Політичні дебати

Друзья, здесь обсуждаем темы, на которые вы хотите горячо и интересно подискутировать, не отвлекая на себя внимание остальных членов нашего сообщества. Естественно, дискуссия подразумевает уважительное отношение друг к другу. Кроме того, создана ветка “Жiночий рай” для прекрасной половины нашего сообщества. Приятного общения.

Быстрый переход на страницу № 23456789101112131415, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, …

Коментарі
  1. ostrovkrym коментує:

    Добрый вечер всем неравнодушным к судьбе Украины! Больше двух недель жила в режиме стресса и гипертонического криза после первого тура. Сегодня, наконец, нашла в себе силы заглянуть в блог. Сколько же шак…нехороших людей набежало сюда! Тримаймося, люди! Абстрагуйтесь вiд цього потоку ненавистi, яким вони заливають нас. Не пускайте глибоко цю гидь у душу та голову! Не дайте люмпену перетворити все, що зроблено за 5 рокiв у багно! Крим та Донбас зекоМанда не поверне, а можуть ще й дорiзати гарних шматкiв з Украiни (а скорiш за все, всю Украiну) на поталу путлеру та бенi! Ще не було 2 туру, а шакали вже хвости попiдiймали та погрожують притомним людям та дiлять чуже майно (( Тож, порохоботи всiх стран та народiв, а точнiше Украiноботи, тримаймося i нехай у наших ворогiв у горлi пiр”я поросте! GLORY TO UKRAINE!

    Вподобано 22 people

  2. Yurik коментує:

    ЕКСПЕРТ ПРО СИТУАЦІЮ З ПРИВАТБАНКОМ: НЕ ТРЕБА БІГТИ КУПУВАТИ ДОЛАРИ
    Рішення про визнання незаконною націоналізацію ПриватБанку найближчим часом не вплине на економіку.
    Про це економіст Сергій Фурса написав в Facebook.

    Вподобано 14 people

  3. Yurik коментує:

    Звернення Президента України Петра Порошенка до українців

    https://tverezo.info/post/94346

    Вподобано 11 people

  4. Сергей_Днепр коментує:

    Для тех кто не взял билеты на поезд,забег по маршруту Киев-Ростов стартует через ТРИ дня!
    Даю обратный отсчет: ТРИ…..

    Вподобано 1 особа

  5. ФаБен коментує:

    В повітрі нависла тривожна тиша …,як перед Бурею! Ні говорити,ні доводити нічого більше немає бажання …Для ЗЕбілів ,як горохом…(( Все сказано,всі аргументи і докази . Одне спрацювало ,само собою, Приват знову Беееенін… )) ЗЕки ,швидше наших ,рвонули ЗЕберати гроші з Привату і не тільки з усіх банків …)) Розуміють сцуки,що скоро того …((,Банківська система в Україні навернеться і ппц, .. $/Гр= ЗЕро ! Хтось там “шукав калькулятор”,пАтАрапПіся!)) Беееня іде за своїм втраченим : обвалить гривню ,скупить все що з може в Україні по дешовці,виведе капітал за кордон,а потім…,здасть розорену і випатрану Україну х@лу-введи ! Сцуки ! Далі “непеводимий народний фольклор” !
    Ми стоїмо на останньому рубежі ,тримаємось і тримаємо !
    Промінь Віри в нас ще не погас ! Боже Україну збережи ,Господи Помилуй нас !
    PS. Порох це все знає ,тому і “Стадіон ,так стадіон!” Порох іде в Ва-Банк ! Або ПАП,або Порохом пропах ! Поважаю ! Порох не сцикло і не боягуз ,а відважна людина ,з титановими фаберже ! Справжній Гарант і Головнокомандуючий ! Гетьман України міцно тримає Булаву в руках !
    А якШо …,то є план Б ! Удачі нам і Перемоги !

    Вподобано 12 people

    • Буревестник коментує:

      ФаБен:
      18.04.2019 в 20:26
      ————–
      Глупый пингвин робко прячет, умный смело достает!
      Буря! Пусть сильнее грянет буря!
      Головнокомандуючий ! Гетьман України міцно тримає Булаву в руках !
      ====================
      Пані Фабен, та відпустіть вже… невдобно, люди дивляться…

      Подобається

      • ФаБен коментує:

        КБ , Тільки запоребрикова мерзота може зрівняти Українську Гетьманську булаву з х@лом !
        А і допомогу і на броневИК “скидальщик” в рубля х, гривні €! $,СУДИ => https://crimeaua1.wordpress.com/discussion/comment-page-2/#comments
        Чи ти тільки на раССую армею работаешь,горевесник сексуальноозабочений !

        Вподобано 7 people

        • Буревестник коментує:

          ФаБен:
          18.04.2019 в 21:45
          КБ , Тільки запоребрикова мерзота може зрівняти Українську Гетьманську булаву з х@лом !
          ======
          То не пишіть х@ню, і я замовкну. Я ж Вам вже сто раз казав, я один Вас тут читаю, думайте що пишете!

          Подобається

    • slobojanbanderovic коментує:

      ФаБен та за шо ти там уже вхопила товарища Троцького. Вiдпусти його, бо боляче ж оппортунiсту, ну ей богу! Ти же дэвочка!🤣🤣

      Вподобано 11 people

  6. kyivlana коментує:

    “Виктор Медведчук, лучший друг Порошенко, поддержал его на выборах!” Вы же об этом целые простыни выписывали, зеле-филы??!! Ох, простите, обшиблась маленечко ) 🙂

    Оппозиционный политик и кум российского президента Виктор Медведчук, лоббирующий интересы Кремля по Донбассу, намерен поддержать на выборах кандидата в президенты Владимира Зеленского.
    По словам Медведчука, президент Порошенко мира не хочет.
    «Если Зеленский действительно хочет мира и восстановления экономического потенциала Украины, то наша партия (Оппозиционная платформа — За життя) поддержит его действия», — сказал Медведчук в интервью Financial Times.
    https://antikor.com.ua/articles/298496-kum_putina_zajavil_o_podderhke_zelenskogo
    И расскажите обязательно, что это многоходовочка, чтобы Пороха поддержать!

    Вподобано 15 people

  7. babushkamaria коментує:

    “- Ты же смотрел фильмы, парень? Пока не идут титры, ещё есть шанс.
    © Реальная любовь

    Вы говорите – реванш?
    А я говорю – Колесо истории
    Сметет!
    И Украине – быть!
    Светлой, счастливой и свободной

    Вподобано 11 people

  8. kyivlana коментує:

    Це для однодумців)) Але також для зе-фанів, тільки не відповідайте їм, будь ласочка, хай сам
    на сам бісяться!!)) Бо, крім аналізів (зфальшованих), у цієї шмарклі ніц нема!))
    https://twitter.com/Leusenko_Oleg/status/1118530080882479104

    Вподобано 14 people

  9. lioness55 коментує:

    Зе Патриоты знаете что это такое? Ничего,скоро узнаете….

    Вподобано 13 people

  10. Yurik коментує:

    Петро Порошенко
    ‏Скликав нараду в РНБО щодо ризиків та загроз у зв’язку з ситуацією, що склалася з Приватбанком. Початок о 21.00

    ЄВРОСОЮЗ ОФІЦІЙНО ДОЛУЧИВСЯ ДО ПІДТРИМКИ УКРАЇНИ У СПРАВІ ПРИВАТБАНКУ
    Європейський союз офіційно долучився до міжнародних партнерів, США та ЄБРР, щодо підтримки України у справі Приватбанку.
    Про це йдеться у заяві ЄС, опублікованій у четвер Представництвом Європейського союзу в Україні.
    https://newsua.one/news/evrosoyuz-oficiino-doluchivsya-do-pidtrimki-ukraini-u-spravi-privatbanku.html

    Вподобано 10 people

    • ФаБен коментує:

      ПРИВАТна ватна тема … А банки то того…((( Хто не успел ,тот …
      ” Теперь по теме. Обзванивал любителей ЗЕ и спрашивал, как вам события вокруг Приват? Они спрашивали: “А что там?” Говорю, как, вы не знаете? Мол ваш друг ЗЕ уже работает и как я вам обещал, Приват хотят отдать коломойскому и это только начало. Один мне сказал “Ай ай, у меня же там проценты”, а я говорю, а что ты так переживаешь? Это ж человек ЗЕ, честный, надежный. Вот только после обеда банкоматы были пусты, любители Зе рынулись спасать кровные, что-то доверие к ЗЕ в таком случае не очень работает. Вообщем основная масса призадумалась и меня слушала,слушала как ЗЕ намеревается вернуть СГ паи государству, слушала как команда ЗЕ хочет признать АТО недействительным и в лучшем случае лишить АТОшников, то есть ваших родных и близких как минимум льгот, а как максимум, догадайтесь сами….”

