою очередь решил восстановить справедливость сам нарушая закон..Такой другой лишь правонарушитель и ничего более…

            ==============

            Вообще ,если по хорошему,то на весну наверное стоило бы назначить перевыборы,а за время оставшееся до них, через суд решить вопрос о законно-незаконно..

            Только без истерик и “влезаний через форточку”..

            Подобається

          • barmalini коментує:

            ilya:
            11.09.2017 в 10:57
            Вообще ,если по хорошему,то на весну наверное стоило бы назначить перевыборы,а за время оставшееся до них, через суд решить вопрос о законно-незаконно..

            Я так не думаю. Дострокові перевибори, це швидше за все, прихід до влади більшої кількості прохуйлівської сволоти. Нехай ПАП сидить де сидить, але нехай роботу робить.
            От тільки з судами заминка, бо їх в нормальному розумінні слова нема.
            Класно, як би ПАП взяв, та й зробив нормальні суди за той час що йому залишився.
            Тоді країні жоден Саакашвілі не потрібен буде, президентом можна буде навіть Трампа вибирати. Але для того ПАП має взятися за реальні реформи і розділення гілок влади.

            Вподобано 3 people

          • yuigor коментує:

            barmalini:
            “Класно, як би ПАП взяв, та й зробив нормальні суди за той час що йому залишився.
            Тоді країні жоден Саакашвілі не потрібен буде, президентом можна буде навіть Трампа вибирати. Але для того ПАП має взятися за реальні реформи і розділення гілок влади.”

            barmalin, Ви ж розумна людина. Всі реформи (суддівська, прокуратури, антикорупційна) це зміна законодавства та навіть самої констиутції. Ось тепер і дайте пряму відповідь, хто в Україні закони приймає? Почитайте повноваження президента України. Чи Вам це все рівно, головне Порошенко у всьому винуватий.
            Так ось всі закони приймаються Верховною радою. Але наші дорогі народні депутати можуть тільки в опозицію гратися, щоб на себе відповідальності не брати.
            А щоб не просто шашками махати, “люблю, не люблю”, подивіться на реальні результати, що ми вже реально маємо і вже сьогодні!!! Та одні дороги стали робити так, як ніколи, причому не до хатинки міністрів чи депутатів, а по містам та навіть селам. Відкриті реєстри і судових рішень і проваджень, і нерухомості і земельний реєстр і ЄДРПОУ. В дитячі садочки черги електронні, он-лайн (це в Києві) а не по бумажкам. Я колись виписку з ЄДРПОУ для компанії 3 дня брав!!! Черги, кабінети, то те не так, то немає клерка, а тпепер заплати в банк, знов черга, ой, у тебе довіреності немає, а тут підпис не той!!!! І кругом “рєшатєлі”, які за гроші на завтра тобі принесуть документи. То сьогодні це робиться за пару хвилин через інтернет. А самі центри надання адмін послуг які стали!!! Електронна черга, просторі, Всі кабінети з вікнами в коридор, біля кожного столика номер клерка, в коридорі монітори з інформацією про стан черги. Оформляв зміни в установчих документах, зробив за 2 дня, фактично потратив трохи більше 2 годин. Хто це робив раніше, мене зрозуміє.
            Чи може краще цього всього не бачити і причитати, зрада, шоколадний олігарх і т.д??? Шановні, відкривайте очі. А до чогось доброго звикаєш дуже швидко і старе погане забувається теж дуже швидко.
            barmalini, ви дійсно не бачите і не відчуваєте фактичних змін, які відбуваються в Україні. Ви по всьому світу їздите, чи не пора і на рідну землю завітати? Відчути, як нам живеться, по справжньому відчути, не по інтеренету. Може і нашими з кимось познайомитися.

            Вподобано 2 people

        • ilya коментує:

          =От тільки з судами заминка, бо їх в нормальному розумінні слова нема.=

          Я и не имел ввиду наши суды…
          Даже если бы они были супер- пупер офигеновертительные,такой вопрос в них нельзя бы было решать,потому что проигравшая сторона скорее всего все равно подавала в Европейский..Это просто потеря времени

          =Класно, як би ПАП взяв, та й зробив нормальні суди за той час що йому залишився=

          Вот советский же подход..Советский..Вот ПАП и жнец и швец и на дуде игрец..)) Вот он должен взять и сделать,а все вокруг посидят и посмотрят..Ну блин прямо как в рф =путин в Твери пожал плечами(с)

          Вподобано 3 people

          • ilya коментує:

            Порошенко: я виконаю рішення суду, українського чи ЕСПЛ, щодо Саакашвілі. Але ж ніхто навіть не оскаржив рішення про втрату ним громадянства

            Вподобано 2 people

          • barmalini коментує:

            До слів чіплятися я теж вмію, але не буду. Думаю, ви не гірше за мене знаєте, що означає фраза “взяв і зробив”. – В справі проведення реформ президент має свою роль. От нехай свою роботу і робить. Не треба все від початку й до кінця, своє нехай зробить і іншим не заважає робити їх частину, цього буде досить.
            Не шукайте вишивату там де її нема, так само не вишукуйте совок там де його нема, бо тим ви тільки у власнім нерозумінні предмету розмови розписуєтеся, більше нічого.

            Вподобано 1 особа

  46. BlackAlex коментує:

    Нова російська розробка для школярів виявилася американськими планшетами п’ятирічної давнини, – ЗМІ

    https://tabloid.informator.news/nova-rosijska-rozrobka-dlya-shkolyariv-vyyavylasya-amerykanskymy-planshetamy-pyatyrichnoji-davnyny-zmi/

    Вподобано 8 people

  47. BlackAlex коментує:

    “Або російська, або до побачення”: Україну сколихнув мовний скандал в школах

    https://nnovosti.info/news/abo_rosijska_abo_do_pobachennja_ukrajinu_skolihnuv_movnij_skandal_v_shkolah-20630.html

    Вподобано 3 people

    • Tarach коментує:

      Видите? Там наказ какой-то от 2011 года подшивается.Потому и основания есть им пользоваться. У нас законы не в красную армию, работают или не работают новые и старые одновременно. А мы хотим, чтобы сразу всё бац и в дамки!

      Вподобано 3 people

      • Tarach коментує:

        А ваты в Украине 20-30% и она будет учить детей на руське и рассказывать про гражданские войны на Донбассе и просранный Крым, так что очень тяжело быть независимыми от самих себя, очень тяжело.

        Вподобано 3 people

        • jontravoltenko коментує:

          Тим пачк треба відміняти всі ці старі накази та закривати питання з російською мовою назавжди!
          Пмтання до вчителів треба ставити так: Або викладаєте українською, або допобачення!

          Вподобано 5 people

          • BlackAlex коментує:

            Уже вон венгры с румынами начали кричать что мы у себя не тем языком преподаем. Нафиг с пляжа. У них много украинского в гос. школах читают? Хотят что бы их меньшинство учило родной язык – открывайте свои курсы, школы, за свой счет. С какого перепуга я должен налогами покрывать желание румын учить румынский в украинской школе за украинские деньги.

            Вподобано 5 people

  48. Людмила коментує:

    Всем привет!

    Вподобано 16 people

Залишити відповідь на ivan semionovich barkov Скасувати відповідь