      Вподобано 8 people

      • “Вообщем основная масса призадумалась и меня слушала,слушала как ЗЕ намеревается вернуть СГ паи государству, слушала как команда ЗЕ хочет признать АТО недействительным и в лучшем случае лишить АТОшников, то есть ваших родных и близких как минимум льгот, а как максимум, догадайтесь сами….”

        Мда… маразм крепчает уже совсем ахинея полилась… А Кеннади – тоже он?

        Вподобано 1 особа

  11. Сергей_Днепр коментує:

    Харьковский сквозняк!Жги!а то эти сладкоежки такое УГ.
    Не пропадай!

    Вподобано 1 особа

    • lioness55 коментує:

      Сергей_Днепр,какой Вы недальновидный…)))Приведу отрвыок из моего поста ниже,может поймете,хотя соневаюсь…Вы голосуете против Порошенко и….”Хоча, як на мене, – вистрілили не у Порошенка, а собі в ногу. Побудова держави, де головну роль гратиме середній клас, а не олігархи, відкладається на далеку перспективу – ми в’їжджаємо в епоху безроздільної влади олігархів».

      Вподобано 7 people

      • Буревестник коментує:

        lioness55:
        18.04.2019 в 21:31
        …вистрілили не у Порошенка, а собі в ногу
        =============
        Главное, себе в голову не попасть.
        При Порошенко я стоял в очереди закрывать ФОП, и прекрасно помню, какая толпа была в налоговой. Да я Петру Алексеевичу использованный трамвайный билет не доверю, не говоря уже про “побудову держави, де головну роль гратиме середній клас,”

        Подобається

        • lioness55 коментує:

          Буревестник,а зепыхателей,разве есть голова?…)))

          Вподобано 5 people

        • Bubo bubo коментує:

          Так ведь это на странице так 13 или 14 рассказывал Сергей из Днепра. Вот ведь метаморфозы!!! Уже Сергей буревесником стал.

          Вподобано 5 people

        • Сергей_Днепр коментує:

          Я закрылся в январе 17,со мной ещё 8 знакомых Фоп,я уже писал,что даже кот облезлый если бы был кандидатом,выиграл у шоколадного зайца.
          вот только лишь за это порохо на свалку.

          Подобається

          • sudyajeck коментує:

            Серьожа!Но если бы я не варился в этом котле то я бы смолчал…у меня таких знакомых целый состав и маленькая тележка. Если нет у тебя не умения , не желания, не знаний, не умеешь ты говорить с людьми, не владеешь ситуацией в данный момент, если думаешь что ФОП и уже одним этим ухватил ” бога за бороду”, если при первой неудачи начинаешь искать врагов а не хочешь себе признаться что ” прокололся” и сам виноват в том что случилось и таких ” не” и ” если” ого-го сколько…ну не твое это, не твое.Значит твоя дорога другая…не все могут быть Дюпонами, Рокфеллерами а кто то может быть Лобачевский или Шаляпин…а может тебе судьба предназначила быть лучшим сантехником или монтером -электриком в городе ( а толковый специалист с руками зарабатывает побольше ФОПа) Ну не ищи виноватых, ищи себя а то у нас любят чуть что, то кто то а не я. Бери ответственность на себя , обмозгуй все хорошо, просчитай, не жадничай, возьми малую толику и тогда все получится . Знаешь, я раза два хотел всё бросить… а потом ” нет , хрен возьмете.Вперед!”.И я не плачу, я работаю…сейчас уже легче ибо авторитет уже работает на меня и все знают что лучше со мной не связываться.
            Так что , Серьожа, твоя самооценка это твоя самооценка ( и признайся себе что есть люди умнее и удачливее тебя…это по судьбе) а настоящая твоя цена ( и твой кошелек) в головах твоих клиентов. Не ищи виновных вне своей головы. Не сложилось так не сложилось – значит не смог.

            Вподобано 11 people

          • Bubo bubo коментує:

            Я уже под вашим постом писал, кто для меня псевдо-предприниматель. И почему я считаю, почему большое закрытие ФОП-ов в этот период, больше благо чем вред. Настаиваю – псевдо-предпринимателей. Которые использовались для оборотов, списали на него годовой оборот, и “отложили” на год, до следующего случая.
            У меня на работе был в конце 18 года случай, кода человек брал ссуду наверное 25-28 000 грн. что бы за 17-18 года погасить задолженность до ЄСВ. Причина – его жена работала простым продавцом в магазине, и вот что бы продолжать работать, ее “хозяйка” магазинчика “действенно уболтала” открыть на нее ФОП. Жена этого сотрудника уволилась наверное где то в начале 2017 года из этого магазинчика. Будь эта хозяйка хотя бы порядочная, она помогла бы закрыть ФОП, или предупредила чем это грозит, хотя и супруги наплевательски отнеслись к открытому ФОП-у. А в конце 18 года – нежданчик от налоговой, и оспаривать в суде такой штраф – дело проиграшное. Примеров такого псевдо-предпринимательства у мена великое множество. Сам работал на такого предпринимателя давным давно, и видел как он на своих работников открывал ФОП-ы.
            В своей среде, среди предпринимателей, с которыми работаю – у меня единичный случай из пяти, когда человек отошел от дела в 15 году. Кто предприниматель, и по настоящему работает сам на себя, и я это вижу, его ЄСВ не испугал, и не отбил охоту работать.

            Вподобано 8 people

          • Сергей_Днепр коментує:

            Для Bubo.есв это просто последний гвоздь в крышку гроба.перед этим борьба с МАФами,которые были со всеми доками.Есть в Днепре такое КП “Благоустрий”,которое брало за то чтобы не трогать 3200грн в месяц,через несколько дней чел приходит,-а ларька то и нет,зато есть счёт за демонтаж от того же Благоустрия тисяч на 10-15.Закрытие рынков работавших годами,например Новокрымский,Нагорный,на Победе,название забыл.Да построили ТЦ на их месте,но туда только взнос был от 5 тыс$.
            Можно сказать,что это местные власти,но слишком одновременно по стране это произошло.И как Вишенка,пока ты весь в долгах мечешься хоть товар вернуть,взятый на реализацию, Бах и ЕСВ подгадали.А так да нондитер нипричем.

            Подобається

      • “обудова держави, де головну роль гратиме середній клас, а не олігархи, відкладається на далеку перспективу – ми в’їжджаємо в епоху безроздільної влади олігархів”

        Поэтому такую державу построит один олигарх в союзе с другими…

        Подобається

    • Буревестник коментує:

      Я не пропадаю, это муза моя куда-то запропастилась.

      Подобається

  12. lioness55 коментує:

    Олігархи помстилися Порошенку, – політолог
    https://zik.ua/news/2019/04/15/oligarhy_pomstylysya_poroshenku__politolog_1551965

    Вподобано 2 people

  13. lioness55 коментує:

    Зеленский впервые представил свою команду: кем станет Комаровский.
    https://vesti-ua.net/novosti/politika/102623-zelenskiy-vpervye-predstavil-svoyu-komandu-kem-stanet-komarovskiy.html

    Вподобано 6 people

  14. ФаБен коментує:

    “Ми не станемо на коліна! І не хочемо бачити такого Верховного Головнокомандувача ЗСУ!”
    26.633 Aufrufe
    “#ценешоуцевійна деякі мене питають, чому ти за Пороха , а не за ЗЕ? Якщо ЗЕ вийграє то військові покинуть фронт або армію?
    Так ось моя відповідь:
    Я , старший сержант Ростислав Леонов вступивший в війська з 12.10.2011 79ОАЕМБрпо теперешній час 79одшбр пройшов всю війну в складі мінометної батареї і славної крилатої піхоти летючого батальйону Майка, був в боях за красний лиман, ямпіль, слов’янськ, кпвв довжанський, державний кордон з росією так званий “южний котел” ,оточення, прорив через переправу, рейд, ДАП, водяне , логвінове, і т.д. довго можу рахувати, там загинули мої два кращих друга (і десятки побратимів яких я любив і поважав, всі вони мені друзі, але життя дає лиш одного друга на все життя, а в мене їх було два і я їх втратив.. і я не можу просто покинути цю прокляті війну через те що хтось там стане президентом і мої амбіції згаснуть, ні такого не буде, по перше я патріот своєї землі, по друге в мене свої рахунки з окупантами.

    З війська не піду , зі мною Хорол і Тор, ми разом будемо мститись за наших побратимів, і я їм довіряю. А коней на переправі не міняють… не хочу шоу голобородька , не хочу маларосіїї , не хочу втрачати друзів, не хочу щоб на моєй землі йшла війна, хочу мира ,дітей , європейську країну , крим і донбас в складі України, лідера Президента а не шута”.
    ЗВЕРНЕНЯ 79 ОАЕМБрпо !!! https://youtu.be/ExHG5Ms2eAs

    Вподобано 11 people

  15. Моя країна - Україна (МКУ) коментує:

    Добрий вечір, шановні друзі!
    Хвилина мовчання у блозі?
    Усі притихли після просмотру можливого майбутьнього президента на г+г?

    І, нехай усі ці зелені чоловічки, які мотаются по блогу, потім не кажуть, що їх не попереджали!
    Ця людина точно буде стояти перед пу на колінках. А вираз обличчя буде таким же жалким, як сьогодні!

    Вподобано 11 people

  16. Буревестник коментує:

    lioness55:
    18.04.2019 в 22:12
    )))))Понимаю Вас,с наркошей веселей…)))
    ==============
    Не вгадали. Мені веселіше с ФаБен. З Вами та іншим шановним панством – ні. Нуднувато. Брешете забагато, фантазії обмаль, агітки розраховані на молодших школярів. У ФаБен хоча б темперамент вибуховий і ненависть непідробна. Решта без вогника працює, таке враження, що кожний з вас десь всередені вже змирився з поразкою.

    Вподобано 1 особа

    • Ленинский комсомол, предлагаю перейти в конструктивную плоскость. У Вас все время переход на личности

      Вподобано 7 people

      • Ленинский комсомол коментує:

        Пані ФаБен, я фсё. Старшой приказал. 22-го поздравлю Вас с победой. Если победите.

        Вподобано 1 особа

        • ФаБен коментує:

          Коли відкритий ворог освідчуються в “повазі і в кохані”,це навіть цікаво ! Одне хочу сказати,ви мимоволі наштовхнули мене на відповідь,що трапилось в суспільстві …Чому “дудочка” спрацювала … Пасіонарії і субпасіонарії ,Гумелева … ((
          PS. А і товариЩЬ майор, без шансів .., у мене полковник🇺🇦 в приарететі.

          Вподобано 5 people

    • lioness55 коментує:

      Буревестник,я не клоун,чтобы Вас веселить-это во-первых,во-вторых,меня,абсолютно не интересует Ваше мнение обо мне,т.к. Вы,для меня,человек,с ограниченным складом ума.А с таким диагнозом,Вы правильно определились…команда Зе-это клуб под названием “УО (умственно отсталые) слуги народа 95″….

      Вподобано 9 people

  17. ФаБен коментує:

    Гульчитай відкрила Крсное литчико ! Декомунізація !

    Красий «скидальщик» , Допомога і на бронИК і СВУ , в рубляф, гривні ,€, $,СЮДИ => https://crimeaua1.wordpress.com/discussion/comment-page-2/#comments
    Чи ти тільки на раССую армею работаешь,горевесник Крсноперий сексуальноозабочений !

    Вподобано 3 people

  18. kyivlana коментує:

    Не дожидаясь результатов выборов, полицаи уже свои порядки устанавливают?!! Еще один про*б Пороха, с этой сукой давно надо было решать!!!

    Вподобано 10 people

  19. kyivlana коментує:

    Это вам еще не реванш??!!

    Вподобано 11 people

    • ФаБен коментує:

      Ось так ЛНР приходить в Україну ! Суки ,Мразі ,жандарми Аваковські -Зелені чоловічки в дії на марші до влади ! Коли коменданську годину влуплять???!!! Шобла Яника вже з рАстова з азіровами на чемоданах в Україну !!!
      Беркут швидко відродився ! ((((

      Вподобано 6 people

  20. Юльця коментує:

    А це вже не смішно, представник ЗЕ з енергетики не в курсі, що Україна експортує електроенергію в Європу… прикольна команда приколістів

    Вподобано 14 people

    • Семен коментує:

      Увечорі вчора бачив картину, сидить на лавці літня жінка, комусь каже по телефону: “Та в команде зе – такие классные специалисты… Наверное, буду голосовать за зе…”
      Як же ж мені одразу на спомин прийшли “спеціялісти” шапкокрада – це вагіни, зі схемами по ПДВ, оті схематичні міліціянти, оті схематичні “беркути”, оті схематичні фірташі з ахматовими, оті схематичні отжиманці бізнесу усіх масштабів від суддів до шістьорок гепи!
      Знов бажають зайти в брудну та гидку воду? Дебіли, …ля! (С)

      Вподобано 7 people

    • ДТЕК Ахметова продає Україні електроенергію на 50% дорожче, ніж Угорщині
      СЕРЕДА, 13 БЕРЕЗНЯ 2019, 11:14

      Україна в лютому закуповувала електроенергію у вугільних електростанцій майже на 50% дорожче від цін, за яким у Європі купували електроенергію групи Ріната Ахметова.

      Про це повідомляють Наші гроші.

      За даними ДП “Енергоринок”, у лютому 2019 року середня ціна продажу електроенергії в Оптовий ринок виробниками ТЕС становила 2167 грн/МВт*г за наростаючим підсумком (0,72 євро за кВт*год). Таким чином тариф теплової генерації виріс на 16% у порівнянні з січнем.

      “Це новий рекордно високий тариф ТЕС за всю українську історію”, – підкреслили у виданні.

      У свою чергу на Угорській енергетичній біржі електроенергія у лютому коштувала 49,56 євро, або близько 1530 грн/МВт*г.

      “Тобто ціна українського Енергоринку на 45% вище від ціни угорської біржі”, – підкреслюється у повідомленні.

      Нагадаємо, в Україні найбільшим постачальником “вугільної” електроенергії є група ДТЕК Ріната Ахметова.

      У грудні 2017 року Антимонопольний комітет видав рекомендацію Міністерству енергетики та НКРЕКП щодо відкриття ринку для імпорту, але ці органи не надали дозволу на імпорт дешевшої електроенергії з Європи.

      На експорт йде електроенергія, яка вироблена Бурштинською і Добротвірською теплоелектростанціями. Вони знаходяться в Бурштинському енергоострові, який від’єднаний від енергосистеми України та синхронізований із європейською системою. Ці ТЕС спочатку дорого продають свою електроенергію “Енергоринку”, а потім дешево викупають її назад за ціною оптового ринку для продажу за кордон.

      На 2018 рік розбіг цін був такий: ДТЕК продавав “Енергоринку” за ціною 1,8 грн за кВт*год, а потім викуповував за 1,59 грн за кВт*год. У річному вимірі це становило 1,3 млрд грн дотації групі Ахметова з боку усіх виробників дешевшої електроенергії країни.

      Із весни 2016 року в Україні діє формула Роттердам+, яка спричинила зростання тарифів ТЕС на 140% – із 0,9 грн за кВт-год до 2,2 грн за кВт-год.

      Відвітимо, що ДТЕК вдалось практично повністю монополізував експорт електроенергії, тому що це єдина компанія, що контролює як вугільні шахти, так і вугільні електростанції, з яких здійснюється експорт електроенергії.

      Головний імпортер української електроенергії – Угорщина, яка у минулому році отримала майже 3,6 млрд кВт-год, або 58% усього експорту.

      Вподобано 2 people

  21. kyivlana коментує:

    Тоже посмотрела этот цирк по Г+Г, скопировала, полностью согласна, пошла спать или рюмку коньяка…

    @ExiledProsecut1
    57 мин.57 минут назад
    Еще
    Ей-богy, лучше бы выпoлнили угрозy не показывать никoго до 22 числa. Когда нарiд выбирает котa в мешке, то хyй бы с ним, но когда он осознанно выбираeт oткрытый мeшок с гoвном, вот это куда oбиднee 😞

    Вподобано 18 people

  22. Влад коментує:

    “Меня ничего не беспокоит, кроме моей семьи”(с) всё. Точка. Занавес.

    Вподобано 3 people

  23. kyivlana коментує:

    Спокойной ночи всем!

    Вподобано 15 people

  24. Yadroid коментує:

    вам не нудно спілкуватися самим з сбою? краще подумайте як ви будете розуміти один одного опісля виборів.
    бо всі ці балачки — як не мій президент то і нічого робити не буду, а, навпаки ставитиму палки у колеса говорить про те, що вам не цікава Україна, вас цікавлять лише ваші амбіції!!!

    поміркуйте над цим…
    панове патріоти

    якщо покроково: у чинного президента антирейтинг 56-64%. як ви уявляєте перемогу з такими цифрами?! дорослі люди, а пишете таку фігню…
    тут просто достатньо включити здоровий глузд і все зрозуміло

    Вподобано 1 особа

    • ФаБен коментує:

      А чого це вас довбе, антирейтинг Порошенка,у нього якраз все ОК ! ))
      Ви краще про себе і сім’ю персонально подумайте,чи не вдарить це по вашому гаманці і холодильнику ?! Шо ви з своїм ЗЕленим чучалом робити будете ! В середині країни ,олігартичний ДЕРЕБАН вже почали – ПРИВАТ вам і Одеса в приклад ! Аваковські жандарми з цепу рвуться ребра ваші рахувати ! А далі на міжнародному рівні,як ви те те ЗЕЧмо тупориле,наркозалежне випускати будете?!))) Те Позорисько,вилупате МУ-МУ ,його ж показувати страшно і соромно на весь світ ..,))) Так що засунуть вам ВЗАД Коломойський і Ко і раша по самі помідори ! Українські олігархи,риги депутатиі від Яника з раші ,вже всі до Бені в Ізраель на поклон змоталися ! Ви “схеми” N 213 “Бенефіціар!” Подивіться ! Там у Коломойського черга стоїть , все по плану шеф, а ЗЕля лиш ширма для Лохтората ! )))
      А нам то ШО,ми почекаємо ,поки ЗЕ-фани наситяться ональними задоволенями ..)))
      Нам не за себе ,за Україну образливо… А ви Не Думай,бо нічим … $/Гр.= ЗЕро!

      Вподобано 12 people

      • Юльця коментує:

        ФаБен, не ображай Ядроїда – людина чесно висловилась, що його єдина позитивна риса, то золоті руки. Він реально не розуміє, що перший постраждає від зміни курсу країни.

        Вподобано 5 people

    • Юльця коментує:

      Ядроїду, хлопчику, будь ласочка , дочитай до кінця – я реально бажаю тобі добра 🙂

      Іван Виговський
      Зарані прошу вибаченя у нормальних Українців…

      Про податок із заробітчан – це Зеля харашо, це – по нашому. Це ж ви (не всі – ще раз вибачаюсь) п’ять років розказували, який фуйовий Порох і підказували як правильно жити, сидячи в Італії, Португалії чи Іспанії. Це ж ви паплюжили чинного Президента і жалілись на низькі пенсії свої батьків. Тепер все буде по іншому – ви заплатите податок. Данилюк оприлюднив цифру в 20%, його патрон сказав про 5%: скільки вони вам нарахують ніхто не знає.

      – Падумаєш, а я їм не заплачу, не дам їм…

      Дурні ви, механізм придумати зовсім не важко. Ось вам самий простий – вводиться податок на безробітного, який більше місяця перебуває за кордоном. Приїзжаєте – вас по повній роздягають, не приїзжаєте – конфіскують майно, або роздягають ваших родичів. Правда, я думаю, що ці “генії” придумають щось більш ефективне.

      Дзвоніть додому, поки не пізно… Бо заплатите за свою дурість із своєї ж кишені.
      А як там мааассковскіє страітелі себя чувствуют? З них тепер три шкури можна буде лупити.
      За дурість і безвідповідальність треба платити, за дурість і безвідповідальність платять завжди.

      Вподобано 13 people

      • Влад коментує:

        А что только к заробитчанам обращение? Там замес покруче. Нулевая декларация и налог 5%…
        То, что зелень не понимает, о чём речь- это ясно. Хорошо понимают те, кто ему это написал. Я хочу, чтобы поняли те, кто пойдёт на выборы. Изначально нас всех причисляют к преступникам. Всё, чем владеем, относится к незаконно нажитому. ВСЁ!!!!!! Затем делается предложение: за 5% от оценочной стоимости имущества(а это ваши квартиры, машины,земельные участки, дачи, земельные паи,крупная бытовая техника, да абсолютно всё, за исключением, может быть,МБП),денежных средств,депозитов, акций вы можете это всё дело легализовать. Отэто и есть “нулевая декларация”. Механизмов говорите нет))))
        Теперь перенесём на уровень отдельных индивидуумов. Поступает такое предложение пересичному украинцу- он в ахуе. Я ж не за это голосовал…
        Поступает такое предложение одному кудрявому иудею- за 5% легализовать спиз….ые 5 ярдов баксов, а это будет всего то 250 лямов . И государство Украина не имеет к тебе никаких претензий, снимаем с розыска, отзываем иски из всех международных судов… да супер, ок, согласен!!! Плебсу показывают 250 лямов перечисленных в бюджет- плебс ликует. Кудрявый кристально чист перед законом и имеет отмытые деньги. И такая схема с каждым коррупционером, схематозником, просто вором. Курченко и Ко бегут занимать очередь за индульгенциями. Украина становится самой дешёвой ямой в истории.
        Класс схема?))) Те, кто украл, за 5% легально владеют и пользуются ВАШИМ , а вы ещё 5% от того, что имеете отдаёте тем же грабителям. Отакое. Дьявол- в деталях.
        Расскажите схему электорату зе. Может так дойдёт.

        Вподобано 11 people

  25. отец Онуфрий коментує:

    У меня вопрос про Зеленского.
    ***
    Тут кое-кто не понимал: ” как вы видите незаконно можно продать интеллектуальную собственность? Накидайте правдоподобных вариантов.”
    Прелюдия: Ольгино. Распространение фейков, порочащих сведений, дезинформации и прочая мерзость – можно ли считать, что ольгинцы законно продают свою инт. собственность?
    Я лично считаю, что их з/п – это незаконный доход, нарушающий общечеловеческие, моральные норм – не говоря уже о законах других стран.
    ***
    Зеленский.
    “Лариса Волошина отмечает, для того чтобы раскрутить “Квартал 95”, каждую неделю по украинскому телевидению показывали шоу, в котором десятки мегазвезд российского и украинского шоу-биза терпели шутки о себе, а потом развлекали публику хитами. Оплата гонораров в этом случае не могла покрываться ни стоимостью проданных билетов, ни стоимостью телерекламы. Для того, чтобы каждую неделю в Киеве появлялись все эти Киркоровы, Галкины, Милявские и “Любэ”, гостевыми редакторами проекта “Квартал 95” должны быть очень и очень “важные люди” с российскими погонами. Шоу “Вечерний квартал” еще тогда казался не бизнес-проектом.”
    Полагаю, что в этом случае про честность и законность миллионов Зеленского под большим вопросом.
    Называть неньку порноактрисой – но при этом продавать себя!
    Спорить на тему доходов Зе не буду, но я лично уверен в нечестности и незаконности его состояния.

    Вподобано 11 people

  26. verba коментує:

    Подсмотрено в ФБ
    Ruslan Kadylak
    Сьогодні мокшан коробить від “порохоботів”. Вчора – від “бандерівців”. Перед тим – від “петлюрівців”. Ще раніше – від “мазепинців”. Всі ці ярлики вони українцям придумали самі. Тим не менш, як є відомо, що добре для України – те мокшанам смерть. Тож те що їх коробить від Порошенка, є хорошим знаком, і надійним дороговказом. Якщо від твого кандидата у мокшан починається приступ діареї – ти стоїш на правильній дорозі. Якщо ж вони з тобою заодно – тобі потрібно піти додому і переосмислити своє попереднє життя. Ще є два дні. Думайте.

    Вподобано 13 people

  27. Семен коментує:

    Вподобано 10 people

  28. Сергей_Днепр коментує:

    для Гектора хочу в КПЗ передать сигареты,чай,сгущенку.
    После освобождения заходи посмотрим на тех кто на вокзал опоздал.

    Подобається

  29. Yurik коментує:

    Олександр Мережко, який нині відповідальний у Зеленського за міжнародні відносини і народовладдя (!) переводив стрілки, що за Голодомор, вчинений проти України Кремлем, відповідальна Україна, бо вона нібито в 1933 році була суверенною державою.

    Кто несет ответственность за Голодомор?
    …”Так кто же должен сейчас возместить вред, причиненный голодомором? К кому конкретно могут обратиться за компенсацией жертвы голодомора и их наследники?
    С юридической точки зрения, ответ на этот вопрос вполне ясен и не вызывает сомнений: возместить вред, причиненный голодомором, обязано именно Украинское государство, причем как материальный, так и моральный”…
    …”Что из этого следует? А то, что, согласно Конституции СССР и международному праву, Украина являлась суверенным государством, ибо любое государство по определению суверенно, по крайней мере в юридическом смысле. Что же касается СССР, то Украина является по отношению к нему государством-правопреемником.”…
    http://khpg.org/index.php?id=1170257867

    Вподобано 5 people

  30. SonoUkraina коментує:

    Давно не коментувала, але я з Вами і нині промовчати не можу! Шановні українці, поки ще є час, переконуйте, розповідайте, намагайтеся щось зробити, діділться, поширюйте фнформацію, розмовляйте зі своїми друзями, родиною, колегами,знайомими. Розумію, що це важка і марудна справа, але треба хоча б спробувати. Кожен голос – на вагу золота! За Україну! https://www.youtube.com/watch?v=BIow7oPJvIQ

    Вподобано 11 people

  31. Yadroid коментує:

    коли ви голосували за яника, всі казали молоді, не лізьте туди, то не ваша справа, мудрості вам не вистачає. і молодь не пішла голосувати, але їм це не сподобалось, і став ющ. не сама гірша кандидатура, тільки після отруєння швидко здувся.
    наступними виборами молодим знову наступили на горло, вам не вистачає досвіду і знову обрали яника. молодь його зкинула.
    почалася війна, і саме молодь на неї пішла і своїми грудьми прикрила неньку. поки там гинули, ви тут гралися у політику і обрали порошенко, і як завжди заткнувши молодь шо їм не вистачає глузду.
    шо ви нам залишли:
    1. війну, яку не можна скінчити і втрату криму, частинни донбасу та луганська. війну у який не можна перемогти
    2. в щент розбиту економіку, з низькими зарплатами, високими тарифами
    3. корупцію, в невиданих межах і масштабах, з неймовірно роздутим бюрократичним аппаратом
    4. дороги, враження шо бомблять їх кожного дня, не дивлячись на величезний (доржній) податок на пальне і збільшення фінансування на поточний ремонт доріг у 30 разів (!!!) відремонтовано менше ніж до 2013 року, при фінансуванні майже в 70 раз менше 6 років потому.
    5. борги, неймовірні борги, бо саме при владі порошенко було взято кредитиів на 17 млрд доларів, це рекордна сума. куди вони поділися ніхто не знає, як і чим виплатять цьогорічну частину
    6. повністю відсутній судовий, прокурорський та поліцейський інститут влади у країні
    7. шалена міграція, майже 9 млн людей покинуло країну, більше 2 млн отримали громадянство у інших країнах, 5 млн молоді за кордоном
    8. ненависть. це самий великий злочин чинної влади – людей поділили на сорти і зіткнули лобами, шоб драли чуби один одному. ця жадоба ненависті один до одонго просочилася у суспільство і душить та труїть його з неймовірною силою

    молодь підсумувала вашу мудрість, досвід і глузд та вирішила зробити свій вибір.

    ви думаєте розумієте нове покоління чи воно вам довіряє? ні, і ось яскравий приклад, спілкуються студенти, хто за кого голосував:
    – ти за П чи Зе?
    – зорозуміло за Зе!
    – а як же твої батьки, вониж за цього бовдура?!
    – та я сказав шо за Пе, бо інакше мене випнули…
    – і я своїх прокатив
    – та тут усі такі :).

    між вами і молодю прірва і не довіра. повне не розуміння один одного. отже дайте молоді побудувати державу. зе для них не постать і не символ, для них це надія – не виправда довіри, злетить ще швидше ніж хочеться, бо терпець молодих скінчився і зміни будуть. без них не можливо.

    Вподобано 1 особа

    • Юльця коментує:

      Не ображайся, будь ласка, але висновок з твого спітчу один: раденький, що дурненький 😦 😦 😦

      Вподобано 9 people

      • Yadroid коментує:

        коли ви повернете 125 млрд боргу?!! чому я і мої діти це мають зробити? коли?

        Подобається

        • отец Онуфрий коментує:

          Yadroid: чому я і мої діти це мають зробити?
          ***
          Твої діти мають це зробити тому, що їхній батько при урядах Тимошенко та Азарова , коли набиралися ці кредити, боягузливо мовчав в куточку, заткавши пельку.

          Вподобано 12 people

          • Yadroid коментує:

            тобто ви визнаєте що вибір за таке майбутнє зробила не молодь? хоч якийсь прогрес

            Подобається

          • отец Онуфрий коментує:

            Yadroid: тобто ви визнаєте що вибір за таке майбутнє зробила не молодь? хоч якийсь прогрес
            ***
            Чистісінька демагогія.
            – питання було про батька – я не знаю, молодий він, чи ні;
            – за всіх я не говорив – ні про молодих, ні за старших;
            – вибирали майбутнє всі верстви населення;
            – прогрес зі сторони прихильників ПАП аж зашкалює, а от від адептів Зе одні збитки…

            Вподобано 5 people

        • Семен коментує:

          А ви хотіли залишити борги яника та ще декількох осіб з його когорти, що “щедро” надала сраіся, мені, моїм онукам та моїм співвітчизникам на довгі роки???
          А ху ху нє хо хо?

          Вподобано 3 people

          • Yadroid коментує:

            ці борги йдуть з 90-х. хто як і коли не має значення. молодь вас питає: за що ви нас так ненавидите?! ваші батьки так само з вами вчинили?
            ви, саме ваше покоління не хоче повертати цей борг. ви все робите для того шоб як мога подалі відсунути його сплату, а там і вас не стане, то й байдуже шо буде.

            Подобається

    • slobojanbanderovic коментує:

      Yadroid, з чимось погоджуюсь, з чимось нi…

      Подобається

      • Yadroid коментує:

        лише пояснюю чому і які причини, бо хочеться щоб між поколіннями з`явилося порозуміння. це не мої власні думки, а саме те що чую навколо від молоді (і не тільки). як і ви з чимось погоджуюсь, а з чимось ні. але у молоді саме такі питання.
        хто я такий щоб оскаржувати або заперечити? не приписую себе до патріотів бо не маю заслуг, а ні перед народом, а ні Україною.
        але ці питання мене не обходять стороною – гордієв вузол котрий треба розв`язати заради майбутнього нашої країни. основне в цьому випадку – порозуміння. бачу два рвзні світи, протилежні розуміння одних і тих же речей. згоден співпрацювати з кожним хто вирішить це питання, бо так далі не можливо…

        Вподобано 1 особа

        • slobojanbanderovic коментує:

          Yadroid, если б ты знал как нам хочется положительных изменений…. И от Порошенко большинство не в захватi. Лично меня доводит до бешенства то ,что борьба с коррупцией и реформа судов ( две самые большие беды) мягкоговоря пробуксовывают. Но почему Зеленский ?!! Ну я понимаю молодёжь потянулась бы за Кошулынским.., ну ещё за кем либо. Но Зеленский- это ж стыдоба!
          Тут ты понимаешь (ниче шо на «ты»), дело ж не в беззаветной любви к Порошенко, тут бы не проср@ть то, что уже имеем, то что так дорого далось.

          В любом случае- чему быть, того не миновать.

          Вподобано 3 people

          • Yadroid коментує:

            перемены… именно перемены. команда Зе предлагает начать по новому. По предлагает оставить все как есть.
            вы думаете у Зе есть шансы удержаться при власти если не будет выполнять обещанное? да почти нулевые, не сможет он – будут другие, на это есть устойчивый спрос последние 5 лет. вот тот же Вакарчук упустил свою возможность (а зря), есть в политике сейчас люди которым нужно дать шанс.

            Подобається

    • Влад коментує:

      МА-ЛА-ДЕЦ!!! Всё по методичке. Хотя, чего ждать от людини-птаха.

      Вподобано 5 people

      • Yadroid коментує:

        коли і як закінчиться війна? коли вичерпається ваша жага до ненавісті?!

        Подобається

        • отец Онуфрий коментує:

          Коли остання падлюка з автоматом забереться з нашої землі – тоді і війна закінчиться, і ненависть.
          А ти їх хіба любиш – моторолу, путіна, добровольців з росії, інше лайно?… це не є добре.

          Вподобано 9 people

        • leo_Y коментує:

          adroid:
          19.04.2019 в 14:31
          коли і як закінчиться війна? коли вичерпається ваша жага до ненавісті?!

          _ НАША жага до ненависті ??!! ХТО розпочав війну?!
          Вона може закінчитись або нашою перемогою (розвалом московії) – або нашою поразкою (окупацією)
          ВИ ПРОПОНУЄТЕ – ДОМОВИТИСЬ посередині?! Разом – Зе?..
          Тоді – ви ВОРОГ.

          Вподобано 3 people

      • Yadroid коментує:

        ви знаєте що за статистикою 79% тих хто загинув у боях за батьківщину меншне 23 років? 90% скалічених війною у віці до 21 року…
        вам цього мало, не болить?! невже замало таких вчинкив щоб отримати вашу повагу?
        от вони дивляться на вас, слухають і розуміють що ніколи так не буде, бо ви не хочете за особистими амбіціями нічого чути. тому і ваші шляхи різні.

        Подобається

      • sudyajeck коментує:

        Влад! Обьясните мне что он рассказывает…ничего не понимаю. Откуда эти все цифры?

        Вподобано 4 people

        • Влад коментує:

          ХЗ, может со Второй Мировой?

          Вподобано 2 people

          • Yadroid коментує:

            “…защищая Украину от агресии рф, погибло 2 269 наших воинов. по состоянию на конец 2015 года среди погибших на Востоке Украины при проведении АТО — 21 юноша в возрасте до 18 лет и 1650 бойцов — в возрасте 18-25 лет…”
            це слова чинного президента у 2015 році. невже бреше?!

            Подобається

          • Юльця коментує:

            Ай да брехунец, вот это высший пилотаж – единичку пририсовал наш борцун со стариками. Браво, малыш!!! Кстати, сколько тебе лет?

            «Защищая Украину от российской агрессии, погибло 2 269 наших воинов», — заявил глава государства. По состоянию на конец 2015 года среди погибших на Востоке Украины при проведении АТО — 21 юноша в возрасте до 18 лет и 650 бойцов — в возрасте 18-25 лет.
            http://argumentua.com/novosti/poroshenko-rasskazal-skolko-molodykh-lyudei-v-vozraste-do-25-let-pogiblo-v-ato

            Вподобано 6 people

          • Yadroid коментує:

            возможно ваш источник более правильный, оспаривать не буду. хотя цифры по погибшим совпадаются в чем вранье? на 2019 год согласно статистике 79% это молодые люди от 18 до 25 лет. не претендую на достоверность (я не составляю статистику), но молодеж в рядах АТО, теперь ООС гибнет.

            Подобається

        • Юльця коментує:

          Интересные методички кто-то раздает нашей молодежи, с перекрученной статистикой …. а сами они в Интернет за подробностями не полезут и так сойдет. Вот такие нигилисты и получаются: без знания истории, Ядроид уже это показал пару недель, без знания географии – Порошенко из Винницы у него с Запада Украины. В общем при нулевом образовании апломб до небес.

          Вподобано 7 people

          • Yadroid коментує:

            ой не смешите – вы знаете всю историю и все цифры?! главное придраться к словам, и к контексту, а то что содержание не меняется вам не важно. возможно ваш источник не правильный, вы уверенны?
            всегда говорил, не вертье мне, не верьте никому – перепроверяйте все сказанное. так что я открыт для диалога, и не утверждаю что последняя инстанция истины. в чем проблема?
            как человек который знает все – сколько в денежном эквиваленте составил военный сбор?! где эти деньги?!

            или начнем по пунктам которые выше – когда закончится война?! хотя о чем я, какие ответы! вам главное чтоб от вас ничего не убыло…

            Подобається

          • Юльця коментує:

            та ты базовых пунктов не знаешь, какие уж там даты-цифры. Перепроверяльщик, блин…

            Вподобано 4 people

          • Влад коментує:

            Юльця, а Вы зануда))) зачем Вы это проверили? У ребят же всё чётенько- Порошенко вор, всех убили, все уехали)

            Вподобано 4 people

    • отец Онуфрий коментує:

      Прокоментую відверту, нахабну брехню:

      шо ви нам залишли:
      1. війну, яку не можна скінчити і втрату криму, частинни донбасу та луганська. війну у який не можна перемогти

      Перемогти можна. Зокрема чим більше буде патріотів, там менше проросійських зрадників – тим швидше закінчиться.

      2. в щент розбиту економіку, з низькими зарплатами, високими тарифами
      Розбиту економіку залишив уряд януковича, уряд Порошенко економіку стабілізував, та розвиває.

      3. корупцію, в невиданих межах і масштабах, з неймовірно роздутим бюрократичним аппаратом
      Корупція стала менше – дивись статистику.

      4. дороги, враження шо бомблять їх кожного дня, не дивлячись на величезний (доржній) податок на пальне і збільшення фінансування на поточний ремонт доріг у 30 разів (!!!) відремонтовано менше ніж до 2013 року, при фінансуванні майже в 70 раз менше 6 років потому.
      Яке відношення до доріг має Порошенко?! Між ним та дорогами – купа чиновників та робітників.

      5. борги, неймовірні борги, бо саме при владі порошенко було взято кредитиів на 17 млрд доларів, це рекордна сума. куди вони поділися ніхто не знає, як і чим виплатять цьогорічну частину
      Левову частку кредитів набрали Тимошенко та Азаров.

      6. повністю відсутній судовий, прокурорський та поліцейський інститут влади у країні
      Це претензії до парламенту – який ви вибрали самі, але чомусь забуваєте висловлювати до нього претензії.
      Якщо ви вважаєте, що в країні працює тільки один Порошенко – тоді скасуйте парламент, та не дивуйтеся, що одна людина не встигає за вами всіма.

      7. шалена міграція, майже 9 млн людей покинуло країну, більше 2 млн отримали громадянство у інших країнах, 5 млн молоді за кордоном
      Якщо “бізнесменам” вигідніше красти, ніж розвивати – то ніякий Порошенко нічого не зробить.
      Та навіть при цьому з 2014 року відкрилося більше 100 підприємств.

      8. ненависть. це самий великий злочин чинної влади — людей поділили на сорти і зіткнули лобами, шоб драли чуби один одному. ця жадоба ненависті один до одонго просочилася у суспільство і душить та труїть його з неймовірною силою
      Правильно. Ненависть – але вона насаджувалася не одне десятиріччя, апогею досягла в 2014 році – коли почали стріляти.
      Отже не треба брехати, що винна чинна влада.

      Вподобано 13 people

      • sudyajeck коментує:

        И кто кому запрещал голосовать???? Кто кому наступил на горло???

        Вподобано 7 people

      • Yadroid коментує:

        1. чудово – тілами патріотів вистелемо шлях до перемоги?! у будь якій війні перемагає економіка та зброя, військова підготовка та цінування життя людини
        2. ви обирали попередників і дозволяли грабувати країну, дивились на це і нічого не робили. майте мужність – візміть частку відповідальності за це на себе
        3. на час розпаду срср при 52 мільйонах було 60 тсч чиновників, на 2019 рік їх кількисть перевалила за 520 тсч, при населенні десь в 38 млн. при чому за останні 5 років ми отримали ще 27 тсч казнокрадів. 85% не згодні з тим що корупції менше, інакше в 1-му турі були б інші результати
        4. податок на паливо ввели при чинній владі, це 6-7 грн з кожного літру пального, нехай відповідають за це. закон підписував гарант. призначав на посади цих людей також чинний президент.
        5. байдуже хто набирав кредити, молодь має знати історію цих боргів? ви жили за цей рахунок, проїдали, та дозволяли грабувати країну. а за ваш банкет мають сплотити молодь та їх діти?
        6. парламент цілком підпорядкований президенту, і премєр його людина і левова частка депутатів з бпп. цих судей, прокурорів і поліцію саме чинна влада відбудувала, то до кого питання?
        7. люди голосують “ногами” за ваші реформи, чи не бачили та не чули? 100 відкрили, 1000 закрили. саме при порошенко було закрита максимальна кількість ФОП. він придушив малий бізнес. але і попередники були не кращі, у мене не всі претензії до перта олексійовича
        8. ні про що – винні всі, окрім нас виходить.
        у мене не всі претензії до чинного президента, і авіть не левова частка. але це був ваш вибір, а відповідати має молодь. і ви знову хочете все вирішит за них.
        як мінімум – має бути соромно за таке…

        Подобається

        • sudyajeck коментує:

          Та никто за молодь выришувати не буде, пусть сама решает…и что это за интересный выверт – весь разговор не сейте ненависть друг у другу и тут же противопоставление молодежи против старших.
          А за сересер как то уж ( я так понимаю вы при нем не жили)… при нем и не надо было много чиновников , там один кпсс имел двадцать млн. членов, да столько же комсомольцев, Так руководители партии и комсомола не считались чиновниками (!) они были руководителями общественной организации и их было миллионы. И никто долго не разбирался и демократией не баловался – суд, срок или расстрел,или дурдом. Так что лучше бы на эту тему помолчали – к вам не приходили в 11 вечера ” нечиновники” с райкома и не говорили ” в дурку хочешь?” Тогда молчи”. Изучайте матчасть а не пользуйтесь всякими сливными бачками. Пиздеть не мешки таскать. О голосовать можете за кого хотите.,.но только через год здесь не плачьте что сделали свой выбор.

          Вподобано 8 people

      • отец Онуфрий коментує:

        Yadroid: 19.04.2019 в 15:11
        ***
        Після своєї відвертої брехні ти міг або вибачитися, або змовчати.
        Але ти марно сподіваєшся, що твої чергові побрехеньки мене цікавлять.
        Пункти 1-8 читати та коментувати більше не буду, досить.

        До речі – як вийшло, що ти задумався про війну тільки зараз?
        Я кажу “зараз” – бо за 5 років навіть останній тупак до чогось додумався б, та не молов дурниць про дороги, корупцію, президента, борги тощо.
        Хоча б додуматися – не кажучи вже про щось зробити!

        Вподобано 6 people

    • Семен коментує:

      Трішечки не так. Не ми, а ви! Я за голубих не голосував ніколи!
      За гепу теж, за нєвінно убієнного своімі на охотє, гєгємона сєвєроданецкага шабаша, прєдсєдателя камсамолу, мєра Харкова теж…
      Щось не до тих спіч, здається так! Тобто сам п’ю, сам гуляю? Гуляй вася!

      Вподобано 5 people

      • Yadroid коментує:

        то хтож їх обрав?! дива дивні, кого не спитай – голосували, але не за тих. то чому не було питань що не ті до влади прийшли?

        Подобається

        • Семен коментує:

          Такі недолугі, як ви… Нажаль…

          Вподобано 1 особа

          • Yadroid коментує:

            нажаль мені тоді ще не можна було голосувати, а за яника результат відомий – зкинулі, і добре що спромоглися

            Подобається

          • sudyajeck коментує:

            Если ты хочешь узнать кто голосовал за яника то тебе не здесь, тебе на сайт фан – клуба 95 квартала. Там все ” наши” собрались.

            Вподобано 7 people

        • Юльця коментує:

          Ну Зеленский как раз четко голосовал за Яныка 😉

          Вподобано 6 people

          • Yadroid коментує:

            и о чем это должно говорить? шоумен занимается своей работой, он не был политиком на тот момент, и самое главное – не отрицает этого. более того признал свои ошибки. что дальше?

            Подобається

          • Семен коментує:

            Правильно, это еще раз подтверждает тот факт, как об этом хорошо выразился когда- то адмирал Колчак, разгромив краснопузых и входя в очередной освобожденный город о проститутках, музыкантах и кучерах.
            “…Этих расстреливать нельзя. Они пригодятся при любой власти…”

            Вподобано 3 people

  32. Семен коментує:

    “Порошенко проводит акцию “Защити Украину” на Майдане Незалежности”

    https://www.unian.net/elections/10523163-poroshenko-provodit-akciyu-zashchiti-ukrainu-na-maydane-nezalezhnosti.html

    Вподобано 5 people

  33. Семен коментує:

    “Чотири меседжі”

    Меседж 1.
    До тих, хто збирається експериментувати, бо потім можна вийти на Майдан і все виправити.

    Тебе колись по іпалу били? А ногою? А стріляли в тебе? А ти стікав кров’ю колись? А, стікаючи кров’ю, ти розумів, що для тебе є 2 перспективи: або здохнути зараз, або гнити в тюрмі ще років з 10-15?
    Ось це і є справжній Майдан для тих, хто його проходив.
    Але ти сидів біля телевізора, і для тебе це була романтика, і ти й далі не бачиш себе в процесі, за тебе Майдан мають організувати інші, і вмирати за тебе мають інші, а ти потім прийдеш, проллєш крокодилячу сльозу і через рік будеш скидати нову владу, якою б вона не була, бо ти ж краще жити не став і комуналку треба платити, а через 5 років повернеш старих назад.
    Тільки я тебе розчарую. Не буде на цей раз тих, хто влаштує для тебе Майдан. Гусня такої помилки втретє не допустить.

    Меседж 2.
    До тих, хто фантазує про те, що проукраїнські сили отримають реванш на парламентських виборах восени і похоронять маріонетку.

    Тебе колись по іпалу били? А ногою?
    Ти 5 років товк нерухому грушу в спортзалі. Товк тому, що Порох грав з тобою в демократію і дозволяв себе бити.
    Це лайно вже заявило про цензуру в новинах, вже заявило, що запомніт всєх.
    Тому воно буде віддавати здачу.
    А ти до цього готовий?
    Ні, бо ти й далі вибудовуєш свої сцяні стратєгії, виходячи з досвіду боротьби з нерухомою грушею. Але тебе чекає гопнік, який не дотримується навіть елементарних правил.

    Меседж 3.
    До нєв’є*енних політиків, які думають, що вони щось контролюють, що вони не дадуть і т.д.

    Порох вийшов у фінал з результатом 16%. Скільки набрав ти, твоя партія? 2%? 3%? 6%? Чи 0,3%?
    Тебе знищили, а ти навіть владою не був.
    Ти впевнений, що ти дійсно хоч щось контролюєш в своєму житті?

    Меседж 4.
    До тих, хто помилявся з вибором Зеліпупи, але за Україну.

    То голосуй, блть, за Україну!
    Закрий пальцем прізвище Порошенко і постав хрестик в його рядку.
    А потім будеш голосувати за тих, кого хочеш, на парламентських виборах.
    Головне, щоб було, за що голосувати за півроку.

    19.04.2019 Mason Lemberg

    Вподобано 7 people

  34. Семен коментує:

    “Мобільна сцена. Дебатів віч на віч не буде” https://youtu.be/W1-i_cHy8lg

    Коменти:
    aleksandr dovbnikov
    8 минут назад

    ЗЕ Вован знову здувся ????????????

    Вподобано 1 особа

  35. Семен коментує:

    “Порошенка і Зеленського просять публічно заявити про невідворотність курсу на ЄС і НАТО” https://www.eurointegration.com.ua/news/2019/04/19/7095406/

    Вподобано 1 особа

  36. Семен коментує:

    LIVE | Порошенко і Зеленський. День дебатів | Вибори 2019 https://youtu.be/IGlw1NMvknw

    Вподобано 1 особа

  37. Влад коментує:

    Это людині-птаху
    По пунктам, кратко:
    1. Согласен. Порох работает именно в этом направлении и это его парафия. Ты ещё забыл про союзников и международную антипутинскую коалицию.
    2. Пистёж.
    3. Не имею источника этих цифр, сказать уверенно не могу, но по ощущениям похоже на правду. Из общения с чиновниками: восстановить украденные права- 3 часа, восстановить паспорт- час временни и месяц ожидания, оформить биометрику себе, жене, сыну- час времени и 4 месяца ожидания, оформить айди карту(паспорт, возраст. Фото не вклеивают) -в процессе. Сын поступил в престижный ВУЗ , бюджет- никаких взяток, жена оформила ФОП- 2 часа времени. За четыре года ни единой проверки, платит налоги (аж два). Как то так
    4. Аццкий пистёж.
    5. Тупо манипуляция.
    6. Парламент подконтролен Президенту? – ноу коммент. Суды туда же
    7. ?????
    8. Пишут, мол голосую не за Порошенко и бла ,бла против зе… А мне не стыдно сказать, что я голосую за Порошенко. За тот внешнеполитический курс, который он проводит. За безвиз, за ассоциацию с ЕС, за дистанцирование от россии и РАВНОПРАВНЫЕ с этим недоразумением отношения, за то, что я за границей гордо называю себя УКРАИНЦЕМ. За эти вещи, которые сегодня кажутся нам само собой разумеющимися, а 5 лет назад -невероятными.
    За то, что пять последних лет на именно малый бизнес нет вообще никакого административного давления. За реформу образования, за державну підсумкову атестацію, за медреформу. А ещё я хочу, чтобы база НАТО была не только в Очакове, но и в Севастополе. И хочу увидеть, как в следующие 5 лет “дарагие расеяне” спалят к ебеням кремль и повесят хуйло на самой красивой голубой ели возле гробницы ульянова.

    Вподобано 7 people

    • Yadroid коментує:

      это ваша точка, и не собираюсь ее оспаривать или отрицать, что-то утверждать.
      хотите диалог с молодежью, пробежались по основным пунктам и ищите точки соприкосновения.
      не хотите – не удивляйтесь почему так голосуют\поступают\действуют, и что будет дальше. все зависит от нас самих.

      Подобається

    • Сергей_Днепр коментує:

      к п.6. Сколько времени прошло от внесения изменений в закон о прокуратуре до поздравлений с назничением Луцика на должность гейплокулола?
      а так да парламент не подконтролен.
      Брехуны.

      Подобається

  38. Yadroid коментує:

    еще раз повторюсь – зеленский для молодежи не идол, не царь и не бог. он всего символ перемен. последние 5 лет есть острая нужда в таких политиках. тот же вакарчук зря упустил свой шанс.
    не справится зе – полетит, на его место придут те кто сможет. молодежь хочет свой шанс, потому как будем честными – вы свой упустили…

    Вподобано 1 особа

    • отец Онуфрий коментує:

      Yadroid: — зеленский для молодежи не идол, не царь и не бог. он всего символ перемен.
      ***
      Да уж… что будет делать эта молодёжь – когда увидит, что перемены к худшему?..

      последние 5 лет есть острая нужда в таких политиках
      ***
      Острая… нужда… в неопытных политиках?! Это не лечится.
      Вернее, лечится врачами тоже без опыта работы – кардинально и гарантировано. Похоже, зеботы остро нуждаются в таких врачах.
      Кстати, очередного зациклило на последних 5 годах, как и гектора.

      Вподобано 7 people

      • Yadroid коментує:

        без опыта работы в чем? в разграблении бюджета, или стравливании населения и деления его на классы?
        наступаем на те же грабли…
        собственно результаты первого тура и соцопорсы второго дают вам четкий ответ, но вы все упираетесь в каких-то зеботов.
        зеленский предлагает перемены, порошенко оставить все как есть. выбор молодежи очевиден, и если не он то другие придут. да, ошибки будут, но не получается только у того кто ничего не делает.
        главное забыть про свои амбиции и работать на благо Украины. а вас, похоже это не устраивает… потому дороги и разошлись
        порошенко ни при каком раскладе не удержится при власти, если не зеленский то националисты. выбор за вами.

        Подобається

        • отец Онуфрий коментує:

          Yadroid: без опыта работы в чем? в разграблении бюджета, или стравливании населения и деления его на классы?
          ***
          Какое откровение… оказывается, Зеленского берут грабить бюджет и стравливать население. Хоть опыта у него в этом нет, но молодёжь верит, что бюджет ограбит быстро, видимо…

          Я-то, наивный, думал, что у Зеленского нет политического опыта, что его в президенты избирают, а не в грабители…

          Вподобано 3 people

    • Yurik коментує:

      О, как всё просто – не справился – полетел. Паренек, в Украине война. Забыл? И кто тебе сказал, что зе политик, а перемены при нем точно будут. Вопрос в какую сторону

      Вподобано 6 people

      • Yadroid коментує:

        так зеленский человек путина вроде. это что, путин нападет на путина? или война завершится завтра? или выборы тогда отменить или что? мне вообще не понятна ваша точка зрения.

        Подобається

        • Yurik коментує:

          Моя точка зрения, что во время войны пытаться поставить Главнокомандующим абсолютного дебила, который в Армии не ухом не рылом, который откосил от нее, а в 15 году со сцены высмеивал тех, про кого ты напсал: “за статистикою 79% тих хто загинув у боях за батьківщину меншне 23 років? 90% скалічених війною у віці до 21 року”…
          Так вот ставить дебила во главе воюющей Армии — это преступление, это слить свою страну врагу. Так понятно?

          Вподобано 7 people

        • отец Онуфрий коментує:

          Yadroid: так зеленский человек путина вроде. это что, путин нападет на путина?
          ***
          Путин не ставит Зеленского для того, чтобы доставить удовольствие самому Зеленскому.
          Ты второй, который задаёт этот глупый вопрос.
          И ответ уже был, поищи.
          Путин Ставит Зеленского для СВОЕГО удовольствия, и для достижения СВОИХ целей, а на Зеленского ему плевать, собственно. Слишком мелкая фигура.

          Вподобано 4 people

          • Yadroid коментує:

            то есть у нас страной правит карлик? вы серьезно?! куда смотрел петя? кто виноват в создании такой уродливой системы? мраки…

            Подобається

          • отец Онуфрий коментує:

            Yadroid: то есть у нас страной правит карлик?
            ***
            Нет, ещё не правит.
            Но очень хочет править – это очевидно любому, кто знает про януковича, про аннексию Крыма и войну на Донбассе.
            Боюсь спросить прилетевшего с Марса – там про Украину ничего не известно?

            Вподобано 3 people

          • Yadroid коментує:

            кто создал такую уродливую систему? куда смотрел главнокомандующий?

            Подобається

    • leo_Y коментує:

      adroid:
      19.04.2019 в 16:34
      “еще раз повторюсь — зеленский для молодежи не идол, не царь и не бог. он всего символ перемен. ”

      А молодежь – отдает себе отчет, что из-за него (символа) растут “уши” РФ?..
      Или “универсальным потребителям” – пофиг?..
      Главное – “хлеба и зрелищ” ?… (((

      Подобається

  39. Yadroid коментує:

    вы спросили почему молодежь так голосует, я вам ответил. а вы опять про войну, путина и зеботов.
    да не боятся они путина, не боятся от слова вообще, хватит держать всех в страхе войной, она никуда не делась и не денется еще лет 20 если все так и будет дальше.
    они боятся что все кто не успеет уехать и их дети вырастут при войне, нищете, ненависти, и будут обложены долгами на 10 поколений вперед.
    молодежь хочет хорошую работу за достойную оплату, отличные дороги, европейское образование, профессиональную медицину, в общем все то что они увидели в Европе, будучи там гастарбайтерами.
    а у вас все сводится к пукину, войне и срускому миру, презрение ко всему другому… ну, даже не знаю как еще объяснить… одни и те же вещи, одни и те же люди в одной стороне, но противоположные точки зрения и взгляды.
    для них вы утратили свой шанс, и это правда. они вас не обвиняют в этом, у них нет ненависти к вам, но есть жажда нетерпимости и мести ко всем кто эту систему создал, к тому кто принес войну в их дом. есть силы и желание все исправить. а что взамен? непонимание и ненависть, презрение и опять ненависть…

    Подобається

    • Семен коментує:

      Чувак, сейчас не то время, чтобы ржать от хохм зе.
      Сейчас война идет! Сейчас гибнуть люди!
      Кстати ты уже был в военкомате, на учет стал?

      Вподобано 2 people

      • Yadroid коментує:

        есть сомнения? вы не читали мою характеристику, которое мне дало общество? человек-птица, который закосил от армии и сидит в сизо за не уплату алиментов, потому что голосовал не правильно.
        там может добавить еще что-то если не хватает. будет эдакий собирательный образ всего того что вы видите в тех кто против этой системы. я ж не против, мир не перевернется и от меня не убудет :).

        Подобається

        • Семен коментує:

          Отход от ответа не решает проблем… А подчеркивает определенную направленность человека… Адью!

          Вподобано 1 особа

          • Yadroid коментує:

            да мы евреи такие, вопросом на вопрос :). вы думаете зачем я сюда пришел? на вас посмотреть! адью

            Подобається

    • larisochkaMиколаїв коментує:

      “да не боятся они путина, не боятся от слова вообще, ”
      Приведу истину,но тем не менее – не боятся только дураки.
      Заведешь семью,родишь детей,похоронишь кого ни будь из близких,услышишь свист пули снайпера и только потом дойдет урок физики о скорости звука. Вот тогда и будешь иметь право говорить о боязни.

      Вподобано 8 people

      • Yadroid коментує:

        да похоронили уже, горят наши танкисты в этих банках которые на ходу глохнут, заедают, ломаются. половину на марше своим ходом не доходят, сыты этим по горло.
        все на волонтерах, все на плечах вот таких людей с большой буквы!
        проходили уже. когда слушаешь арту понимаешь что это не где-то там, и сегодня ты здесь, а завтра на линии соприкосновения. жить в вечном страхе не возможно, свыкаешься с этой мыслью.
        это отменяет что-то или дает определенные права? да абсолютно нет! не всем суждено быть героями, и я не из таких, так что теперь, бежать пока есть силы? 🙂

        Подобається

        • larisochkaMиколаїв коментує:

          Осваивай пожалуйста владение мыслью,какие танки сейчас горят,что не заводится.
          Про волонтеров это не нам ,и не от тебя,мы сами в некоторой степени волонтеры с 2014.
          И да,я мягко говоря я совсем не герой,я трусиха. И поэтому БОЮСЬ ,боюсь,что игра в шоу перерастет в игру в русскую рулетку.

          Вподобано 4 people

  40. Yadroid коментує:

    побеседовал бы еще с вами, но не судьба! пойду пакости напишу на плакатах наших кандидатов :).
    так что налетаем, и ругаем меня — все равно не отвечу!
    спустите пар, пани и пановэ, выдохните и… подумайте как дальше будем жить вместе

    Подобається

    • Сергей_Днепр коментує:

      Дорогой Ядроид!Здесь Вы никому ничего не докажете,люди на службе,нестоит тыкать палкой в коричневую кучку,которую некоторые принимают за шоколад,хотя запах говорит о другом.Правильно Вы все говорите и делаете,а здесь Вас БармаЛинем назовут(я помню фотографа из Голландии).
      Историю должны делать молодые.

      Подобається

  41. Семен коментує:

    Вподобано 2 people

  42. Сергей_Днепр коментує:

    Обратный отсчет: ДВА!!!! )))

    Подобається

Залишити коментар